Talismanul norocos
Alfa Romeo Stelvio este fisa pe care marca italiană a introdus-o în tonomatul aglomerat de muzică al SUV-urilor premium. În versiunea Quadrifoglio, Stelvio este însă mai mult: o fisă din metal prețios.
-
Serban, miercuri, 18.07.2018 17:51
Am condus Stelvio cu motorul pe benzina de 4 cilindrii, si mi s-a parut o masina excelenta. Pot spune ca directia este absolut ireala pentru o masina de categoria ei, este directa si precisa ( poate fi un minus pentru cei care vor comfort, si achizioneaza masina pentru distante lungi pe autostrada, desi...de ce ti-ai lua Alfa pentru chestia asta? ). Padelele sunt un alt plus dupa parerea mea, sunt fixe pe coloana de directie, nu pe volan ( ex Porsche Macan ) astfel incat in orice viraj stii exact care e padela potrivita pt a schimba treapta, nu iti incurci mainile nestiind care e treapta potrivita. Imi pot imagina ca versiunea de top testata de voi este bestie. Un test corect, cu o nota corecta zic eu
-
arhitect, miercuri, 18.07.2018 19:40
O comparatie intre versiunile si echiparile disponibile ( value for money) ar fi de apreciat....
-
dany, joi, 19.07.2018 11:49
Fugar cateva remarci: - Alfa nu scapa de umbra ”calitatea unor materiale” - Care e garda la sol? Se pot pune jante mai mici? Asta ca sa poti iesi cu ea la iarba verde, altfel de ce ai lua asa ceva?! Ca sa urci borduri, sa nu zgarii spoilerul fata când o parchezi la trotuar?! Pentru cele 2-3 saptamani pe an in care drumurile sunt acoperite cu gheata si zapada?! Prea putine astea... mai bine iei Giulia si gata
-
adi_10, joi, 19.07.2018 17:05
e bine...a ajuns si un Alfa Romeo sa te coste 100 de mii de euro. Suntem pe drumul cel bun
-
joe, vineri, 20.07.2018 15:22
Daca as avea bani.e singurul SUV care mi l-as cumpara! Fie diesel,dar mai degraba pe benzina,de 280 cp. Si cu maxim 43 000 euro de la nemti,maxim 10 000 km.Nu i urat,dar nici frumos, e un altfel decat oti ceilalti,si are vana! Acum,nu stiu cum sta cu fiabilitatea..ca de reprezentanta in Ro,,doar in Buc,
-
esel, sâmbătă, 21.07.2018 23:10
Am facut si eu un test cu cel de 280 cp. Padelele, ca si pe Giulia, sunt mult prea late. Te lovesti de ele cand incerci sa semnalizezi. Ruliul se simte foarte puternic. Nu am mai condus SUV-uri pana la Stelvio asa ca nu pot compara decat cu masini "normale". Motorul, in schimb, mi se pare genial.
-
pipo, luni, 23.07.2018 19:14
In legatura cu ultima propozitie din acest articol ...nu stiu de ce il numiti SUV premium ! Din cauza pretului ? Ca altfel nu-mi pot imagina cum puteti compara acest SUV cu similarele echipari/modele de la englezi sau nemti (nu vreau sa dau exemple ca sunt prea multe). Calitatea materialelor si design-ul oricarei piese de interior este la ani lumina de acestea. Poate fi numit -si pe buna dreptate- un SUV sportiv dar nu neaparat "premium". Daca trantesti niste piele cusuta cat mai vizibil pe unde apuci si niste insertii (horor dupa mine) din plastic lucios cu aspect de fibra de carbon nu inseamna ca este "premium" .
-
arhitect, marţi, 24.07.2018 21:07
cititor regulat al site-ului dvs, va propun pt. drive test sistemul de notare dublu de la CARADISIAC , nota redactiei / nota proprietarilor ( cei mai in masura sa judece obiectiv automobilul in cauza) vezi https://www.caradisiac.com/modele--alfa-romeo-stelvio/
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Mașina arată și se conduce senzațional (am făcut drivetest cu versiunea de 280 de cai). Prețul de listă este cel prezentat dar prețul real, cu care se poate cumpăra mașina este cu 10.000 de euro mai mic (86.650 de euro). Poate că n-ar fi stricat să fie prezentată această informație. Și pe siteurile din afară prețurile sunt sub 90.000 de euro, de fapt, la modul real, prețul lui Stelvio este mai bun decât al competiției. Poate că merită o corectură pentru că pare neprofesionalism ca prețul să fie la minusuri când, în realitate, prețul este unul mai mult decât competitiv. Sunt convins că există mai multe mufe USB (ați căutat în cotieră?). Altfel, da, poate că ar fi meritat o cameră mai bună, sunt probleme cu senzorii când se montează o plăcuță cu numărul ceva mai mare, dar, una peste alta, Stelvio este soluția pentru cei care vor să iasă din pluton.