
Gadgetino
Audi a reușit să transplanteze uriașul pachet tehnologic disponibil pe modelele mai mari chiar și pe noul Q2. Crossover-ul demonstrează că mai există loc pentru încă un membru în gama Q.
-
r, miercuri, 20.07.2016 08:25
Nu înțeleg de ce este SUV ( crossover să zicem- adică trece peste tot) și nu este break. Diferența se face doar de garda la sol ? Că Loganul MCV este mai înalt cu 10 mm (adică are 1518) și este doar un amărât de break.
-
Intrebare, miercuri, 20.07.2016 09:41
De ce mi-ati eliminat comentariul? Pentru ca v-am aratat contradictia intre ceea ce constatati in test si nota acordata? Pentru ca Puteti? Ori doar pentru ca nu sunteti corecti? Daca sunteti firma serioasa ar trebuii sa-l repostati. Daca nu....... inseamana ca recunoasteti ca nu sunteti.
-
unu, miercuri, 20.07.2016 12:29
@r cred ca si garda la sol e mai mare la MCV decat la michiduta asta :)
-
Coco, miercuri, 20.07.2016 18:19
Garda la sol Audi Q2 va fi în jur de 200. Deci orice comparație cu garda la sol a unui break standard este inutilă.
-
Fopel, miercuri, 20.07.2016 21:13
Polo Cross la pret dublu. De ce nu se pun si poze cu modelul basic, fara LED-uri, crom, navi, bord digital...stiti voi, ala plin de palsticuri. Ca doar ala va fi cel mai intalnit pe strazi.
-
Kirotractor, joi, 21.07.2016 11:04
Profil de Citroen Cactus si performante similare crossoverelor PSA (vb. de benzinarele franceze 1.2 turbo de 110-130 CP), dar in ciuda pretului dublu se va vinde in draci, ca si Countryman-ul - doar e un Audi si are plasticuri moi pe bord. :-) Nu zic c-ar fi o masina rea nici macar entry-level-ul Q2 (3 cilindri, 116 CP), doar ramin convins ca fudulia "status-ului" ramine tentanta pentru multi.
-
hazard, luni, 01.08.2016 11:45
Cifrele oficiale date de Audi pentru 1.6 tdi sunt printre cele mai mincinoase :)
-
kao, marţi, 02.08.2016 08:58
salut, cifrele celor de la audi nu mint, daca ai unde sa le testezi te vei convinge. De curand am parcurs 8000 de km afara din tara si pe autostrada masina consuma 4.2-4.3 in orasele mari cu o infrastructura foarte buna nu imi sarea consumul de 5.5-6 l/100km motor 2TDI 140 cp. In conditiile in care in tara pe europene consuma 4.8/5.4 (in functie de trafic) si in orase aproximativ 7l la 100 km.
-
Brembo, marţi, 02.08.2016 11:49
Audi si pufaitoarea vw sunt iubirile romanilor.Nu cumva sa spuneti o vorba rea de marcile astea doua. Ai niste banuti,clar iti iei Polo.Daca peste o vreme ai mai strans ceva....nu poti decat Golf(o masina extrem de exclusivista de altfel!) Mai strangi un pic cureaua si faci saltul la Passat,sa crape vecinii de ciuda. Iar daca vrei sa-i zapacesti pe toti,o singura optiune,Audi:-))))))))))) Nu conteaza ca toate arata la fel de la o generatie la alta, ca au falsificat motoare,vw si cu audi,astea-s baza!
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
@ întrebare Da, se dau pupici (4,4) fiindcă e marca cu patru găuri în față și alte patru în spate. Mai găsești undeva așa ceva ?