Baby's Got A Temper
Sunt bucuros că pot fi contemporan cu această mașină, că meseria îmi permite să ajung la volanul ei, că experiența îmi permite să mă bucur de ea. Cu alte cuvinte, este genul de mașină care pune cireașa pe „apucătura” de jurnalist auto. O mașină care este asemeni unui val zdravăn.
Îl aștepți să te răcorească, vrei să-l iei în piept pentru a simți puterea naturii, apare undeva periferic îndoiala atunci când simți puterea lui, dar picioarele nu te trădează. Valul se sparge de tine, la pachet cu un val de adrenalină, și-l aștepți pe următorul.
Mașina asta este ca măsura unui barman care face cocktailuri senzaționale. Din ochi poți face zemuri faine, cu știință îți ies lucruri senzaționale.
Așadar, astăzi stăm de vorbă cu al șaselea M3. Și pentru că iubesc și știu să apreciez o porție de lene aleasă bine, introduc în propoziție și M4. Pentru că diferența dintre ele este aproape insesizabilă.
Este ca și cum ai urca la volan cu rucsac sau fără. Când vei fi deranjat de diferența de 5 kg dintre cele două modele, te rog să trimiți un mail la Red Bull Racing sau Mercedes AMG Petronas. Ai potențial, domnule pilot!
Nu că ar conta, de fapt la cât scoți din cont pentru mașină nu prea te interesează ce bani dai pe benzină dar, cu un consum de 50% pe circuit, depășește consumul unui monopost F1. Îmi place punctul patru de la "Ne-a plăcut" - Faptul că poate fi utilizat zilnic. Și... să nu uit, culoarea tapițeriei: oribilă!