Şase virgulă cinci

Publicat joi, 20.01.2011 10:38 de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai

Automarket a testat versiunea diesel a lui Mazda6, model care impresionează printr-o senzaţie de sportivitate ascunsă sub straiele unui sedan elegant de clasă medie.

  • razvanis, joi, 20.01.2011 15:07
    Cel mai bun pret din clasa

    In momentul de fata cea mai buna oferta din clasa este Skoda Superb 2.0TDI 170cp Elegance - 26.679 Euro tva inclus. Bixenon AFS2 , toate airbagurile inclusiv laterale spate pe langa cortina si genunchi sofer , scaune reglabile electric , senzori parcare , incalzire in scaune , perdelute spate , jante 17 aliaj , volan multifunctional , tempomat , printre multe altele .

  • eu2, joi, 20.01.2011 15:28
    x

    In banii astia concurenta e mare si cu avantaje sensibil peste mazda. Ma gandesc si la C5-ul in varianta exclusive,care dupa parerea mea e peste M6 la motoare disel si confort.

  • vlad, joi, 20.01.2011 15:49
    ...

    frate....nici la logan n-am vazut un asemenea buton asa de mare pe cat este cel pentru incalzirea in scaune....zici ca e intrerupatorul de la lumina.

  • unckle, joi, 20.01.2011 15:55

    "La rularea pe autostradă cu o viteză constantă de 120 km/h în treapta a şasea, acul turometrului stă în dreptul marcajului care reprezintă 2.100 rpm, iar consumul se stabilizează la 6.2 litri la sută. " aproape normal .... "Valori destul de bune, spunem noi." --- wtf, r u mad? O fi ea vaporas, o avea d'ala-d'alea pe ea ... dar un dizelake de 2.2 la 120km/h ar trebui sa fie pe la 5% citand din "concurenta" modelului asta : "In cazul rularii pe autostrada cu o viteza constanta de 120 km/h, Citroen C5 3.0 Hdi consuma 6.3 litri la 100 km" . . . pentru un 3.0 hdi ar fi normal un 6-7litri la suta in conditii de autostrada ... dar pentru un 2.2 in patru cilindri este o rusine... parerea mea ;) de la alti "concurenti" vine : "in mediul extraurban acesta ajunge pana la 7 litri la 100/km in conditiile in care nu menajezi prea tare pedala de acceleratie si sari frecvent peste 110-120 de km/h" . . . si vorbim de un 3.0 diesel de la BMW :)

  • bernd, joi, 20.01.2011 17:26
    Mazda 6

    Nu ma pronunt in privinta consumului si a interiorului(unde s-au facut concesii din cauza costurilor), dar in privinta tinutei de drum , Mazda 6 e cea mai buna din clasa sa:directie, transmisie, suspensie, toate sunt gandite pentru obtinerea celui mai sportiv comportamanent din clasa medie(cee ce nu e totusi pe placul tuturor). In privinta pretului, toti dealerii Mazda ofera reduceri substantiale asa ca...

  • the hep, joi, 20.01.2011 18:36

    eu stiu ca mondeo are un 2.2 tdci de 190 bhp si cuplu 400 fara overboost . corectati-ma daca gresesc

  • Excomunicatorul, joi, 20.01.2011 20:45
    :)

    Felicitari fotografului!

  • unckle, joi, 20.01.2011 21:39

    "Propulsoarele TDI common-rail rămân în continuare campioanele segmentului la capitolele putere/cilindree" Superb/Passat/etc. 2.0 TSI - 200cp, si mai gasesc cateva daca ma chinui un pic :P ... as vrea sa gasim un diesel de 2litri ( sau poate "pana in" 2,5 ) care sa bata la performante dinamice "adevaratii" campioni ai propulsoarelor din segment :) testul este ok , dar parca in text apare o parere deformata "in favoarea" acestei masini ... parerea mea, evident :P

  • schumi, joi, 20.01.2011 22:01
    Mazda GTA ???

    WTF ?!? Asta-i blasfemie curata!

  • ovidiu, joi, 20.01.2011 23:13
    mazda

    vorbim de clasa unde confortul incepe sa fie prima optiune alaturi de placerea de a conduce avand un motor diesel bun este destul de departe de c5

  • bernd, vineri, 21.01.2011 07:27
    @uncle

    2.0tsi e benzinar nu diesel. Sunt curios daca a condus cineva de aici (si)Mazda 6 sau s-a limitat la tdi-uri cu "d si i rosii"

  • unckle, vineri, 21.01.2011 08:26

    mie nu mi se pare ca in comparatie sunt incluse numai motoarele diesel . . . sau poate iti imaginezi ca-s retard si nu pot face diferenta intre un diesel si un benzinar ? ( btw, intre dizelare campion ar fi un mercedes de vre-o 200 de cai si cilindree similara cu cea a subiectului de fata )

  • razvanis, vineri, 21.01.2011 09:08
    @bernd

    Eu am mers cu 2.0TSI , versiunea de 200cp nu conteaza pe ce model . Nu prea are ce sa caute langa un diesel , este superior la toate capitolele in afara de consum :))

  • ax, vineri, 21.01.2011 10:30
    ... TDI si japoneze by diesel...

    Doar atat vreau sa spun: !!! pe "obositul" meu de C5 exclusive din 2008 am un HDI de 2.2 care are 173CP si 370Nm de la 1500 rpm. a costat 27.000 euro. si cu H3+. (a meritat) Acum, motorul nou (an2010) de 2.2 hdi are 204CP si 450 Nm de la 2000rpm. Asa ca mai studiati si pe cei care stiu sa faca dieseluri, lasati tdi-urile ca mai sunt si altii.... Stiti doar sa spuneti ca TDI is the best.... oare???

  • Asuky, vineri, 21.01.2011 12:42
    Mazda6 CD163 GTA Şase virgulă cinci

    "Propulsoarele TDI common-rail rămân în continuare campioanele segmentului la capitolele putere/cilindree şi cuplu motor/cilindree" Este o afirmatie nefondata, intrucat motoarele BMW de 1995cc ofera o putere de 184 cp si 380 Nm oferind cele mai bune performante in materie de consum, noxe, sau viteza maxima sau acceleratie.

  • octav71, sâmbătă, 22.01.2011 15:59

    @bernd: am condus Mazda 6 (diesel si benzina) si mi se pare o masina ok. Nu mi-a placut varianta 2.0i. Ca si comparatie (m-am "dat" cu C5, Outback, Passat, insignia): - este mai putin rigida decat Insignia, acolo unde au incercat sa faca acel sasiu sa para mai sportiv decat este; - este mai putin confortabila decat C5 (am mers cu el si este din alta galaxie la confort pe suspensie hidraulica); - un mare DA la tinuta de drum si feedbackul in volan, masina transmite ce si cum trebuie conducatorului auto. Pretul mare vine din faptul ca este produsa in Japonia, unde mana de lucru nu este cea mai ieftina. Daca era construita in ... Slovacia de exemplu, pretul era cu totul altul. inca ceva: nu este un Mondeo mai special, este ceva diferit, gandit si conceput (pentru cei care pastreaza asocierea Mazda-Ford). Poate sunt subiectiv, ca posesor de Mazda, dar asta este parerea mea.

  • tavi11, vineri, 04.02.2011 21:57
    mondeo 2011

    a aparut mondeo 2.2 tdci 200 cp si 450 Nm (common rail pe care ford il are din 2003 spre deosebire de VAG care l-a introds in 2008, dupa pagubosul pompe duze) +++suspensia spate la ford este cea mai performanta se numeste CONTROL BLADE si a fost patentata de ford odata cu lansarea primei generatii de Focus Documentati-va despre motoarele ford TDCI(apropo au si distributie pe LANT- la fel ca mb,bmw si toyota) +++compania care produce cutii de viteze pentru toate marcile de pe planeta se numeste GETRAC si este detinuta in proportie de 70% de FORD-asa se explica cutiile bine etajate,precise si fiabile care echipeaza gama FORD am vazut pe forumuri "infocati " care sustin ca TDI-urile de la VAG sunt peste TDCI-urile Ford (DOAR CA TDI-urile MANANCA ULEI LA GREU si au distributia pe curea)