Cărarea alternativă
Automarket a testat versiunea de top a lui Nissan X-Trail, echipată cu un motor diesel de 150 CP, transmisie automată şi noua vopsea Scratch Shield.
-
Vasilica, miercuri, 18.07.2012 16:02
Nu impresioneaza cu nimic la nici un capitol decat in mintea ghertoilor ca este un adevarat offroad-er rabla fiind un dezastru in vanzari.
-
unu, miercuri, 18.07.2012 16:47
nissan face masini cu un design special, modelele nu au nici o legatura intre ele, micra, primera, skyline, 350z, juke...lucru care putini o mai fac si trebuie sa apreciem.
-
PIVO3, miercuri, 18.07.2012 18:28
@unu Asa este. Fiecare masina la Nissan are o personalitate diferita. Probabil ca multi nici nu cunosc gama Nissan. Note - generatia noua e absolut superba si cu siguranta ff practica. Juke e o masina de lifestyle pt cei neconformisti, Qashqai e o alta masina frumoasa si echilibrata. Patrol, Navara, Pathfinder e pentru barbati adevarati cu spirit de aventura. X-Trail e o nuca tare de dimensiuni compacte. GT-R e sfidarea supreama a fizicii si a concurentei de rang nobiliar. Extrem de competenta. Pacat ca nu se ofera Patrol pentru Romania. V-ati fi schimbat mult optica.
-
LauCalin, miercuri, 18.07.2012 22:53
Mereu mi-a placut X-Trail pentru ca a fost singura masina din clasa asta dupa multi ani care a putut sa-i dea "peste bot" Toyotei Rav4. Imi amintesc ca atunci cand a aparut prima generatie, practic a rescris ce inseamna un SUV mediu. Cam ce a facut si Qushquai. in domeniul SUV-urilor compacte. Si referitor la masina asta, poate ca e nevoie de un X-Trail nou, pentru ca, desi in teren accidentat este bun, este un domeniu unde concurenta sta mai bine: pe sosea.
-
KLF, joi, 19.07.2012 22:30
Un prieten are de 3 ani un X Trail de 2000cc dar are 170 sau 174 cp,cutie manuala in 6 tepte. Super tare masina,fara probleme si fuge de n-ai zice ca are 2 tone.
-
Mafia, vineri, 20.07.2012 12:01
@KLF>.E si normal sa nu aiba probleme,doar vorbim despre o japoneza.
-
vasile, luni, 26.11.2012 17:13
spune-ti va rog intre nissan x-trail 2009 si suzuki grand vitara 2009 ce ar fi mai bun sa cumpar sau altceva la pretul lor.cumpar pt familie si merg cu ea numai pe autostrada.
-
Alexandru Toma, sâmbătă, 15.12.2012 17:24
am avut x-trail de 173 CP si am parcurs 190.000km in4 ani. Mai intai am facut chip tuning si l-am ridicat la 210 CP. Nu a consumat niciodata mai mult de 8% si era o placere sa-l conduci. Te scotea din orice problema. Grand vitara este mica, slaba, 5 viteze, 136cp, nimic interesant la ea. Dupa anul nou imi iau alt x-trail, dar cu cutie automata
-
unu, marţi, 22.04.2014 20:52
am x-trail din 2010 si sunt ff. multumit de el ,si n'o sa renunt la x-trail pentru ca e confort si siguranta ,o masina puternica,te scoate din toate necazuri cand esti la greu ''cu ea ma simt implinit si fericit ''
-
4x4, sâmbătă, 17.05.2014 16:08
x-trail intradevar este o japoneza dar ATENTIE.........MOTOR DCI=RENAULT,,,,,,,,,NU PREA DURABILE ACESTE DCI........
-
4x4, sâmbătă, 17.05.2014 16:11
x-trail -urile mai vechi au bordul pe centru ,,,nu stiu cine cumpara masini cu bord pe centru.......x-trail mai recent e frumos la interior
-
4x4, sâmbătă, 17.05.2014 16:13
toate nissanurile daca au motoare diesel au motoare DCI=RENAULT......DECI NU ESTE O JAPONEZA PURA CA UN SUBARU,TOYOTA,MITSUBISHI,dar fiecare cu gustul si cunostintele lui
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Masina e buna,dar design-ul e foarte ''batran''. Ca majoritatea Nissan-urilor,designul e la pamant.