
The italian job
Noul Ford Ka este un Fiat 500 cu alta palarie. Iar dupa ce am testat motorul TDCi de 1.3 litri si 75 de cai putere, imprumutat tot de la italieni, aceasta imagine devine si mai evidenta.
-
Momoleinen, vineri, 10.04.2009 10:13
modelul din test este diesel (1.3 tdci=1.3 multijet) care are cuplul maxim pe la 2000rpm oricum oamenii au dreptate - e un fiat 500 cu ceva design de ford cine vrea o masina mica adevarata, sa incerce noul Ford Fiesta
-
cozappz, vineri, 10.04.2009 10:41Fiat
A intrat FIAT cam prin toti, perversi italienii astia. Oricum, sa cumperi Ford si sa-ti dea Fiat e la fel cum ai cumpara Lamborghini si sa-ti dea Audi R8.
-
Andrei, vineri, 10.04.2009 15:17Mda :)
Adica faptul ca Ford face motoare de tot cacatul, faptul ca de abia isi mai vand masinile pentru ca sunt niste dezastre si faptul ca americanii sunt in faliment... este vina italienilor nu? Cumperi Ford si iti da Ford. Ca Ford nu mai are idei si apeleaza la Fiat asta este problema lor. Intr-o zi o sa fie numai masini mici pe sosea in marile orase. Trebuie sa asteaptam ca oamenii sa-si mai schimbe perspectiva. Poate sa mai invete ca anumite lucruri trebuie sa dispara sau sa se schimbe.
-
Esan, sâmbătă, 11.04.2009 18:51neinteresant Ka!
Nu cred ca se poate compara cu Fiat 500, bine doar din pdv al performantelor. Datorita istoriei lui Fiat 500, as conduce cu cea mai mare placere unul, caci masina aia e mai mult un accesoriu de moda decat o masina. (ex. scuterele Vespa) Ford Ka e o rusine, arata jalnic, nu e de mirare ca nu atragea privirile barbatilor, poate daca am fi toti vreun Mircea Solcanu, glumesc:P
-
kim_vl, sâmbătă, 11.04.2009 23:16Foarte interesant
Pt. mine noul Ka e foarte interesant. Sigur, Fiat 500 e o masina mai chic, mai de fitze, dar Ka e superior atat la spatiu interior cat si la portbagaj si e mai ieftin la aceleasi motorizari. Pacat ca nu exista un motor pe benzina un pic mai puternic (un 80 CP cred ca ar fi fost suficient). Cu toate astea insa, o Corsa D in 3 usi 1.2 benzina (80 CP, 16v, distributie pe lant, scut motor) e mai ieftina decat oricare din cele de mai sus, ceea ce nu e prea in regula mai ales pt. noul Ka. Deci pana nu vine cu pretul sub Corsa D noul Ka nu renteaza. Povesti de genul "masina nou lansata" nu tin. Ce daca e new entry ?
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
5.3L/100 in oras pentru varianta pe benzina? ce e asta, o gluma sau o greseala??? Apoi, am condus acest motor pe un Fiat GrandePunto. La turatii joase (sub 1700 turatii/minut) este mort, in special la plecarea de pe loc. Poti apasa pedala al podea si nu se intampla nimik pana nu atingi cel putin 2000 de ture. Deci nu inteleg cum va placut voua acest motor. Ca si consum, pe autostrada (viteze de 130-150 cu rare portiuni de 100, dar si varfuri de 170km/h) masina a consumat 5.5L/100 km. In oras (Sainte-etienne) consumul a fost de max 6, iar combinat (25% oras restul afara, dar mers nu f constant si cu maxim 90, ca deh, au multe sense giratorii unde trebuie sa incetinesti). Ca si consum mi s-a parut destul de ok, tinand cont ca i-am dat si super talpi cu schimbat in intervalul 3500-4000 ture.