
Reuşita
Porsche a reuşit! Boxster nu mai este doar cea mai abordabilă cale de a intra în universul mărcii din Zuffenhausen, ci s-a transformat într-un veritabil automobil sport.
-
slVW_83, vineri, 21.09.2012 22:32
Jucaria perfecta! Are traditie, putere, design dar si pretul e unul astronomic daca pui diferite optionale! Acest Boxter e unul din putinele motive pentru care vrei sa fii bogat!
-
@slv83, sâmbătă, 22.09.2012 12:33
Pai un singur motiv daca ai sa fii bogat, atunci merita sa incerci sa fii :D
-
nume, sâmbătă, 22.09.2012 17:10
97 de mii pentru un Boxster fara frane ceramice si vopsea PTS? Cei de la Porsche merita pe deplin Oscarul daca reusesc sa vanda aceasta masina, la acesti bani.
-
kumite, duminică, 23.09.2012 22:05
Fii tu sigur @nume,o vor vinde.Despre frane?Mai gandeste-te. In alta ordine de idei.Ce bine este,ca de cateva zile bune,nu am mai vazut pe nicaieri aceiasi termeni stupizi:hibrid,fiabilitate,nerasturnabila, masini de bun simt samd.E bine de tot. Inca mai este adevarata chestia aia ,cum ca prostia se autoelimina singura.Ups!Pleonasm!
-
Mafia, duminică, 23.09.2012 22:43
@kuminte,ai f mare dreptate.Totusi..........cumintenia ,se vrea a fi una nedescurajabila pt tine ;) Conteste pe prietenul tau mafia.
-
Mafia_mafia, duminică, 23.09.2012 22:46
@kuminte,ai mare dreptate.....totusi........''cumintenia'' ,se vrea a fi una responsabila pt tine ;) .
-
Bloodrave, luni, 24.09.2012 13:42
Interesant cum acest Boxter are 0-100 km/h ca si noul Audi S3, cel din urma fiind la jumatate din pret. Stiu nu se compara ca si look si feeling dar totusi :) Just my 2 cents.
-
nicoctb, luni, 24.09.2012 15:03
TT RS atinge doar 250km/h cu limitaarea din fabrica dar fara? :) TT S Line de 224 CP fara limitare atinge 270 km/h, marturie unui posesor, si eu am avut unul; deci cu atat mai mult poate un TT RS de 340 CP :)), plus tractiunea integrala, deja masina este mult mai manevrabila ... dar Porche Boxter este Porche, alta eticheta, mai pleaca spatele, .... acum depinde ce vrei .... :P
-
kumite, luni, 24.09.2012 21:45
Pe bune! Nu se poate intelege nimic din ce ai incercat sa scrii acolo.Acum ati descoperit alt cuvant nou:cumintenia.Iar ai tras ceva wasabi pe nas?
-
M5, joi, 27.09.2012 17:32
Performant dar urat. Niciodata nu mi-a placut design-ul Porsche. Plus ca toate modelele seamana intre ele si nu-ti dai seama ca e unu' si care e celalalt.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
Butoane mici pe consola centrala ? mie mi se par a fi la o marime perfecta