
Superlativul personalizării
Dacă multitudinea opţiunilor de personalizare puse la dispoziţie de Fiat pentru noul 500 nu te mulţumeşte, poţi opta pentru o ediţie specială care îmbină tendinţele vestimentare cu exclusivitatea. 500 by Diesel este cu siguranţă o pată de culoare în peisajul auto şi o modalitate de a fi remarcat oricând.
-
PhantomTheWierdClown, marţi, 25.05.2010 20:24Haha!
de acord cu slv83! sa fie blonda, inalta, sa arate sexy! yummy girl !
-
Hadouken, marţi, 25.05.2010 20:27
singurele puncte slabe ar fi motorul (erau bineveniti mai multi caluti cel putin pentru varful de gama), consumul cam mare pentru o masina asa mica si interiorul acela...... in rest.... pacat ca nu mai e ce era 500-le acum o generatie.
-
Vortex66, marţi, 25.05.2010 21:18cea mai urata masian ever
Am si eu un Punto de care is multumit, ca sa nu ziceti ca am ceva cu Fiat. Dar.. 500'le asta ii atat de urat ca n-ai cum :|
-
..., marţi, 25.05.2010 21:42@ VORTEX
bine mai ca este fiesta mai cool...
-
Bogdan, marţi, 25.05.2010 22:10500 diesel
"Bineînţeles, modul "Sport" aduce cu sine o rigidizarea a direcţiei şi suspensiei" In locul tau as arunca o privire atenta asupra mapei de presa... nu vei gasi amortizoare reglabile pe aceasta masina. In rest textul nu e rau.
-
Excomunicatorul, marţi, 25.05.2010 22:14:)
De ce sa-mi cumpar eu aceasta masina? Argumente pro: 1.Pentru individualismul debordant. 2.Pentru design placut. 3.Pentru simplitatea la condus. 4.Pentru ca sunt un sofer prost si nu ma descurc in parcari. 5.Pentru consumul mic. 6.Pentru a spori veniturile celor de la Fiat. Argumente contra: 1.Pentru ceea ce ofera,este scumpa. 2.Dezavantajele masinii tip cutie de chibrituri. 3.Exista variante break cu consum mai mic decat gandacul asta.[Diesel bineinteles] 4.Daca stai la tara,cand iti cade o roata,cand lovesti o aripa,cand nu poti iesi cu ea nici pana la cotet.[Posibil sa ploua mai tare si se impotmoleste in...] 5.Nu poti face sex,intr-o maniera cat de cat comoda,in ea. 6.E prea mica.[Uneori este posibil,ca vreun sofer orb sa intre in tine pentru ca nu te-a vazut.] In concluzie,vedeti voi,unele masini nu sunt facute pentru mine.
-
Vortex66, marţi, 25.05.2010 22:37@...
Decat cotetul ala, mai fain ii si un Aveo :)
-
dice, marţi, 25.05.2010 23:20@Vortex66
pai si cum... fiesta?.... zine de fiesta
-
RTI, miercuri, 26.05.2010 09:09gargarita nebuna
are performante bune, arata foarte bine sa speram ca este si fiabila, daca as avea bani disponibili era minunata pentru sotia mea
-
octav71, miercuri, 26.05.2010 09:45
Interesanta? Poate pentru altii! Sa nu uitam ca exista Panda, masina chiar ok. Iar daca un client vrea ceva exclusivist, de ce nu Abarth ce contine ceva mai multe chestii tehnologice? Sa faci o masina cu motorizarea pe benzina care sa "poarte" un nume cu diesel e un pic fortat, dar tipic pentru italieni. Maine-poimaine vor scoate 500 "by Gucci" sau "by Vuitton". Iar masina in afara de ceva tente elegante la interior nu prezinta multe diferente fata de standard. Interiorul era mai frumos cu alb, mai tineresc si pana la urma mai optimist. "By Diesel" este o tesla in vintre data de Fiat dupa ce au mai scos capul din multele probleme financiare. Pace si taxe mici :)
-
I.O.N, miercuri, 26.05.2010 10:59
Interesanta buburuza dar cam trasa de par nota!!
-
VSZ, miercuri, 26.05.2010 15:46:)
schimbatoru nu prea imi place in ce consola e bagata, iar pe langa schimbator is puse si butoanele pt ceamuri, ceva de gen ca si la golan, in rest sa mai adaug ceva @slv83 ai dreptate numai sa completez cu ceva "Masinuta e ideala pt. fete, dar unele peste medie, neintretinute de vreun cocalar cu burta peste curea!" si cu un lantisor din aur in gat, genul acela cu ce se leaga vacile asa de cativa cm in diametru, si cu o cruce in varf. :)
-
Vortex66, joi, 27.05.2010 18:43@dice
Ce-ai mah :)), compari cotetu ala cu un ford?:)) revino-ti
-
cbo, sâmbătă, 28.08.2010 12:23
Frumoasa tara pacat ca e locuita
-
un bucurestean, luni, 05.03.2012 11:44alee
aia e alee pietonala, nu e garaj pentru tractoarele voastre.
-
D@vid 46™, sâmbătă, 17.03.2012 21:33500 [de lei :)))]
Da desngul este destul de placut...dar nu in deajuns:) La spate mai trebuie lucrat putin...seamana cu o buburuza...mai trebuia sa aibe o culoare rosie deschisa:) Despre interior: ce pot spune despre interior este frumusel ...bordul este putin copiat de la Toyota Corolla [2007] Despre motorizari: Eu as alege un 1.3 Multijet s-au un 1.4 diesel 100 cp care mai avea nevoie de un cal putere si ajungea la egalitate la Skoda Fabia I 1.4 16 v 101 cp:) in sfarsit nu este vb de chestia asta In concluzie : Nu merita sa dai atatia bani pentru Un Fiat mai ales fiind Fiat 500 ...daca era un Bravo-Linea mai intelegeam...dar asa mai bine un Vw Up si o Skoda Citigo de banii aia:)))
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Masinuta e ideala pt. fete, dar unele peste medie, neintretinute de vreun cocalar cu burta peste curea!