Dacia Lodgy
Imbatabil
Lodgy este o surpriză plăcută. Primul monovolum al mărcii româneşti şi, totodată, primul model Dacia construit integral în afara ţării. Pe lângă asta, Logdy are şapte locuri reale, motoare diesel economice şi o transmisie cu şase trepte suprinzător de reuşită.
De parcă aceste atribute nu ar fi suficiente, Lodgy este cu câteva mii de euro mai ieftin decât cel mai apropiat rival, chiar dacă este echipat cu toate dotările opţionale disponibile.
Trebuie să fii iraţional să spui că Lodgy nu este o ofertă bună sau un model competitiv, deoarece monovolumul din Tanger are o serie de calităţi incontestabile. Singura problemă a acestui model, pe lângă scorul EuroNCAP şi unele finisaje, este legată de apetitul scăzut al românilor pentru monovolume.
Din fericire, piaţa din Europa este matură de suficient timp încât să vadă ceea ce oferă Lodgy, iar asta va fi suficient pentru a asigura volume de vânzări pentru acest model.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
der, miercuri, 19.09.2012 16:45
Din pacate aceasta dacie nu prrea mai e dacie (adica nu e facuta in Ro). O alta chetie de ce pe capacul de la motor nu scrie Dacia DCI ? Ce la Skoda pe motor scrie VW ...NU ! Din pacate UE-ul are o politica care incurajeaza producatorii auto sa produca in tari extracomunitare . Exista acorduri economice cu tari gen Turcia, Maroc, Tunisia ..etc prin care nu se platesc taxe vamale. Asta se traduce in profit mai mare pt.. Renault. Eu zic ca fabrica de la Pitesti isi va reduce cu timpul productia si asta nu e un lucru bun pt. noi.
-
Adm, miercuri, 19.09.2012 16:50
E un pic dubioasa aceasta clasa, cea a monovolumelor, la general vorbind. Are tot 5 locuri ca o compacta obisnuita, intradevar sunt mai "aerisite", dar sa fim seriosi de cate ori ati mers 5 in masina. Nu se justifica decat varianta cu 7 locuri pentru o firma care sa fie nevoie sa se urce 7 angajati in ea. Bine, sa zicem ca merg si familiile cu 7 persoane, dar atunci ce ne facem cu cei 200 de litri de portbagaj? Eu cred ca e mai potrivit un break, de exemplu la aceeasi bani poti lua un Megane Sport Tourer. Acelasi nr de locuri (5), portbagaj suficient de mare, se lipeste de sosea ceea Lodgy sau orice alt monovolum nu face, mult mai agila, e mai usor de parcat,habitaclul se incalzest mai repede iarna....etc. Pe cand la un monovolum pot sa zic doar ca am impresia ca merg cu microbuzul si am mai multe spatii de depozitare in care sa pun pixuri.
-
C-G-C, miercuri, 19.09.2012 16:58
Un articol scris bine, care caracterizeaza corect monovolumul Dacia. Nu inteleg totusi consumul de 8% urban. Mi se pare mult pt 1.5 DCi. Probabil ca s-a obtinut cu 7 oameni in masina si in conditii de drive-test (plus AC-ul care este specificat si in articol), pt ca altfel cifra mi se pare mare si nu cred ca in conditii normale de utilizare poate fi atinsa. Din pacate Dacia sufera in continuare la capitolul finisari, desi "lufturi" am mai vazut si pe la altii constructori, mai de fite :). P.S.: Dacia produce in Maroc pt ca nu ar fi avut capacitatea necesara sa produca atatea modele in fabrica de la Mioveni.
-
@CGC, miercuri, 19.09.2012 17:05
Pai atat consuma. Am mers cu Duster acelasi motor singur in masina si vara cu aer in trafic in Bucuresti a sarit de 10 consumul. Nu, nu am avut talpa grea :) Si masina e si rodata cativa 10 de mii de km. Consumuri de 5-6 urban (Bucuresti) nu atingea decat motorul dci de 65 de cai.
-
unckle, miercuri, 19.09.2012 17:19
@ADM - doar nu te astepti s se aplice logica in aceasta poveste? 1. Avem o masina cu consum mic. 2. Avem o masina cu 7 locuri 3. Avem o masina cu un portbagaj imens. Logica spune ca nu poti avea decat o calitate dintre cele trei ... Marketingul spune ca Lodgy le are pe toate trei uitand sa mentioneze ca nu simultan.
-
adm@unkle, miercuri, 19.09.2012 18:11
Foarte dubios este ca Sebastian Toma afirma ca piata din europa este mai matura. Nu inteleg de ce daca te spargi in mini-microbuze esti mai matur. Oricum e plina Europa de o gramada de oameni care "o ard hippy" in tot felul de dubite.Eu zic ca ai au si alt stil de viata, merg in chapinguri, dorm in masina, tracteaza rulote, iar multi poseda o asa masina numai pentru depalsari extraurbane, in oras folosesc ori clasa mini ori scutere sau biciclete. Roamanii nu prea isi permit decat o singura masina, care e si de oras si pt exterior, si trebuie sa incapa in fata blocului.
-
ccd, joi, 20.09.2012 15:01
Cum zice si der mai sus, ma astept si eu dupa 13 ani de la preluare Dacia sa aiba mai multa independenta si asta s-ar traduce si prin a scrie Dacia pe capacul motorului, mai ales ca unele chiar sunt facute la Pitesti. In rest go go Dacia, abia astept teste cu noile Logan si Sandero.
-
x, joi, 20.09.2012 15:55
adm ori esti un pusti de liceu ori nu ai luat bac-ul si culegi struguri... piata matura nu se refera la varsta cumparatorilor... doamne fereste ce oameni.. dar aici e vorba de putina logica nu de cunostinte. daca scria pubilc matur atunci aveai dreptate. sa speram ca graba e de vina :)
-
Thor, joi, 20.09.2012 21:30
Motor modern ? :))) cand oare ?! Ce atarna senzorul ala aiurea pe langa priza de aer ?
-
ztele, vineri, 21.09.2012 02:28
@adm: logica de 2 lei. daca ai nevoie sa transporti 7 adulti + bagaje iti iei un portbagaj de plafon, simplu. fa asta cu o compacta.
-
@zteleai, vineri, 21.09.2012 10:41
Nu mai bine iti iei o remorca?, macar stai linistit in privinta spatiului si e si cam la acelasi pret.
-
robo, vineri, 21.09.2012 15:43
E fainuta, am vazut-o si eu la dealer. Un lucru e sigur: pe masina NU mai scrie "by Renault" chiar daca pe capacul motorului inca mai apare Renault macar nu mai e asa vizibil :)
-
nelu, sâmbătă, 22.09.2012 08:22
la fel ca si renault si dacia face masini din ce in ce mai urate peste vreo 2-3 generatii o sa ne propuna o masina ca o cutie de papuci
-
A M_C, joi, 27.09.2012 21:40
Cand vad si eu o Dacie cu 5 stele Euro NCAP ca la Seat sau Skoda de exemplu.Toate Renault-urile au 5 stele numai caruta de Dacie e amintita de frantzuji , mandri, cu un posibil 4 stele.RUSINE Renault (de 10 ani)ptr politica pe care o faceti cu o marca romaneasca indragita de toti!!!!!
-
A M_C, joi, 27.09.2012 21:43
................si sa nu uit, avem TOUCH-SCREEN....super tare frate....le aveam pe toate rezolvate numai asta lipsea!!!!
-
MSt, miercuri, 28.11.2012 14:57
@A M_C: Care 4 stele, a luat 3! Uite aici: http://www.incont.ro/auto/dacia-la-ultimul-crash-test-cat-de-sigur-este-noul-model-si-cum-s-a-descurcat-concurentul-numarul-1-al.html! Pai vroiati sa fie mai sigura decat Scenic, care are un pret de fugi?
-
asu, duminică, 13.01.2013 14:27
o alta porcarie nascuta la renault
-
ace, marţi, 09.07.2013 10:09
@der in Maroc sunt construite doar pentru Africa! pentru piata europeana sunt facute in Romania, la noi langa Pitesti, am si asistat la productia unei dacii lodgy
-
joegiorgica, sâmbătă, 10.08.2013 23:08
avem un lodgy ca cel prezentat in test,,! puncte bune: motorul cum trage,,,spatiu,pozitie volan!,,puncte slabe,,,,,scartie plasticurile pe spate la denivelari,viteza mica,instabila la curbe mai in forta, prima revizie 480 ron[cu reducere clienti fideli],,,,filtru polen,,,,un "carton amarat...dar f scump!..vrei cotiera la reprezentanta pus? 580 ron......si consumul e mai mare decat cel oficial,,cu mult! oras 7..8,,[singur] afara nu am reusit sub 5 oricat de dool am mers,,,si legal
-
Ionut, joi, 29.08.2013 13:46
La Mioveni nu s-a realizat niciun Lodgy, niciodata. ace baga in ele...
-
adivio2001, luni, 28.10.2013 14:10
Salut joegiorgica. Poti sa-mi spui si mie ce a intrat in cei 480 ron la prima revizie? la mine au cerut 720 ron. Multumesc.
-
casio, joi, 12.02.2015 14:15
@ztele pai dupa logica ta imbatranita cred ca mai trebuie si o remorcuta dupa Lodgy si cred ca gata avem o masina de familie la gaarit de autocar:):):):):)
Sunt multumit de Dacia in acest moment ! Este pe drumul cel bun !