
Sportivul de serviciu
A treia generație BMW Seria 1 a devenit cel mai recent model din gama bavarezilor care este disponibil inclusiv cu tracțiune față, după o lungă perioadă în care producătorul a mizat doar pe propulsie spate sau pe integrală. Pentru început, noi am testat însă versiunea de top M135i, care oferă tracțiune integrală.
-
daniel.popescu, miercuri, 28.08.2019 12:22
@Kirotractor: Multumim pentru observatie, textul a fost completat.
-
alex, miercuri, 28.08.2019 12:39
mie unul interioarele de bmw mi se par triste. sau hai sa zic altfel, pentru oameni trecut de 40de ani. ca atare, pentru ce naiba ti-ai lua una la 20 de ani, nu reusesc sa pricep. cand te sui in ea....devii trist. sobra, spartana, e ok, dar e exagerat de sobra si de spartana. ceva mai viu, nu se poate?
-
@alex, miercuri, 28.08.2019 14:06
Cati tineri de 20 de ani cunosti sa-si permita compacte la 50K euro ?
-
Andrei, miercuri, 28.08.2019 15:08
De la bun inceput trebuie sa spun ca sunt subiectiv sau mai bine spus obiectiv. Am avut un 118d pre facelift din ultima generatie. Da, era mic la interior, plansa de bord parea invechita, iar motorul de 2l Diesel era galagios. Daaaar tractiunea spate, directia neafectata de cuplu motor, jantele de 18 si pachetul M (scaune sport grozave, pozitie joasa si sportiva cu picioarele intinse, volanul M genial, mult mai elegant decat actualul) faceau din masina aia o placere in a o conduce. Nu va mai spun de serpentinele pe zapada (bine nici de momentele in care am ramas impotmolit din cauza automatei si a greutatii mari a masinii :))) Cand ma uit la F40 ma uit ca la un monovolum cu proportii ciudate pentru un BMW, cu tinuta de drum a unei compacte oarecare si cu absolut nimic superior unui Golf R. Nu se mai conduce ca un BMW, adio directia de pe tractiunea spate, e o masina efeminata. 3.0 L6 era o bestie pe care nu o vom mai vedea niciodata pe un BMW mic. Adio Seria 1.
-
khal drogo, miercuri, 28.08.2019 15:58
Oare sunt singurul care, atunci cand ma uit la profilul noului Seria1 vad, de fapt, un Seria 2 Active Tourer? Sau un X2? Sau un X1?
-
nume, miercuri, 28.08.2019 19:23
"Avem în sfârșit o compactă BMW care arată așa cum ar trebui." Adica... ca o Kia? 5 stele pentru design? Doar in conditiile in care numerotarea se face pana la 10.
-
adi_10, vineri, 30.08.2019 16:02
Pentru ce sa iti iei o masina mica, compacta, deloc spectaculoasa dar care totusi consuma mult si pe care sa dai 50.000 euro?
-
steve, luni, 02.09.2019 22:29
Kirotraktor, ai condus masina ca sa iti dai cu parerea? NU? atunci taci
-
Denis, miercuri, 04.09.2019 19:48
Tradiția a continuat și la a doua generație, când BMW a introdus versiunea M130i, acest semi-M Ati vrut sa spuneti M135i probabil, pentru ca 130i a existat doar pe prima generație și nu era turbo. Doar 135i au fost turbo. Corectați ;)
-
Kirotractor, luni, 09.09.2019 08:23
@steve: Văd că și alții își dau cu părerea -- ei nu te calcă pe unicu-ți neuron?! :-) N-re rost să-ți mai zic că n-am avut vreo opinie despre ținuta de drum, frâne-direcție etc, ci doar pe teme general-ochiometrice. În orice caz, cu cât mai mulți Gică-Contriști habarniști o să mă huiduie, cu atât mai abitir o să comentez p-acilea.
-
DemisCreed, luni, 16.09.2019 20:33
Pentru aceasta mașina nu exista decât un singur cuvânt : SUPERBA !!! Iar cei ce nu aveți loc de aceasta superbitate de mașina , mă întreb dacă ați condus vreodată in viața voastră o mașina cu mai mult de 150hp , ca de avut sigur nu ați avut . Sunteți unii pe aici atotștiutori la tot ce înseamnă auto și mai ales bmw . La cât de bine arată mașinuța asta , pe atât de frustrați sunteți unii din voi. PS. O mașina “mică” superba !
-
Flo, luni, 06.01.2020 16:04
Ai un mod tampit de exprimare, Kirotractor! Formuleaza-ti opiniile mai concret si lasa exercitiile de stil. Zau ca esti enervant. Se vede ca te documentezi inainte dar te rog scrie altfel! Merci.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Achtung AM ! -- la capitolul *ținută de drum* lipsește ceva... adică totul. :-) În rest, din p.d.v. stil, cu altă grilă putea fi vorba la fel de bine d-o nouă Kia mai forțoasă. Clar însă că *the premium touch* nu putea să lipsească la interior (mai reușit acum) și prin mățăraia 4x4-mecanică. ...Dar și la preț, unde vestita tripletă pare să fi semnat un pact tip monopol (btw, nu prea văd mulți tineri cu 50K € de dat p-o compactă.) Plusul de spațiu interior+ portbagaj (+28 mm pe banchetă și +20 litri? --whahaha) îmi pare totuși nesemnificativ pentru justificarea schimbării de macaz a conceptului propulsiei.