Economie cu stil
Chevrolet ne-a invitat în Slovenia să încercăm versiunea diesel a lui Aveo. Ne-am urcat în versiunea de echipare de top şi am pornit la drum, iar subcompacta de la Chevrolet ne-a arătat că poţi să faci economie de carburant cu stil.
-
un oarecare, luni, 21.05.2012 21:22
Felicitari pentru rezultatul Euroncap!Pare o masina ok , insa mie nu-mi place spatele si totusi 15 000 e cam mult!
-
ScorpyonVAG, luni, 21.05.2012 21:23@
Mie nu imi plac ceasurile digitale, in rest totu ii ok.
-
Ducu, luni, 21.05.2012 21:38@automarket
"Versiunea ECO a acestui motor are 190 Nm şi 95 CP şi înregistrează un consum mixt de 3.6 litri la sută ". Chiar asa? Oare nu cumva e consum extraurban???
-
mIRCEA, luni, 21.05.2012 22:16motor de Fiat
...stiati ca motorul este cel de la Fiat, care este prezent si pe Opel Corsa si pe toata gama Fiat?
-
ScorpyonVAG, luni, 21.05.2012 22:18@
Fiat da la Opel, Opel la Chevrolet. Fiat infesteaza cu virus pe ei. Vw ramane cel mai bun :)) Iarasi am facut exces de zel.
-
titi, luni, 21.05.2012 23:29
@vag prea mult exces de zel; la clasa asta de motoare diesel,fiat le da clasa vw de ani de zile; nu degeaba suzuki le-a dat FLIT ,iar acum se cearta pe actiuni... tocmai pt acest motor; vw are mai probleme la diesel;cate recall a facut la 2.0tdi? 3 ? mergi cu masina si iei foc... tare
-
ceee???, marţi, 22.05.2012 00:40
A innebunit lupu ! Punctaj prea mare pentru un Daewoo Kalos la baza!
-
cmg_george, marţi, 22.05.2012 09:52Mda.. doar ca
Doar ca Kia Rio de 1.4CRDi are un consum mediu de 3.7(declarat) si 1.1 CRDi 3.3(declarat), arata mai bine si este si mai ieftina. Asta de ce nu apare in comparatiile voastre?
-
Sebastian Toma, marţi, 22.05.2012 11:32@ Ducu
Despre versiunea aceasta vorbeam: http://www.automarket.ro/masini-noi/chevrolet/aveo-5-usi-13d-95cp-lt-plus-eco-100513/specificatii.html Deşi are altă transmisie şi dezvoltă un cuplu motor mai mic, este mai rapid la 0-100 km/h şi consumă mai puţin.
-
c, marţi, 22.05.2012 12:17...
Cred ca trebuia specificat in articol provenienta motorului (Fiat) ca sa nu creditam Chevrolet cu un merit prea mare pentru ca nu e al lor. Ei au facut o caroserie si cam atat. Punctul FORTE al masinii e clar MOTORUL, iar motorul NU E FACUT DE EI, sic!!! In ziua de azi consumul are o pondere de peste 50% din criteriile de alegere a unei masini, cel putin la masinile su 20 mii euro.
-
NeaNelu, marţi, 22.05.2012 12:30@ceee???
In prezent Chevrolet nu mai are nicio treaba cu Daewoo,doar faptul ca este fabricat tot in Korea.
-
666, marţi, 22.05.2012 13:12
Nea Nelu , dar de GM Korea( ex GM Daewoo care si-a schimbat doar denumirea ) ai auzit?
-
NeaNelu, marţi, 22.05.2012 15:01@666
Ce nu intelegi,gogule??? GM a preluat uzina Daewoo acum cativa ani,asta nu inseamna ca actualele modele Chevrolet mai au vre-o legatura cu modelele fabricate de fosta Daewoo.
-
mIRCEA, marţi, 22.05.2012 16:16motor fiat
...ca sa completez ce spuneam despre motor. A castigat in 2005 "engine of the year" la categoria 1.0 - 1.4 litri. Doar dintr-o coincidenta detin o Corsa cu un astfel de motor. Fiabil! Incredibil, dar adevarat! Filtrul de motorina scump, dar motorul este chiar foarte economic si fiabil in 90.000 km.
-
antonny, marţi, 22.05.2012 16:22*****
ce va deranjeaza asa ca trebuie sa scrie in reportaj ca e motor Fiat ......chevrolet fabrica motoarele la firma VM Motori (italia) care mai e cunoscuta ca a produs motoare (numai Diesel) pentru: Mercedes, Fiat, Opel, Alfa Romeo, Chrysler(Grand Voyager), Jeep, Range Rover, Ford,
-
octav71, miercuri, 23.05.2012 09:53
Absolut ok, cu exceptia pretului de compacta in gama subcompacta. 15000 euro... e cam mult, dar daca scazi trapa si mai negociezi ceva, ajungi la un pret mai normal. Nu are nici o legatura cu Kalos, dar deh, e greu sa citesti sau sa cauti. VM Motori a vandut motorul catre Fiat, nu este creatia celor de la Fiat, cei de la Opel au cumparat de la VM Motori intr-o prima instanta motorul de 2,0 de pe Cruize /Captiva, dupa care au luat si acest motor (1,3) de la Opel. Pana la urma se numeste globalizare, cumparam cam acelasi produs sub denumiri diferite.
-
Adryan, miercuri, 23.05.2012 11:55EWWW !
Arata bine. motor mic, putere destula DAR ... 15k euro ? hell no !
-
antonny, miercuri, 23.05.2012 15:36*****
@adryan --ce e mult 15000 euro ???? pai uitate la opel corsa sa vezi ca nu ai ce are aveo si costa 18000 euro .....
-
chuck norris, marţi, 12.06.2012 21:26
berlina e mult mai buna
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
O masina interesanta intr-adevar. Dar cu toate ca acum conduc tot un chevrolet am cateva remarci: 1. Bordul acela "interesant" din punctul meu de vedere arata incredibil de urat si lasa senzatia de neterminat. Am comparat cele doua versiuni de aveo iar borsul celei de dinainte arata mult mai bine. 2. Avelo masina de autostrada .... :) ... pai si pentru oras ce mai ramane? doar spark? 3. Dotarile masinii testate sunt doar pentru jurnalisti. Cine isi cumpara aveo cred ca nu face acest lucru pentru a avea trapa. 4. Consumul este excelent totusi nu pot sa nu remarc ca motorul 1.5 DCI de la renault scotea un consum apropiat ... si asta de ceva ani. In rest masina arata bine iar per ansamblu sunt placut impresionat de evolutia marcii. ... parerea mea.