
Interacțiune
Într-o lume în care toate mașinile noi încearcă să-ți ușureze viața la volan și limitează interacțiunea dintre tine și trenul de rulare, BMW se încăpățâneze să ofere în gamă un Seria 1 care îți va aduce aminte de vremurile bune.
-
xsde, joi, 11.01.2018 13:27
De ce nu intra si Honda Civic in segment? Nu costa suficient de mult?
-
someone, joi, 11.01.2018 13:37
la bmw romania un 140 I costa 44 cu tva inclus. nu stiu daca e o alegere asa dificila.
-
dan_grc, joi, 11.01.2018 14:57
Dacă vorbim că lumea este din ce în ce mai comodă, atunci nu are ce să caute tracțiunea integrală în această discuție. Scump, într-adevăr.
-
DanG, joi, 11.01.2018 15:04
Cum se schimba vremurile, acum 15 ani dadeai banii astia pe un seria 5 bine dotat. Si cand te gandesti ca peste 118d sunt motorizari si mai scumpe :)) La pret de achizitie trebuie o stea.
-
dan_grc, joi, 11.01.2018 17:19
@DanG Chestiunea este ca germanii de exemplu, au tinut pasul cu scumpirile, inflatie, etc, adica cine isi permitea un seria 5 acum 15 ani, isi permite si acum, la un pret aproape dublu. Romanii isi permit ..vezi stirea cu vanzarile pe 2017 la noi :).
-
intreb si eu ..., joi, 11.01.2018 23:25
pai, nu era vorba ca in 2020, in UE, se scot diesei-urile ??? :))
-
DanG, vineri, 12.01.2018 21:23
@ dan_grc Inteleg asta, si inteleg si ca seria 1 de acum e cat un seria 3 mai vechi, si ca toate masinile au crescut si ca sunt mai mult dotari dar God damn!!!
-
Adrian, sâmbătă, 13.01.2018 09:46
Pret demn de diviza M insa la putere ma asteptam sa vad cel putin 200 CP, pai ce face ? dam peste 40k pe masina si avem puterea unedia de 24k ?? penibil. Aproape pret de seria 5 break de acum 2 ani tot cu motorde 2.0 si 200 cp
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
incredibil de scump....daca ai ajuns sa dai pe un 118d 44k euro inseamna ca ai mai multi bani decat creier