
Le Fordmidable
Ford a dovedit încă o dată că poate face din noul Focus facelift un băiat popular, iubit de publicul larg. Ne-am bucurat de „Le Fordmidable” în cadrul primului test internaţional, desfăşurat în Spania.
-
someone, vineri, 19.09.2014 14:09
de ce omoara oamenii astia niste motoare bune cu cutiile lor etajate lung? stiu ca e din cauza economiei, dar ma intrebam si eu ,asa, retoric putin
-
vianu, vineri, 19.09.2014 14:11
@Radu daca n-au facut modificarile fara sa specifice, datele cu privire la performante sunt corecte cat despre masinuta.....o, da, arata intr-adevar super bine si ceea ce au scos acum cei de la ford se poate numi lejer ca facelift. Pentru un model care se vinde mai mult decat rezonabil, modificarile de ordin estetic si imbunatatirile tehnice ar fi putut sa poarte titulatura de "generatie noua". Sau 8?
-
Radu, vineri, 19.09.2014 14:29
Suta la suta nu sunt corecte ;) Chiar astept sa vad ce au de spus cei de la Automarket :D.A mai fost testata deja saptamana trecuta masina de publicatiile britanice iar specificatiile sunt de 7.9s pentru 0-100. Exact ca si ecooboost-ul vechi de 182 de cai
-
Miahi, vineri, 19.09.2014 15:08
Arata bina masina. In special varianta break. Si cred ca motorizarile turbo pe benzina sunt ideale pentru un utilizator care nu face foarte multi km.
-
norton, vineri, 19.09.2014 16:18
E cel mai reusit model din segment,fara indoiala.
-
daniel, sâmbătă, 20.09.2014 20:52
Abia astept versiunea diesel de 184 cp
-
Claudiu, sâmbătă, 20.09.2014 21:20
Imi place mai mult versiunea actuala a Focus MK3 la exterior. La interior facelift-ul arata MULT mai bine. Avand in vedere dotarile de top, fiabilitatea, varietatea motorizarilor oferite, dar si faptul ca Focus este cea mai buna optiune de pe piata, acest model va fi cu siguranta in continuare cel mai vandut model pe plan mondial. Focus a reusit acest lucru atat in 2012, dar si in 2013. De asemenea, motorul Ecoboost 1.5 se anunta un candidat serios la titlul de International Engine Of The Year. Dupa ce Ecoboost 1.0 a castigat detasat acest titlu, timp de 3 ani la rand, ma astept ca Ford sa castige pentru a patra oara acest titlu.
-
wld, duminică, 21.09.2014 15:07
"Nu ne-a placut: dimensiunile portbagajului" sunteti siguri ca are 363l ? cred ca trebuie modificat putin.
-
rotila, luni, 22.09.2014 10:04
tinuta de drum ..."caroseria a fost torsionata mai mult in partea frontala" cred ca tu ai iesit torsionat din intalnirea cu baiatul popular,si ai ramas cu sechele.
-
confuzul, luni, 22.09.2014 11:38
In toate comparativele pe care le-am citit, intre FOCUS si GOLF, premiantul era intotdeauna VW GOLF. Pana la urma care era si care este cel mai bun? Care a avut cele mai mari vanzari pe plan mondial?
-
Radu, luni, 22.09.2014 16:10
Focusul a vandut mai multe. Golful este considerat mai bun all around . Parerea mea ca la noi in tara,unde sunt discount-uri mai mari la Ford decat la VW, are un raport calitate pret mai bun.
-
Mihai, luni, 22.09.2014 16:39
VW Golf este o masina foarte OK. Dar pretul e semnificativ mai mare decat la Focus. De banii unui Golf 1.6 TDI cumperi un Focus 2.0 diesel varianta de top super bine dotat. Eu personal prefer un Focus mai bine dotat cu motor mai puternic, decat un Golf chelios si submotorizat. Ambele sunt masini bune, e vorba de ce iti place si de cum te simti in acea masina.
-
@claudiu, luni, 22.09.2014 22:04
ref World engine Awards, din pacate motorizarile lui ford cu exceptia lui 1.0 ecoboost nu sunt f bine vazute de presa de specialitate in clasa 1,6 ford nu exista din pacate, deci se pare ca noua motorizare 1,5 ecoboost nu e o mare sfaraiala., bine nu e chiar noua ca e pe piata deja de 2 ani.
-
George, marţi, 23.09.2014 00:02
Eu am avut un Focus 2.0 TDCi 136 CP cu 6 trepte din 2007. Masina mergea super bine. Tragea de rupea si consumul era mai mult decat rezonabil. Rar sarea de 6% extraurban si de 8% urban. Asta in conditiile in care nu conduceam economic deloc. Masina era de la munca si aveam card de motorina. Nu am mers cu ultimile motorizari, dar banuesc ca nu sunt mai proaste decat motorul din 2007.
-
testat, joi, 02.10.2014 21:30
Un punctaj exagerat de mare! Chiar nu merita masina asta.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Revedeti partea de performante ca spuneti prostii...datele sunt pentru varianta de 150 cai ;)