
Apocalipsa după sedan
Eşti tată, nu eşti unul dintre cei care urăsc break-urile, ai nevoie de spaţiu în maşină pentru familie, dar nu vrei să-ţi pierzi mâna la capitolul sportivitate? Noul Audi RS4 Avant este creat pentru tine. Dacă ai bani.
-
slv83, luni, 25.06.2012 18:04
Bune primele randuri Mircea! Ai surprins o mostră de mentalitate tipic românescă, de care m-am izbit şi eu, deţinând un break cu tracţiune integrală în dauna unui SUV, care în opinia "specialiştilor" autohtoni '' e maşină mare, e tanc frate, nu mori în el decât lovit de tren"! Despre maşină totul e la superlativul absolut iar cu asta am spus totul.
-
andrey11, luni, 25.06.2012 18:06
Un break mai special!!!
-
unckle, luni, 25.06.2012 21:34
sa vezi cum invit eu interlocutorii sa care un frigider in "sedanul ala belea al lor" cand ma intreaba de ce nu mi-am cumparat o masina mai mare ;) vis masinuta asta :) ... 8000 de ture ... nu ne mai intalnim pe viitor cu asta decat la electrice
-
AMG, luni, 25.06.2012 21:43
Volkswagen resapat ! Mercedes e Mercedes !
-
strul, luni, 25.06.2012 23:41
Nu-mi place sita aia trapezoidala de prins tantarii... trebuiau sa se straduiasca mai mult
-
zarnesteanu, marţi, 26.06.2012 05:48
Bravo Audi !!! Break-urile Audi si Volvo mi se par cele mai faine. Langa ele, la mica distanta as pune Mercedes-BMW. Toate sunt excelente si doar gustul personal isi spune cuvantul in alegerea finala. La alegerea unui break, marca aproape ca nu mai are importanta. Un break e pentru hamaleala si parca ti se rupe inima sa cari ce-ti trebuie pe langa casa intr-un Jaguar sau in alte delicateturi. Dar daca tii neaparat ... de ce nu? In alta ordine de idei, am avut si eu perioade scurte in care am poftit la un break, dar in general ma incadrez in "mentalitatea tipic romaneasca" de care vorbea slv83. Cu toate astea mi se pare stupid sa te uiti stramb la unul care prefera un break in loc de sedan. Din contra, mi s-a parut intotdeauna ca un break, mai ales unul de lux, ii da proprietarului un aer aristocratic. Un tip deosebit, care cumva iese din tiparul omului obisnuit. Un tip de care esti sigur ca are o latura interesanta dar nu poti s-o ghicesti pana nu il cunosti :) Disclaimer: Facem abstractie de cititorii Automarket :)
-
ScorpyonVAG, marţi, 26.06.2012 08:46
Frumos frumos. Ca tot vorbiti de mentalitate tipic romaneasca, mie imi place ca nu am vazut cocalari cu masini combi/break. :))
-
dany, marţi, 26.06.2012 09:41
RS4 Avant asta e tare delicios, dar si mai "pornografic" mi se pare RS6 Avant: 580 cp si acceleratia unui Gallardo cu o masina in care poti cara frigiderul si bicicleta copilului in acelasi timp, e de-a dreptul sfidator. :)
-
JP, marţi, 26.06.2012 13:12
Foarte tare textul. A avut tata Dacia break si poate de aia imi plac break-urile. E drept ca nici nu am carat porci :)
-
adi, marţi, 26.06.2012 13:30
Detin un A4 B7 avant...ce-i drept nu vreun RS :) ci doar un familist 1.9tdi. De fiecare data cand ma sui in Avant-ul meu ma simt ca in RS4 B5, exista o nostalgie totusi...RS4 B5 dupa mine este inca cea mai frumoasa realizare a lui Audi :) Cat despre mentalitate, autorul a fost cam drastic in exprimare, dar este adevarat. dur dar adevarat. Daca as fi pus sa aleg un A3, Sportback-ul ar fi alegerea oricum. Multe masini nu arata bine in haine de break...in schimb Audi, Mercedes si BMW sunt lucrate bine. In special noul seria 3 break :)
-
andy.s, marţi, 26.06.2012 15:04
audi nr.1 o iubesc mereu...:)))
-
mihai, miercuri, 27.06.2012 04:02
vi se pare consum mare ? am un mitsubishi eclipse 2006 motor 2.4 165 hp 4 cil (foarte prost pozitionata greutatea masinii , adica derapeaza fatza continuu) ..... nu merg frumos cu el dar consumul e peste 15-17 un oras si afara e de 10 cu mers de 115 km/h deci AUDI ..... stie !!!!
-
alex, miercuri, 27.06.2012 12:15
pe cand si alte teste video?
-
davidmitran, miercuri, 27.06.2012 13:26
In Romania inca nu s-a anuntat pretul deoarece este o directiva care trebuie aprobata privind CO2. Dar in Germania , masina costa 76.000 euro.
-
unckle, miercuri, 27.06.2012 16:21
david, conteaza destul de putin cat costa - cine o vrea o sa o cumpere fie ca da 70000E sau 90000E, vorbim aici de cineva care "vrea", la fel ca in reclama aia de la brecu' reno'.
-
alx, miercuri, 27.06.2012 16:24
nu inteleg tonul peiorativ gratuit din intro-ul articolului... daca as vrea sa ma aliniez la acelasi ton, as putea spune ca se inscrie in gandirea de tip comunist "am mai multa masina la (aproape) acelasi pret", dar ar fi la fel de gratuit. deocamdata nu am nevoie de mai mult spatiu decat am in A4-ul (B8) pe care-l detin, dar daca as avea, nu as achizitiona un break pt ca sunt alte solutii pt nevoile punctuale de mai mult spatiu la o berlina (suport pt biciclete, portbagaj acoperis, remorca, inchiriere utilitare) care iti permit sa te bucuri de avantajele unei berline in restul timpului - economie combustibil, tinuta de drum, zgomot redus venind din portbagaj, estetica samd... pt nevoi frecvente de spatiu (ex. copii / carat), m-as orienta spre un monospace / SUV / utilitare, care sunt facute pt asta. pe scurt, nu ader la ideile din intro, dar apreciez in continuare audi
-
Fan Audi, joi, 28.06.2012 21:43
Foarte interesant acest beak.........O masina splendida-nflorita,o albinuta intre brotacei.....Si este tokmai bun ,acest beak poate tine si lokul cotetului cainelui,si in caz ca mai face p**i sau c**a,nu-i problema pt ca pielea este perforata.Poti creste si gaini in el....mai ales scaunele incalzite,vor tine loc de incubator......pana si pisica poate sa toarca linistita.Dar sa nu uitam de vaci>pentru ca acest break va tine sio lok de tark,unde poti sa legi vacile,mai ales la franele brambo ale masinii nu vor pleca vacile cu ea.Si inca un lucru si dupaia inchei>Nu iti mai trebuie tractor.Pentru ca cei 450 de cai,vor imita perfect sunetul tractorului.
-
Suedezu, vineri, 29.06.2012 14:14
Sa ai bani de o masina si sa-ti iei un Audios e ca si cum te ineci ca tzaranul in apa. Muncesti o viata intreaga, scoala, liceu, facultate, etc, mai lucrezi 5-10 ani pana iti permiti un automobil dupa pofta inimii si fleoshc ... ceasul rau, pisica neagra ... iti iei Audios. Wow! Mai bine donezi banii aia unor nefericiti si cu ce primesti inapoi de la taxe iti iei o masina. In care sa te simti om, nu maimutoi impaiat. Aragazul asta pe 4 roti ar trebui sa fie masina de servici pentru toti parlamentarii romani. O "masina" pentru escroci de la o firma de tepari.
-
vasy, marţi, 03.09.2013 21:15
Salut prieteni intradevar cine conduce o masina Audi break simte o eleganta deosebita si un confort minunat pentru mine este o masina speciala pentru ca i-mi place foarte mult si am condus multe masini Audi break si o sa mai conduc.Nu ezitati in a va cumpara un Audi break daca doriti o masina de familie.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
cred ca Audi stie sa faca break-uri... deci pretul nu mai conteaza