Deliciu Bavarez
BMW X7 a primit un facelift estetic controversat. Însă, ceea ce se întâmplă sub capotă va satisface puriștii. Mai ales pe versiunea testată de noi, care dispunea de un motor V8 de 530 de cai. V-am pregătit impresii de la volan și un clip VIDEO cu mașina testată.
-
Cosmin, vineri, 15.09.2023 13:13
Mi-e nu-mi place deloc designul nou, îl preferam pe cel anterior. Dar îmi place că articolul este foarte corect și obiectiv!
-
:-))), vineri, 15.09.2023 16:51
O Fatza pe care doar o Mama o poate iubi
-
^^^^, vineri, 15.09.2023 21:54
manole taica, struguri-s acri. Tu ai impresia ca aia care isi iau masina asta se uita la consum cum te uiti tu la Loganul sh unu cinci decei, cum te uiti tu? Ha ha ha, naivule. Ia autobuzul.
-
manole-fasole, vineri, 15.09.2023 22:05
@bula cu accente grave: nu era vorba de struguri, dar daca pana acolo ai putut, esti ok. chiar foarte ok. continua sa scrii ca nu faci rau nimanui.
-
Mircea Badea, sâmbătă, 16.09.2023 03:33
asa hidosenie...
-
Banditos, sâmbătă, 16.09.2023 15:53
Genul de masina pe care o vezi pe strazile londoneze la volanul careia il identificam pe soferul cu ascendenta coloniala devenit britanic acum cel mult ...o generatie
-
Andrei, sâmbătă, 16.09.2023 19:09
Cum ati dat 5 stele tinutei de drum e de neinteles. Cu toata directia integrala inertia e brutala pe viraje. Pana si X5 cu aceeasi directie, suspensie si 500kg in minus e mai slab ca o compacta mai acatarii pe viraje.
-
Andrei, duminică, 17.09.2023 16:25
@Vali Corect. Si noi avem o mașină de familie și exista opțiuni mult mai practice și la preturi mult mai bune. E drept, cam dispar opțiunile astea. La banii ăștia sunt convins ca viitorul Volvo EM90 va fi o mașină mult mai bună. Iar dacă vrei musai un SUV mare, ICE, puternic, exista Range Rover - mult mai elegant decât BMW.
-
Gabriel.Nica, duminică, 17.09.2023 21:03
@Andrei da, e logic sa compari un SUV de segment F cu o compacta, nu? (sunt IRONIC) Notele se dau in functie de rivali si segment. Nu compari un X7 cu un Type R, ci cu restul masinilor din segment si tii cont de dimensiunile masinii atunci cand o conduci si notezi. Nu ti se pare logic? Ca nu compari X7 cu toata industria auto. Si atunci, da, ai 5/5 la tinuta de drum, IN CONDITIILE DATE.
-
Andrei, duminică, 17.09.2023 22:07
Si atunci de ce puneti 5 stele unui interior vizibil mai slab decat al noului Range Rover? Foarte ciudata notarea si fara sens.
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iulieTest Drive Pericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
Hai că nu are de ce să fie controversat designul exterior, doar e printre puținele suv-uri ce nu sunt coupe : )))