Stilul practic
Audi A5 Sportback a fost, la lansarea sa, unul dintre primele coupe-uri cu patru portiere. Este un automobil arătos ce atrage încă multe priviri. Iar în varianta cu motor 2.0 TDI, poate deveni şi un automobil economic de familie.
-
vianu, marţi, 29.07.2014 15:28
patrus'sapte de mii de euroi...fara numar...fara valoare... imi aduc aminte cand a aparut A8....am ramas mut de admiratie, formele originale complet diferite de ale lui Mercedes si BMW reprezentau o alternativa extrem de interesanta...dar odata cu trecerea timpului cocalarismul a capatat un echivalent auto si am inceput sa privesc cele 4 cerculete cu amaraciune. cum spunea colegu'...senzori, oglinda heliomata si scaune incalzite...cateva optionale pe care le gasesti la o zecime de pret la kia sau ford. denumirea de "sportsback" te baga usor in ceata....A1 si A3 au un breack iar aici e un fel de....cocosatu' din Notre Dame.
-
Andy, marţi, 29.07.2014 21:09
E normal ca la o masina premium optionalele sa coste proportional cu pretul masinii. Daca la un producator de volum primesti multe in 1000-1500 de euro nu e cazul unui producator gen Audi. La urma urmelor nu trebuie sa avem toti premium nu? Pentru cineva care isi pemite sa dea 30-50.000 de euro pe o masina, 9000 de euro sunt vax (nu mai zic de cei cu bolizi de peste 100.000). Mai ales ca vorbim de bogatani ca-si innoiesc masina pe praful actual.
-
dan_grc, marţi, 29.07.2014 22:18
@vianu Audi e chiar ieftin, pai seria 4 GC testata de AM era 69 de mii.
-
jiji, miercuri, 30.07.2014 10:45
A8 totusi nu toti ghiorlanii au, cum este prezent X6 sau X5 de exemplu. Acelasi lucru pot spune si de noul S. Desi mici exceptii de la regula exista!Oricum ca natie am ramas ciuca si rasu curului din EU suntem vai de noi(nu ne spalam, nu avem apa si canal, etc), dar masini scumpe avem. Cred ca suntem de fapt niste rusi adevarati numai ca ne numim altfel.
-
jiji, miercuri, 30.07.2014 10:47
*statistic vorbind. Dar si practic, cine vrea sa incerce sa ia metroul de la un capat la altul si altul si daca coboara intreg fara sa isi dea ficatul peste cap inseamna ca am progresat.
-
Vabis, miercuri, 30.07.2014 11:52
Pe A5 trevuie minim 2.0 TFSI, 2.8 FSI sau 3.0 TDI pt ca e masina lifestyle cu trasaturi sportive.Fara quattro nu mi-as lua, tractiune fata pe A5 nu se potrivste.Pe un A4 un 2.0 TDI merge mai ales pt o firma sau cei preocupati de consum dintr-un oras mare dar A5 cu 2.0 TDI e ca nuca in perete.Aceeasi poveste si cu 420D.Mai bine ati fi testat altceva
-
Scorpionul.negru, miercuri, 30.07.2014 22:27
Slabut fata de seria 4 grand_coupe....
-
Vabis, miercuri, 30.07.2014 22:57
@scorpionu.negru Bai omule, A5 a aparut in al treilea trimestru al lui 2007 iar seria 4 pe la sfarsitul lui 2013.Inca îi face fata cu brio la ce diferenta de aproape o generatie(6 ani) e intre ele.Macar nu confunzi 5 sportback cu A4, daca e murdar seria 4 GC sau daca e la vreo 20 de m il confunzi usor cu seria 3
-
Vabis, miercuri, 30.07.2014 22:59
@scorpionu.negru Bai omule, A5 a aparut in al treilea trimestru al lui 2007 iar seria 4 pe la sfarsitul lui 2013.Inca îi face fata cu brio la ce diferenta de aproape o generatie(6 ani) e intre ele.Macar nu confunzi 5 sportback cu A4, daca e murdar seria 4 GC sau daca e la vreo 20 de m il confunzi usor cu seria 3
-
sandu, joi, 31.07.2014 16:22
@jiji: dar sensibilicos mai esti...:)) masina e f frumoasa. in locul dotarilor exterioare as fi pus navigatie, si alte chestii care tin de confort, nu de look exterior.
-
Unul, luni, 15.09.2014 11:16
Bancul cu vulpea si strugurii!!!Pentru toti cei anti-Audi A5.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 16 decembrieRevoluția electricăAm călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 3 decembrieDeclarație de dragostePorsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
mda...foarte interesant...bagi 9000 euro in optionale, si tot entry-level ramane... scazand 2000 pachetul optic S-Line, raman cam 7000 euro pentru "cateva dotari esentiale"... o nimica toata pentru niste dotari extraterestre ca "scaune incalzite" , "oglinda retrovizoare heliomata" si nu in ultimul rand varful tehnologiei moderne "senzori de parcare" :) Wow!