
Little Boy
Am testat Mitsubishi Colt Ralliart, cea mai performantă versiune din gama modelului subcompact japonez. Deşi divizia de performanţă cu acelaşi nume a fost închisă, modelul este la fel de viu ca atunci când a debutat pe piaţă.
-
..............., sâmbătă, 10.07.2010 14:41...............
un praf de masina
-
Hadouken, sâmbătă, 10.07.2010 15:55@allan
mai ai putin si scrii "va fi" cu 3 de "i"
-
marian, luni, 12.07.2010 14:02
Cu ce aparat ati facut pozele astea frumoase?
-
jimmy, joi, 16.09.2010 15:51Colt ......o cutie de chibrituri cu valente sportive
Colt Ralliart se numără printre cele mai performante modele de până în 180 CP din segmentul său. Singurul rival care îl surclasează la accelerarea de la 0 la 100 km/h este Skoda Fabia RS, care dezvoltă cu 30 CP în plus şi beneficiază de aportul unei transmisii DSG cu şapte rapoarte, elemente care ajută modelul ceh să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7.3 secunde. Subcompacta de performanţă de la Mitsubishi accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.5 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 210 km/h. La acest capitol, modelul japonez este egalat de Corsa GSi şi depăşit cu 1 km/h de Ibiza FR şi cu 14 km/h de Fabia RS pentru cunostintele celui care a scris acest articol , in acest segment sunt si alte modele care dau clasa acestei cutii de chibrituri denumita M.Colt , si pot aduce aminte de Ford Fiesta ST , de Fiat 500 Abarth .......2 modele care surclaseaza Colt !!! ..
-
sebaa, joi, 16.09.2010 16:36@jimny
Pentru cunoştinţele tale, actuala generaţie Fiesta nu are versiune ST Pentru cunoştinţele tale, actuala generaţie Fiesta nu are versiune ST, iar Fiat 500 Abarth nu este în aceeaşi clasă cu Mitsubishi Colt Ralliart. Mulţumim pentru atenţie!
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
deci acest model Ralliart se numara printre ultimile dupa disparitia diviziei sport de la Mitsubshi? ar trebui sa ma grabesc sa cumpar una doar va fii piesa de colectie mai tarziu