
Micro
Am testat noul Nissan Micra în România. Echipat cu transmisia CVT, modelul a fost un companion de nădejde în oraş, iar consumul înregistrat este "prietenos" cu buzunarul oricărui client.
-
szx, miercuri, 21.03.2012 14:14pret
la 13830 eur (pret catalog fara reduceri) mai e mazda 2 1.5 TE AT, 4 cil, 133 nm, 102 cp, ac automat, 6 airbaguri , dsc (esp). Manevrabilitate si confort superior lui micra.
-
Excomunicatorul, joi, 22.03.2012 10:57:)
Alta cutie de carton la 14.000 de EURO. Masina asta n-ar trebui sa coste mai mult de 4-5000 de euro.
-
io, joi, 22.03.2012 12:06@szx
Degeaba incerci tu sa zici ca Mazda e mai ieftina, pt ca nu este! Mazda 2 are o medie de pret 13.480 euro, iar Nissan Micra 12.750 euro. Mazda 2 arata bine n-am ce zice, dar nici Micra nu-i de lepadat. Plus de asta, Nissan Micra are reputatia uneia dintre cele mai fiabile masini construite vreodata. Motorul in 3 cilindri e nou si consuma mult mai putin decat 1.5i mazda. Consuma mai putin si decat motorul entrylevel 1.3i de la Mazda. Si la 14.000 euro Micra ofera dotari pe care n-o sa le vezi pe Mazda 2 : cruise control si limitator de viteza, sistem de masurare a spatiului de parcare, senzori de parcare, senzori de ploaie, sistem navigatie cu SD card + display color touchscreen +radio CD MP3+Bluetooth + 6 boxe + port USB + mufa AUX. In fine, oferta e structurata altfel la Nissan fata de Mazda, dar raportul performante/dotari/pret e mai bun la Micra. Incearca sa privesti ambele oferte, nu numai una.
-
sandman, joi, 22.03.2012 18:53micra
masina e f scumpa pt ceea ce ofera. toate materialele par asa ieftine. doar sa iti placa f mult modelul sa o cumperi, atlfel, in banii astia gasesti masini din aceeasi clasa la fel sau chiar cu mai multe dotari mult mai ieftine. gen ibiza, polo, fabia.
-
top10, joi, 22.03.2012 23:11
da, dar e o japoneza... nissan micra e peste orice ibiza, fabia sau vw la fiabilitate
-
Aditza, vineri, 23.03.2012 00:04
:)) Astia de la Nissan sunt paraleli si echidistanti cu designul pentru autoturismele normale (nu ma refer la 4x4).
-
nss, vineri, 23.03.2012 00:59
Masinuta nu-i urata deloc! E o gargarita mica de oras cu un design conventional, dar probabil asta deranjeaza pe unii. Deh, nu poti sa multumesti pe toata lumea! Tocmai de aceea in clasa mica Nissan are variante pentru toate gusturile - juke, invitation, micra
-
Ionut.M, duminică, 25.03.2012 18:25
La banii astia cele mai bune optiuni din clasa mi se par Mazda 2 1.3 86 CP si Opel Corsa 1.4 100 CP care costa 13.500 respectiv 14.000 euro. Ar mai fi si Skoda Fabia dar din pacate grupul VW a renuntat la motoarele pe injectie si astfel nu mai ofera un motor calumea. Poate si cei de la Kia/Hyundai au o oferta buna in segment dar nu stiu eu.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Cu tot ce ai scris la Motor / Transmisie, treceti totusi cutia cvt la minusuri. Eu nu mai inteleg nimic din articolul asta. E o harababura de test !