
Aere de SUV
Opel ne-a invitat acasă în Russelsheim pentru a testa noul Combo Life, varianta dedicată persoanelor a utilitarei de clasă compactă. Am mers cu versiunea echipată cu motorul pe benzină 1.2 PureTech de 110 CP.
-
cornel.socariciu, marţi, 11.09.2018 15:49
@kirotractor În scurt timp vom afla și prețurile lui Opel Combo Life și finalizăm atunci :) Da, ai dreptate în ceea ce privește Dacia Dokker 1.2 TCe, doar că în acest moment versiunea nu este disponibilă în configuratorul Dacia. :)
-
ANV, marţi, 11.09.2018 16:33
@cornel.socariciu De parca Opel Combo Life este disponibil in configuratorul Opel...
-
SIMPLE MINDS, marţi, 11.09.2018 18:14
Sunt unele *constructii* a caror ultim si implicit singur alibi este: *frumusetea vine din interior* .Daca *creatia* de mai sus e una dintre ele inseamna ca afirmatia mea a aparut in locul oportun.:-)) P.S. Achtung Tavares, linia Maginot a esteticului de aceasta data se afla chiar in departamentul de design Opel ! Sper sa nu fie nevoie sa cautam un *nou* Petain al PSA !;-)
-
e-manuela, marţi, 11.09.2018 18:55
Buna! Nenea, sa fim serioși, nu înseamnă ca daca nu va place voua, mașina nu e reușită. Da' ce voi sunteti Deținătorii absoluti ai adevărului? Voi de cand nu v-ati mai uitat in oglinda?....
-
Zorba, marţi, 11.09.2018 21:58
@Kirotractor: New Insignia a fost conceput pe cand PSA era departe de Opel....
-
pipo, joi, 20.09.2018 17:06
@AM : uite ca-i bine sa va mai urmaresc si pe la TV. Bogdan a amintit acolo de un detaliu suparator la acest model pe care nu-l regasesc aici. Si anume ca pedalele sunt prea apropiate intre ele. Eu personal am mai intalnit la unele masini acest detaliu si-l consider extrem de deranjant si important. Cand apesi pe frana brusc risti de cele mai multe ori sa apesi concomitent si pe acceleratie ceea ce nu e deloc ok si e si derutant . De cate ori testez vreo masina eu ma uit la acest detaliu.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
În fine, un nou test după o lună+ de pauză - ăi încă unul c-o benzinară... Deși bine scris, după mine nu se pune totuși, fiind... neprețuit :-) (fără prețuri mai serios) și implicit fără vreo posibilitate de comparație cu concurența (btw, Dokker-ul TCe 1.2 115 CP accelerează mult mai bine decît cele 12,7 s comunicate pt sprintul de la 0-100, fiind și mai puternic, și mai ușor ca Peugeopelul; ce-i drept, consumă mai mult.) De acord în schimb că designul e f. modest la Combo, ba-i chiar în regres pe toate segmentele Opel de cînd cu preluarea de către PSA - New Insignia included, din păcate.