Adio, dar rămâi cu mine

Publicat marţi, 27.08.2013 13:21 de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai

Audi ne-a invitat să testăm cel mai performant diesel oferit în gama A8. Experienţa noastră cu A8 4.2 TDI s-a transformat rapid într-un test de adio, nemţii prezentând săptămâna trecută facelift-ul limuzinei înaintea debutului de la Frankfurt.

  • Andi, marţi, 27.08.2013 14:09

    Baga bani! :)

  • daniel, marţi, 27.08.2013 15:39

    de ce testati un model care imediat primeste face-lift?

  • mntsn, marţi, 27.08.2013 16:11

    @daniel: Te-am prins: vrei sa-ti cumperi modelul cu face-lift.

  • Dacia Plant, marţi, 27.08.2013 17:39

    Consuma cu 2 litri mai mult ca un Logan 1.4mpi. Pe cand un test cu Touareg V8TDI ? Ca de V6TDI m-am saturat sa tot vad teste.

  • eee, marţi, 27.08.2013 17:42

    foarte fain review, multumim. oricum la clasa asta nu prea ai ce sa comentezi, mai ales noi parlitii care putem doar visa la asa ceva ...

  • Adrian, marţi, 27.08.2013 20:38

    131.975 € .... 911 sau A8 4.2 ? Stiu ca nu are legatura si sunt clase diferite dar totusi....

  • lorinczi.thomas, marţi, 27.08.2013 20:47

    @daniel: Nu ai citit ca a fost vorba despre o coincidenta?

  • antonny, marţi, 27.08.2013 23:01

    superba masina la 45000 euro dupa 2 ani ........

  • KalEl, marţi, 27.08.2013 23:47

    poate reformulati aici: "plusează cu un element care aduce un plus"

  • KalEl, marţi, 27.08.2013 23:53

    si aici: "suspensii care adaptează automat suspensia "

  • LUCCI, miercuri, 28.08.2013 00:02

    La 130/h doar 1500 de ture!!!!!!...presupun ca in a VI-a!Fantastic! Oricum, o masina impresionanta!!!!

  • @LUCCI, miercuri, 28.08.2013 14:22

    Presupui ca in treapta 8 a

  • unckle, joi, 29.08.2013 23:30

    cam cate are in comun cutia ZF de pe acest audi cu cutia de pe BMW ? .. ambele ZF, ambele cu 8 trepte, ambele facute sa tina 1000Nm ... sunt si eu curios cat de buni au devenit cei de la ZF :)