Forță
Electrificarea este privită, mai ales de puriștii din prezent, ca un sacrilegiu. Dar, în cazul unor mașini se poate dovedi a fi o binecuvântare. Spre exemplu, BMW XM, un SUV de 2.7 tone pe care electrificarea îl transformă într-o forță greu de imaginat. Pe lângă impresiile de la volan ți-am pregătit, ca de obicei, și un video cu primul SUV dezvoltat de la zero de divizia BMW M.
-
Gigi, miercuri, 15.11.2023 20:55
La 2,7 tone, sa vedem cu rezista copacii in care se vor infinge cocalarii cu ele. In rest, putere multa la minte putina => vedem pe ce loc vom fi si anul viitor.
-
@Gigi, miercuri, 15.11.2023 21:04
Cocalarii n-au bani de asa ceva. Se înfig cu cazanele aduse din Germania, pe platforma.
-
Matei, miercuri, 15.11.2023 21:15
Asta nu face vrummm-vrummm pe bulevard, nu e marfă de cocalar.
-
Mircea Badea, joi, 16.11.2023 09:34
arata ca iohanis dupa o o zi in vaslui...sau ca salvarea in care s-ar putea recupera dizelistii..stim noi cine...
-
Cyrus, joi, 16.11.2023 11:27
Si cand ma gandeam ca X6 e urat. Pai pe langa aceasta - e inca simpatica. O masina urata, groteasca, grea, consum mare, foarte scumpa. Cum inca de i-ati dat una din cele mai mari note?
-
ds, joi, 16.11.2023 12:43
"Sunetul motorului V8 creează dependență și te îmbie..." Sunetul natural, sau sunetul artificial injectat în boxe? Că ăla generat artificial e ca berea fără alcool, adică valoare zero barat.
-
Andrei, joi, 16.11.2023 14:52
Le-a placut ''sunetul'' motorului V8 si manevrabilitatea pe viraje. Ambele sunt doua glume reusite. Sunetul nu exista, iar manevrabilitatea pe viraje e foarte buna doar prin comparatie cu un autobuz. Manevrabilitatea se vede imediat pe exteriorul anvelopelor fata, aka subvirareee. E adevarat ca nu se inclina, pentru ca toate sistemele de asistenta ''lupta'' din greu sa pastreze aparentele.
-
@Cyrus, joi, 16.11.2023 15:12
Notele se mai dau si pentru facut reclama :)) Doar nu vrei sa se dea 4,9 la un Volvo XC90 PHEV, ca nu e ok, nu arata asa "bine" si nu are "decat" 455 CP, la care nu face reclama... Urmeaza sa vedem in curand si accidente mortale cu aceasta puternica "bijuterie" urata cu crengi.
-
Andrei celalalt, joi, 16.11.2023 15:34
@Andrei Ai testat tu una pe viraje sau vorbește și Ion că și el e om?
-
Creed, joi, 16.11.2023 15:52
O mașină superbă , SF ! Mulți frustrați s-au aliniat în comentarii :))
-
flo, joi, 16.11.2023 18:15
asa e multi fustrati, niste papagali elecrici!covrigi ati mincat astazi?
-
deputy, joi, 16.11.2023 18:30
@Automarket:"Cât timp a mers electric, XM a consumat 10 kWh/100 de km." si marmota invelea ciocolata :)
-
schumi, joi, 16.11.2023 23:11
https://www.youtube.com/watch?v=LoGzdmSx3OI&t=256s Moose test.
-
@Andrei celalalt, vineri, 17.11.2023 09:31
Asta e partea aia in care iti spun ca nu e nevoie sa iti demonstrez ce inseamna inertia, pentru ca au facut-o altii mult mai destepti decat noi doi. Sau sa iti spun ca am o magaoaie de la producatorul asta cu suspensii sport pneumatice si tot felul de alte sisteme ce impiedica masina sa se incline pe viraje, dar dincolo de asta simti cum aluneca masina in lateral. Si are doar 2.2t. Si anvelopele fata varza pe exterior. Si mai face ceva interesant: capota se ridica la viteze mari, pentru ca astfel de balene nu au nimic in comun cu sportivitatea.
-
eu, vineri, 17.11.2023 11:49
@schumi la moose test s-a comportat chiar bine as zice, la cat de masiva si grea e. in orice caz, daca vrem o masina sportiva in adevaratul sens trebuie sa ne uitam la ceva mic si usor, gen mazda mx-5. aia inseamna sportivitate. si totusi pe strada publica sportivitatea n-are ce cauta. e obositoare si nepractica o masina sportiva in utilizarea curenta. desi nu e pe stilul meu, as prefera oricand acest xm decat ceva gen mx-5 sau similar. mx-5 e super fain, dar ala e de savurat doar pe circuit, sau cel mult pe un drum pustiu de munte (si neaparat bine astfaltat, nu craterele de pe transfagarasan). asa numita sportivitate pe care o vedem la noi pe strazi cu masini total improprii e o taraneala idioata, alergatul ala agitat intre semafoare nu e sportivitate, e doar distrugerea cu buna stiinta a masinilor si pericol public pentru toti ceilalti de pe strada.
-
zen, luni, 27.11.2023 12:44
Cand ma uit la noile modele de BMW.....Bah, sa-i faceti statuie inginerului de design al lui E38!!!
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
din nou poza cu praf pe motor si urme de degete care s-au plimbat prin praful de pe capacul motorului, noroc ca e la rezolutie slaba poza si nu sare in ochi prea evident. xm si ix = cele mai spectaculoase bmw-uri