
Febra disco
BMW credE că redescoperă muzica disco alături de noul M2. Adică acel cocktail de funk–psihedelic, soul și pop care părăsea Philadelphia la începutul anilor 70. Cum se traduce asta în drifturile nebune ale lui M2? Păi haideți să vă explic!
-
Small is Better, vineri, 12.01.2024 16:33
https://youtu.be/UpGLjStrQes?si=RwP9L8kf2KlFfpnu
-
Musk, vineri, 12.01.2024 16:39
Pana acum, 3 it-isti imi dau dreptate
-
Andrei, vineri, 12.01.2024 19:49
Pacat, M2-ul original (dar si Comp si CS) au fost niste masini frumoase. Asta nou e urat si prea greu. Iti iei cutie manuala si niste Michelin Cup si poti trece de la groaza rularii pe anvelope reci la o stabilitate excelenta. Am condus doua din modelele M anterioare, sunt delicioase, dar comparatia cu Cayman-ul e ca una dintre un topor si o Katana.
-
Banditos, sâmbătă, 13.01.2024 10:01
Ne-a placut "Designul exterior" E genul de masina pe care daca ar vedea-o ma-sa (daca ar avea una) ar ascunde-o de ochii lumii si ar ramane nemaritata. Stie sa faca o sumedenie de lucruri de la bine in sus, dar ideea e ca e urata acum si urata va ramane si la batranete. Ne auzim peste 30 de ani.
-
ConstantinCiobanu, luni, 15.01.2024 10:01
@Andrei Noroc, Andrei! Plăcut surprins să găsesc un cititor care a condus ambele modele - M2 și Cayman GTS și poate veni cu o părere avizată. Așa că te rog să detaliezi care e treaba cu toporul și katana... bănuiesc că vorbești în cunoștință de cauză!
-
Andrei, luni, 15.01.2024 19:28
Am condus variantele de top de la vechiul M2 si actualul Cayman. M2 (manual) este brutal, violent pe acceleratie si greu de stapanit (automata il face mult mai usor de condus). Trebuie sa ai foarte mare grija cu apasarea acceleratiei si pozitionarea rotilor. Te implica si e nevoie sa fii foarte atent. Cayman, este mult mai precis, mai liniar, motorul aspirat este demential, cutia scoate tot felul de zgomote, sunetul motorului este foarte puternic si fenomenal. Sunt doua masini foarte diferite, atat prin arhitectura cat si prin finete.
-
ConstantinCiobanu, marţi, 16.01.2024 11:12
@Andrei Iti respect punctul de vedere, din pacate, am dificultati mari in a crede ca ce ai scris acolo este rezultatul interactiunii tale cu acele modele. Asa ca, daca mai aduci “acuze” vis-a-vis de unele alegeri din textele mele, cum ar fi alegerea lui GTS ca rival ptr M2, ar fi bine sa ai temele facute cu grija. Parerea mea… Andrei.
-
Andrei, miercuri, 17.01.2024 21:34
Eu vorbesc despre comparatia dintre F87 si 718 GT4 RS (aka variantele de top). Modelele sunt foarte diferite din multe puncte de vedere, chiar daca sunt concurente. Cayman-ul este un instrument de precizie, iar M2-ul o bruta. Nu am condus M2-ul actual, am scris doar ca e greu si urat. Nu stiu unde ai vazut tu acele ''acuze'', probabil nu ai inteles ce am scris. E clar, acum?
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Daca nu e tesla, e degeaba. Pentru IT-stul roman, bogat dar in acelasi timp sarac fara bani de curent, nu conteaza decat tesla. De preferat si incarcare gratuita pe viata, ca deh, e mai cu mot.