
Girant
BMW X6 a ajuns la a doua generaţie. SUV-ul cu formă de coupe a fost şi este preferatul clienţilor din Europa de Est, iar noi am avut ocazia să îl punem la încercare în varianta M50d de 381 CP.
-
Vasilica, luni, 09.02.2015 12:50
Masina e ok nu contest si nu cred ca are un rival pe masura. Dar pentru romanica e ca nuca'n perete, e aiurea sa te plimbi cu ea prin mocirle si gropi de iti rup sasiu plus ca nu ai unde sa asterni acei 380cp ar insemna sa stai cu picioru pe frana. Parerea mea!
-
Andi, luni, 09.02.2015 13:13
Chiar daca stiu ca nu prea conteaza consumul la nivelul asta de pret (probabil doar daca trece de 20l/100km) dar totusi diferenta dintre real si imaginar, pardon - declarat, nu este un pic cam mult diferita ... :) Mai bine un X6M, macar ala stii din start ca te fura la consum! :)
-
mda, luni, 09.02.2015 13:21
astia de la BMW pt un X6 3.0 au preturi de Ferrari si Lamborghini
-
arogantul, marţi, 10.02.2015 18:16
X6 nu este un SUV , este un SAV, sports activity vehicle
-
mihai, duminică, 15.02.2015 16:57
De ce toate aceste masini(BMW,Audi, Volkswagen) consuma pe hartie 5-6-7% si in realitate dublu?Si cu toate astea primesc aproape 5 stele la consum.Recunosc,in realitate nu m-am interesat sa vad daca chiar exista aceasta problema,desi am cateva exemple(un prieten cu Golf 6 2.0 TDI care nu reuseste sa scoata consum sub 6.8-7% chiar daca masina a fost prezentata cu un consum total diferit la lansare),insa ma uit pe internet la teste de consum si de fiecare data consumul la aceste masini nu era lafel ca cel "de pe hartie" ci mai mare cu 2-3 litri/100km.Si uite asa apar pe strada astfel de reboot-uri ca ciupercile,pentru ca un om "mai slab de ingeri" cand isi cumpara o masina,se uita doar pe site-ul producatorului la consum si zice "-De ce sa-mi iau Citroen sau Ford(sau orice altceva),cand pot sa imi iau Volkswagen si consuma doar 3% ca asa mi-a zis tanti la reprezebtanta,plus ca asa are toti smecherii"
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
O mica greseala de redactare: Preţul este destul de piperat, chiar şi pentru un X8 de 380 CP