
Multifuncțional
Noul BMW X3 e ca o imprimantă multifuncțională într-un birou aglomerat. Poate îndeplini o mulțime de sarcini și se dovedește a fi cel mai bun prieten al omului simplu, dar cu pretenții premium.
-
Beeembeu, vineri, 22.12.2017 13:35
Urata cu spume. Aceleasi masini cu design de autobuz specific marcii bavareze.
-
mircea, vineri, 22.12.2017 14:30
@Gabi Pare ciudat, dar e chiar "oale". Vezi aici: http://www.automarket.ro/brands/bmw/sunetul-de-dincolo-de-motoare/
-
dany, vineri, 22.12.2017 23:54
este una din putinele masini BMW care imi plac ca design... iar exemplarul din poze este foarte bine finisat si dotat, totul pare ca se imbina armonios... insa 75 mii euro pe asa ceva? au innebunit cu totii, in anii de inceput 90 o masina cu motor de 2 litri costa 20-30 mii marci... cu tot cu inflatie si tehnologiile astea pe care le invoca unii nu se ajunge la semenea ”scor” decat daca ne gândim la gurile hulpave ale producatorilor... PS mie mi-a placut intotdeauna ideea de masina de teren, chiar si SUV, dar nu mi-as lua asa ceva decat ca a 2-a sau a 3-a masina... am fost azi la spalatorie si erau acolo parcate un X3 (vechea generatie) si un 5-series (generatia Bangle)... erau atat de joase scaunele in 5-arul ala incat ma gândeam cat de stabila si placuta de condus trebuie sa fie masina aia pe viraje... si sa renunti la asa ceva pt un SUV cu care mergi doar pe sosea avand decat avantajul ca il urci pe bordura si vezi traficul pe deasupra?! ”au innebunit salcamii...” :)))
-
ACE - Craiova, duminică, 24.12.2017 10:18
Toate bune si frumoase, BMW ofera acest model premium cu tot ceea ce-ti doresti...Insa ceea ce TE INGROZESTE, ESTE PRETUL.....Cu cca. 28-30.000 Euro in care includem si discounturile cu RABLA sau de la dealer, ai putea cumpara doua masini 4x4, cu garda la sol asemanatoare (cca. 20 cm) este drept, cu volumul portbagajului de 400 litri respectiv 506 litri si bine echipate: FORD Kuga si MAZDA CX-5.....Le-am testat pe ambele si - avand in vedere contextul actual - cand in 2-3 ani apar electricele cu autonomie de 500-600 km cu care te deplasezi la un cost mediu de cca. 5 ORI MAI IEFTIN decat pe diesel/benzina iar masinile termice vor intra treptat-treptat IN ISTORIE...sincer NU AS ARUNCA PE GEAM 40.000 Euro - diferenta dintre X3 si cele doua modele mentionate de mine .....
-
wolteanoo, vineri, 05.01.2018 14:38
Pretul este de-a dreptul obscen, dar vorba aceea: de vina e cine da, nu cine cere.
-
pretul corect, vineri, 05.01.2018 21:41
Daca pretul este o problema, ar trebui sa tineti cont ca veti obtine minim. 10-15% discount (la un moment dat dadeau chiar TVAul ). Iar daca veti renunta la sistemul audio de top, trapa si inca 2-3 bliz blizuri de genul cititoare de semne, detectarea schimbare banda, pauza de cafea si alte gadgeturi fara folos , aveti sanse sa o luati pe la 52-55,000 euro. Adica la pretul unui XC 60:)))))
-
kid, marţi, 09.01.2018 16:43
75.000 un X3 ???? doamne fereste! Abia astept preturile la X9
-
adi, joi, 26.04.2018 16:28
Imi place foarte mult masina...mai ales motorul, puternic dar in acelasi timp economic.lumea incet incet incepe sa se sature de motoarele alea nesimtite de 3.0 si o gramada de cai dar care consuma 18 -20% in oras
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
"BMW a construit de-a lungul istoriei oale" sau e vorba de "istoriei sale" ?