
Nuclear
Într-o lume a celor care blamează SUV-urile pentru că se îndepărtează prea mult de ideea de model construit pentru off-road, Audi execută un "in your face" elegant şi scoate pe piaţă un SUV compact de 340 de cai construit exclusiv pentru şosea.
-
boldfrank, miercuri, 26.11.2014 14:01
Exista preturi pt GLA45 AMG pe site la Mercedes, am vazut si o masina inmatriculata in Bucuresti, si a avut si Importatorul o masina pentru presa care a aparut in doar citeva publicatii....
-
Iulian, miercuri, 26.11.2014 14:31
Astept sa vad si test cu GLA AMG. Pana atunci, din ce inteleg e cam cel mai bun suv compact de pe piata. Cam scump totusi.
-
redalert, miercuri, 26.11.2014 15:52
Nu înţeleg dacă sunt diferenţe estetice faţă de Q3 normal. Măcar o ţeavă în plus să-i fi pus la eşapament sau o culoare dedicată . Totuşi cred că este de două ori mai scump ca Subaru Forester WRX la aceleaşi dotări. În rest are superperformanţe bune de ofticat pe oricine.
-
edi80, joi, 27.11.2014 15:20
e ca si pun ai pune un motor de ferrari pe un tractor!! total neadegvat! q3 nu e o masina de viteza cu multi cai putere...in rest no comment!
-
MDA, vineri, 28.11.2014 22:20
60 de k de euro si 340 de cai si totusi din spate pare o versiune 2.0 tdi de 110 cai cu tipsul ala penibil intr o singura parte. Macar puteau incerca ceva chiar de hot hatch si sa l puna pe mijloc ca la focus st. Nu inteleg de ce nu are evacuare dubla , arata jalnic asa ii strica mult din sportivitate la nivel de design si interiorul este extrem de spartan pentru o asemenea suma, parca e inspirat de la renault fluence. pacat
-
vabis, duminică, 30.11.2014 15:40
Arata ca dracu din fata.Mult mai calumea versiunea pre-facelift.Iar spatele trebuia stilizat mai mult.Insa e prima masina la care îmi plac butoanele "de aragaz" pt reglarea climei.Audi chiar face interioare, nu gluma
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
referitor la introducere... motoarele cu ardere interna consuma si aer, mult aer...