
Paranormal
Porsche se lasă purtat de valul succesului şi explorează noi segmente, complet diferite de filosofiile originale ale brandului. Atenţia acordată detaliilor, calitatea şi renumele mărcii fac însă din Panamera un succes.
-
Dan, luni, 02.08.2010 22:21Porsche Panamera
Porsche Panamera este un succes comercial nu numai datorita numelui Porsche ci si calitatilor exceptionale ale acestei masini . Intr-un comparativ realizat de americanii de la Car&Driver, Porsche Panamera Turbo accelereaza de la 0:96 km/h in 3.5 s, timp similar cu cel realizat de Ferrari F430 Scuderia, model mult mai usor decat Panamera ce cantareste 2 tone ( http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/10q2/2010_aston_martin_rapide_vs._2010_porsche_panamera_turbo-comparison_tests ) . De asemenea, agilitatea acestei masini nu are rival in clasa de lux . Desi la minusuri, Automarket a pus si designul controversat, eu sunt de parere ca si acest design unic in aceasta clasa a contribuit la succesul acestui model .
-
Alex Radoi, luni, 02.08.2010 22:36M-am saturat...
...de pozele la ruine...Ajunge! :)))
-
............., marţi, 03.08.2010 00:49..................
o masina excelenta....cui nu-i place sa nu zica nimic....
-
tzenu_bmw, marţi, 03.08.2010 01:12superba masina.......
am vazuto 'pe viu' zilele astea la Constanta si pot sa zic ,k e belea... superba..... insa frate Porsche exprima masini sportive si performanta pe circuit.......nu sedanuri(hatch-uri) de lux
-
I.O.N, marţi, 03.08.2010 10:10Impresionanta
Superba ca si design imi place mult.Am vazut destule prin afara.S-a cam dus smecheria la noi cam greu sa mai vezi un asa exemplar.
-
unckle, marţi, 03.08.2010 10:54
da, cam romantic articolul . . . totusi nu va condamn, ati fost supusi la prea multe teste cu masini Porsche in ultima vreme, este normal sa va ia un pic "romantismul" :) @ masina ... vise mai baieti, tre sa faci afaceri cu statul ca sa ai bani de asa ceva...
-
George, marţi, 03.08.2010 14:19Mda..
Daca nu ar fi fost facuta de Porsche, ar fi fost o masina extrem de reusita, asa doar strica imaginea creata din 1964 incoace cu modelul 911. Probabil dupa hathback-ul anuntat va aparea si un sedan mare care sa rivalizeze cu seria 7 si A8 si dupa aceea un concurent pt Smart
-
sonky, marţi, 03.08.2010 23:52pana mea
am vazut una acum 2 luni in ungaria (in treacat cei drept) si raman la parerea lui Clarkson. In realitate e foarte mare ...da mai nou e greu sa vezi una in Romania .Inainte deabia se lansa in Europa si vedeai prin Romania....din pacate acum nu mai e cazul....sau poate din fericire
-
Ursus, miercuri, 04.08.2010 15:13
Ma cam ingrijoreaza gusturile voastre legate de design sau aveti si voi un model dupa care va luati si ce nota da ala si voi la fel.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
" Dacă reuşeşti să te detaşezi de decorul care se succede pe "Fast Forward", vei savura fiecare izbucnire a motorului, fiecare strop de benzină ars pentru doza ta de adrenalină. Viteza maximă se opreşte la 282 de km/h, adică acolo unde realitatea se împleteşte cu visul, iar linia orizontului pare tot mai aproape. " --- suna a caracterizare a unui personaj principal dintr-o opera studiata candva odata :)) . Scuze dar, daca ar suna mai tehnic treaba asta , totul ar fi ok. p.s. - frumos articol dar cam romantic.