
Încrucişare
Suzuki S-Cross este un urmaş demn pentru deja popularul SX4. Este un crossover reuşit între un model de clasă compactă şi un soft-SUV care place clientului român. Şi este cea mai accesibilă alternativă la omniprezentul Duster.
-
mircea1380, luni, 07.04.2014 16:58
@Automarket: scuze ca va zic, dar nu cred ca va e prea clar ce ati testat - la caracteristici spuneti ca are tractiune fata, iar in titlu nu vad pe nicaieri particula "4x4/4WD/AllGrip" cu referire la modelul testat desi aceasta e versiunea 4x4. Iar in ceea ce priveste afirmatia "... S-Cross a păstrat forma de automobil compact cu hayon, dar cu abilităţi de crossover, oferind sistem de tracţiune integrală şi o gardă la sol ceva mai mare.", putina documentare nu strica - modelul SX4 al carui succesor se presupune ca este (desi nu au mai nimic in comun) are garda la sol de 175mm pentru versiunile 2WD si 190mm pentru cele 4WD, pe cand S-Cross-ul nici macar la 170mm nu ajunge.
-
dragos.baltateanu, luni, 07.04.2014 17:14
@mircea1380: am corectat erorile, multumim pentru sesizare.
-
SSS, luni, 07.04.2014 20:31
Foarte interesant, modelul de S-cross cu motor diesel, mai potent si cu performante mai bune primeste punctaj 3,9 iar cel cu benzina este 4,1. Nu mai inteleg, or fi autori diferiti, dar criteriile ar trebui sa fie cam la fel.
-
Rene, marţi, 08.04.2014 12:16
La Capitolul performanţe afirmaţi următoarele: Pentru a accelera de la 0 la 100 km/oră, S-Cross are nevoie de fix 11 secunde. Iar viteza maximă pe care poate să o atingă este de 180 km/oră. Cele mai rapide modele din acest segment sunt Dacia Duster 1.2 TCe şi Skoda Yeti 1.4 TSI, ambele având motoare turbo şi câţiva cai putere în plus. Comparaţia cu Duster şi Yeti nu e corectă, pentru că ambele sunt modele 2WD. Dacă tot comparăm 4wd... atunci să aducem în discuţie 1.8 TSI, Yeti, pe care-l conduc, iar cifrele spulberă acest Suzuki: 160cp, 8,4 secunde acceleraţia până la 100km/h, şi 250Nm de la 1500 rpm.
-
LUCCI, marţi, 08.04.2014 23:06
Multumim pt.neafisarea celor doua comentarii de ieri.Corectilor, doare presupunerea mea de ieri pe care ati transformat-o in certitudine, prin acest delete? Macar nu mai faceti aceste teste cuaceleasi modele si punctaje atat de diferite difeite, ca sa nu se prinda lumea repede....
-
marian, marţi, 08.04.2014 23:49
@rene - si cat dadusi pe Yeti ala de spulbera el tot ve intalneste in cale?
-
Rene, miercuri, 09.04.2014 09:31
@ Marian - Maşină cumpărată acum 2 ani, nivel de echipare Ambition cu ceva opţionale de aproximativ 900 de euro. Preţul total de achiziţie, după negocieri, 21 400 euro.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
am trait ca s-o aud si pe asta: Dacia Duster e cel mai rapid model din segment