
Stă de șase
BMW țintește în vârf cu noul Seria 8, iar concurența bavarezilor are motive de îngrijorare. Am testat versiunea M850i xDrive cu motor V8 de 4.4 litri care oferă 530 CP și 750 Nm.
-
adi_10, miercuri, 13.03.2019 10:33
@Corocsenie Adrian - total de acord cu tine, din multe puncte de vedere masina aceasta nu se incadreaza pe tiparul romanilor/ Romaniei. asta nu inseamna ca nu se vor vinde si la noi o gramada. As mai adauga faptul ca nu pot pricepe de ce ti-ai dori un motor de 4.4, poti face exact acelasi lucru si cu un motor de 3.0.
-
FAD, miercuri, 13.03.2019 21:26
Sunt sigur ca e ceva extraordinar nu sa o detii , macar sa o conduci doar ca pentru mine exista un DAR ....Nu pot spune nimic rau de ea doar ca...nu o vad deloc la nivelul S coupe ului si nici al Lexului LC . Pur si simplu are interior de seria 3- seria 5 ca si nivel nu stiu. Cand dai 100 de mii pe asa ceva te astepti sa fie ceva foarte wow si nu cred ca e cazul aici . E pentru condus si pentru cei care vor chiar sport dar cand zici lux in 2 usi, s coupe imi vine primul in minte., sa nu mai zic de Bentley Gt sau Lexus care au acel grad de exclusivitate rar in ziua de azi.
-
Kirotractor, joi, 14.03.2019 13:59
Eu mă întreb ce eforturi supraomenești au depus designerii bavarezi ca să obțină la balena asta de aproape 5 m un spațiu pe banchetă egal cu al TT-ului. Serios acu, e greu explicabilă nu doar masa proprie cu 110 kg peste cea a M5-ului - mai ieftin, deși mai spațios/puternic (tot cu V8 BiTurbat 4.4 și tot 4x4) x, ci și designul... straniu pentru un BMW sportiv zic eu. ...Iar un stil original ȘI reușit ar fi fost unicul argument pro-8. Consolele-s deci prea lungi - nu doar cea anterioară, contrar trade-mark-ului scurtimii BMW - iar plafonul aplatizat gen muscle-car strică și mai mult dinamica vizuală a ansamblului. Dinamica rulării sînt convins că-i de top, însă *ambalajul* tehnicii nu m-ar convinge în veci - clar că doar dacă, prin absurd, aș avea un portofel cât sacul lui Moș Crăciun.:-)
-
Dedei, luni, 24.02.2025 08:00
Detin un m850i , 2022, coupe! Inainte de asta am avut un s500 coupe din 2008! Nu exista termen de comparatie!!! Ca si condus, ca si stabilitate, raspuns, orice!! Intradevar s ul coupe este mai spatios in interior si la consum statea mai bine! Gen pe autobanda nu sarea de 9-9,5 !!! Dar nu se compara cu m850i ul la nici un capitol!!! Cateva clase peste!!!
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Bijuterie masina nimic de zis. Cred ca se ridica la nivelul numelui pe care il poarta si impactul primei generatii. Dar asa ceva nu are ce cauta in Romania. E pur si simplu de o inutilitate desavarsita. Iti bati joc de masina pe aici si de banii tai.