
Sala polivalentă
După ce am pus la încercarea varianta scurtă echipată cu motor Ecoboost de 1.0 litru a modelului Tourneo Connect în cadrul lansării internaţionale, am revenit pentru a testa pe drumurile naţionale şi varianta lungă, cu şapte locuri.
-
lui, joi, 22.05.2014 12:30
stiu ca nu e chiar aceasi masina, dar un Lodgy diesel in varianta de top e la 50 % din pretul Fordului . 50 % !!! unde naiba vor astia sa ajunga cu preturile ? in zece ani , un Golf o sa atinga pragul de 50000 EU ?
-
legionarul, joi, 22.05.2014 14:38
e adevarat ca pretul e cam piperat de aici probabil si oferta de reducere de care are parte....dar sa compari masina asta cu un Lodgy tinand cont mai ales de dotari....e ca si cum ai compara Octavia cu C-classe....probabil si varianta entry-level a lui Tourneo e mai dotata ca Lodgy....arata si mai bn....e adevarat ca daca era cv mai ieftina dar tinand cont ca e vorba de varianta de top care cam la orce model ajunge sa fie piperata....de ex Loganul 1.5 dCi Laureate full ajunge aproape de 14.000-15000 de euro! ar da careva atata pe un Logan?eu unul nu
-
Suleyman, joi, 22.05.2014 19:17
28.000 uratenia asta ? La jumatate pretul imi cumpar o Dacia Dokker care arata mult mai bine si are motorizari pe care si Mercedes le-o pus pe Citanul lor. Pana si 1.2tce cred ca e mai bun ca 1.0 de la Ford, deoarece are 4 cilindrii !
-
kbm, joi, 22.05.2014 22:42
pana la urma rezervorul are 70 sau 60 de litri ? iar pretul sa ma ierte dumnezeu foarte mare .
-
antonny, joi, 22.05.2014 22:45
domne scump 25000 euro .......pai hai sa ne uitam prin curtea altora la pretul asta gasim parbriz incalzit ,plafon panoramic din sticlă , s.a.m.d ???
-
nasu_bz, miercuri, 04.06.2014 00:12
inspaimantator de mare pretul. I-mi place Fordul, dar pretul????? sa fim sinbceri.... nu merita
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
uimitor pretul, uimitor pretul ... incredibil chiar :)