Stormtrooper
Kia Soul a ajuns la a treia generație, una care este pur electrică în Europa și în România. Se numește e-Soul și se mândrește cu o baterie generoasă, o suspensie complet nouă și cu un design ce seamănă cu un personaj din Star Wars.
-
raduvlase, joi, 10.02.2022 11:22
Ce prostie! Precum a scris si @adi_10, ajungi sa platesti 40K € pentru o Kia de clasa compacta. Ca sa nu mai spunem ca statul plateste inca 10K € pt "eco-bonus". Cum adica "eco-bonus"? Pentru ce? Si din banii cui? Aici este o problema pe care o consider foarte nociva. De ce se dau astfel de bonusuri, pana la urma fiind vorba de cumpararea unui autoturism? Adica toti contribuabilii sprijina achizitia de electro-troace, care oricum nu sunt cumparate de persoane fizice cu salarii medii, ci in cele mai multe cazuri de firme. Dar pe contribuabili i-a intrebat cineva daca vor sa ii sprijine pe cei care deja au bani, sa isi poata cumpara masini trendy, sa dea bine pe Instagram?
-
@, joi, 10.02.2022 12:12
bonusul pentru electrice este evident din banii contribuabililor, pe care altfel i-ar da la medic sa se trateze de boli respiratorii, cauzate de cel care si-a luat o termica sh de lux, de 40k euro in loc de o kia electrica, doar ca sa dea bine pe instagram. poate credeti ca cei care isi iau sh-uri poluante sunt doar cei saraci care isi iau opel astra, ford sau renault la 4-5-6-7k euro...gresit, sunt foarte multi cei care dau peste 30-40-50k pe sh-uri germane de lux, cu motoare puternice si poluante. doar eu cunosc destui de-astia prin cercul meu, iar o electrica nu au avut in vedere, desi si-ar permite, pentru ca nici macar nu au avut ocazia sau interesul pentru una, sa urce in ea sa o testeze, sa faca acolo macar cativa km sa se convinga. pur si simplu mintea lor nu concepe ca exista si alternative mai moderne si mai eficiente, isi iau direct touareg sau cayenne sau x6 cu care fac 90% din rulaj in oras...o logica schioapa.
-
adi_10, joi, 10.02.2022 14:58
@@ - inteleg unde bati, dar poate au si ei dreptatea lor macar dintr-un anumit punct de vedere. si eu sunt pe cale sa renunt la diesel pentru un full hybrid, cel putin asa imi doresc, dar daca vorbim de cazul acesta punctual, mi se pare mai afacere sa iti iei o masina dintr-o clasa superioara (noua nu sh) cu 40 - 50k decat sa dai o Kia Soul care arata...cum arata
-
PMC, vineri, 11.02.2022 00:16
Dai pe o Kia care arata oricum numai bine nu cat dai pe un Mertz nou. Asta da performanta! :) Nu e nici performanta, nu te duce nici 300 de km, bateria scade de la un an la altul din eficienta... Ce mai? Curata afacere! :))) Eu sper sa ne salveze niste camionagii si pe noi de la suflul dezastrului de Bruxelles...
-
@PMC, vineri, 11.02.2022 11:02
tu cu respiratia mirosind a motorina, stii tu ca scade bateria de la an la an..pfff, bravo esti foarte inteligent. vezi mai bine fi atent acolo la pompa sa nu treci de 50 lei, ca se invart cam repede cifrele alea de la o vreme
-
Seriff, vineri, 11.02.2022 12:21
Ce imi place cand vad in parcari de kaufland hipsterii cum stau cu orele sa incarce astfel de masini penibile, scumpe si inutile, pentru geniul ala care are prieteni cu X6, pai normal ca orice om cu capul pe umeri nu si-ar lua electrica fiindca stie ca e o teapa, se incarca greu si lent, autonomia e mult sub cea declarata, masina e scumpa, sansele de revanzare sunt total zero, nimeni nu o sa cumpere o electrica uzata, orice 3.0 diesel o ingroapa la orice, perforamnte, consum, autonomie, timp de alimentare, respect prietenilor tai care nu pun botul la vrajeala ECO.
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
Si uite asa a ajuns sa coste 40k de euro o Kia (am scazut eco-bonusul de la stat) urata rau si cu o autonomie reala iarna de sub 300km dupa cum ati mentionat voi in test. dupa care mai pui calitatea slaba a imaginii pentru marsarier, calitatea indoielnica a materialelor la interior si stai sa te intrebi pe ce dracu dai atatia bani...