Spirit liber
Mini a operat o serie de modificări pentru toată gama Hatch și Cabrio. Noile versiuni au ajuns și în România, iar noi am testat varianta Cabrio Cooper S facelift cu 192 de cai putere și cutie automată cu dublu ambreiaj.
-
mircea, joi, 14.06.2018 12:53
@Kirotractor N-aș zice că interesul e tocmai zero, dar ai intuit bine: când vine vorba de Mini, reacțiile de pe Automarket au fost dintotdeauna ceva mai rezervate. Nu știu de ce, pentru că marca are poveste, iar mașinile sunt chiar speciale. Probabil pentru prețul lor foarte ridicat.
-
Kirotractor, joi, 14.06.2018 13:48
@mircea: Cred că ai dreptate - ca (aproape) întotdeauna. ;-) Fiindcă-n restul Europei... mai bănoase Mini vindea de ex. în 2016 de 10 ori (!!!) mai multe Cooper S decît Clio RS. Îți mai zic pe scurt și-o întîmplare distractiv-sugestivă apropo de *ispita Mini*. Înainte să-mi iau Swift-ul Sport 1.6, am probat metodic mai multe alternative - de obicei singur, dar la testul c-un Mini comparabil, deși mult mai scump (Cooper, fără S) am avut nefericita inspirație s-o iau și pe nevastă-mea. Cînd i-am spus la final că-i cel puțin egala Swift-ului (deja probat) în mai toate domeniile, dar nu merită luată (mda, banii bată-i vina), mai să bufnească-n plîns - chiar dacă, după oareșce meditație... financiară, a recunoscut că am oarecum :-))) dreptate. Concluzie inevitabilă: pentru sexul frumos cel puțin, Mini rămîne irezistibil. Dar și pentru destui bărbați (mai ales S / JCW-urile).
-
Megale, miercuri, 05.09.2018 00:03
Pai cine nu a avut si nu a "rupt" un JCW nu stie . Daca ai bani de gaz,si mentenanta , poti sa incerci una . Bafta la "drum"
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 18 noiembrieCameleonDupă ce, acum un an și jumătate, am făcut cunoștință cu Geely Coolray în Slovenia, în cadrul testelor internaționale, a venit vremea să vedem cum se descurcă acest model și pe drumurile patriei. Avem pentru tine și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot
Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.