Deliciu Bavarez
BMW X7 a primit un facelift estetic controversat. Însă, ceea ce se întâmplă sub capotă va satisface puriștii. Mai ales pe versiunea testată de noi, care dispunea de un motor V8 de 530 de cai. V-am pregătit impresii de la volan și un clip VIDEO cu mașina testată.
-
Cosmin, vineri, 15.09.2023 13:13
Mi-e nu-mi place deloc designul nou, îl preferam pe cel anterior. Dar îmi place că articolul este foarte corect și obiectiv!
-
:-))), vineri, 15.09.2023 16:51
O Fatza pe care doar o Mama o poate iubi
-
^^^^, vineri, 15.09.2023 21:54
manole taica, struguri-s acri. Tu ai impresia ca aia care isi iau masina asta se uita la consum cum te uiti tu la Loganul sh unu cinci decei, cum te uiti tu? Ha ha ha, naivule. Ia autobuzul.
-
manole-fasole, vineri, 15.09.2023 22:05
@bula cu accente grave: nu era vorba de struguri, dar daca pana acolo ai putut, esti ok. chiar foarte ok. continua sa scrii ca nu faci rau nimanui.
-
Mircea Badea, sâmbătă, 16.09.2023 03:33
asa hidosenie...
-
Banditos, sâmbătă, 16.09.2023 15:53
Genul de masina pe care o vezi pe strazile londoneze la volanul careia il identificam pe soferul cu ascendenta coloniala devenit britanic acum cel mult ...o generatie
-
Andrei, sâmbătă, 16.09.2023 19:09
Cum ati dat 5 stele tinutei de drum e de neinteles. Cu toata directia integrala inertia e brutala pe viraje. Pana si X5 cu aceeasi directie, suspensie si 500kg in minus e mai slab ca o compacta mai acatarii pe viraje.
-
Andrei, duminică, 17.09.2023 16:25
@Vali Corect. Si noi avem o mașină de familie și exista opțiuni mult mai practice și la preturi mult mai bune. E drept, cam dispar opțiunile astea. La banii ăștia sunt convins ca viitorul Volvo EM90 va fi o mașină mult mai bună. Iar dacă vrei musai un SUV mare, ICE, puternic, exista Range Rover - mult mai elegant decât BMW.
-
Gabriel.Nica, duminică, 17.09.2023 21:03
@Andrei da, e logic sa compari un SUV de segment F cu o compacta, nu? (sunt IRONIC) Notele se dau in functie de rivali si segment. Nu compari un X7 cu un Type R, ci cu restul masinilor din segment si tii cont de dimensiunile masinii atunci cand o conduci si notezi. Nu ti se pare logic? Ca nu compari X7 cu toata industria auto. Si atunci, da, ai 5/5 la tinuta de drum, IN CONDITIILE DATE.
-
Andrei, duminică, 17.09.2023 22:07
Si atunci de ce puneti 5 stele unui interior vizibil mai slab decat al noului Range Rover? Foarte ciudata notarea si fara sens.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Hai că nu are de ce să fie controversat designul exterior, doar e printre puținele suv-uri ce nu sunt coupe : )))