The italian job
Noul Ford Ka este un Fiat 500 cu alta palarie. Iar dupa ce am testat motorul TDCi de 1.3 litri si 75 de cai putere, imprumutat tot de la italieni, aceasta imagine devine si mai evidenta.
-
Momoleinen, vineri, 10.04.2009 10:13
modelul din test este diesel (1.3 tdci=1.3 multijet) care are cuplul maxim pe la 2000rpm oricum oamenii au dreptate - e un fiat 500 cu ceva design de ford cine vrea o masina mica adevarata, sa incerce noul Ford Fiesta
-
cozappz, vineri, 10.04.2009 10:41Fiat
A intrat FIAT cam prin toti, perversi italienii astia. Oricum, sa cumperi Ford si sa-ti dea Fiat e la fel cum ai cumpara Lamborghini si sa-ti dea Audi R8.
-
Andrei, vineri, 10.04.2009 15:17Mda :)
Adica faptul ca Ford face motoare de tot cacatul, faptul ca de abia isi mai vand masinile pentru ca sunt niste dezastre si faptul ca americanii sunt in faliment... este vina italienilor nu? Cumperi Ford si iti da Ford. Ca Ford nu mai are idei si apeleaza la Fiat asta este problema lor. Intr-o zi o sa fie numai masini mici pe sosea in marile orase. Trebuie sa asteaptam ca oamenii sa-si mai schimbe perspectiva. Poate sa mai invete ca anumite lucruri trebuie sa dispara sau sa se schimbe.
-
Esan, sâmbătă, 11.04.2009 18:51neinteresant Ka!
Nu cred ca se poate compara cu Fiat 500, bine doar din pdv al performantelor. Datorita istoriei lui Fiat 500, as conduce cu cea mai mare placere unul, caci masina aia e mai mult un accesoriu de moda decat o masina. (ex. scuterele Vespa) Ford Ka e o rusine, arata jalnic, nu e de mirare ca nu atragea privirile barbatilor, poate daca am fi toti vreun Mircea Solcanu, glumesc:P
-
kim_vl, sâmbătă, 11.04.2009 23:16Foarte interesant
Pt. mine noul Ka e foarte interesant. Sigur, Fiat 500 e o masina mai chic, mai de fitze, dar Ka e superior atat la spatiu interior cat si la portbagaj si e mai ieftin la aceleasi motorizari. Pacat ca nu exista un motor pe benzina un pic mai puternic (un 80 CP cred ca ar fi fost suficient). Cu toate astea insa, o Corsa D in 3 usi 1.2 benzina (80 CP, 16v, distributie pe lant, scut motor) e mai ieftina decat oricare din cele de mai sus, ceea ce nu e prea in regula mai ales pt. noul Ka. Deci pana nu vine cu pretul sub Corsa D noul Ka nu renteaza. Povesti de genul "masina nou lansata" nu tin. Ce daca e new entry ?
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 22 augustRemarcabilÎn ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
5.3L/100 in oras pentru varianta pe benzina? ce e asta, o gluma sau o greseala??? Apoi, am condus acest motor pe un Fiat GrandePunto. La turatii joase (sub 1700 turatii/minut) este mort, in special la plecarea de pe loc. Poti apasa pedala al podea si nu se intampla nimik pana nu atingi cel putin 2000 de ture. Deci nu inteleg cum va placut voua acest motor. Ca si consum, pe autostrada (viteze de 130-150 cu rare portiuni de 100, dar si varfuri de 170km/h) masina a consumat 5.5L/100 km. In oras (Sainte-etienne) consumul a fost de max 6, iar combinat (25% oras restul afara, dar mers nu f constant si cu maxim 90, ca deh, au multe sense giratorii unde trebuie sa incetinesti). Ca si consum mi s-a parut destul de ok, tinand cont ca i-am dat si super talpi cu schimbat in intervalul 3500-4000 ture.