Volkswagen Up
Distracţie nemţească
În general, modelele Volkswagen sunt cunoscute pentru sobrietate. Acestea sunt realizate în cel mai pur stil teuton şi sunt adesea caracterizate ca fiind reci, fie prin design, fie prin senzaţiile pe care ţi le lasă atunci când te urci la volan. Pe lângă excepţiile care confirmă regula, Volkswagen i-a făcut lui Lupo un succesor cum nu se aştepta nimeni. Îl cheamă Up! şi redefineşte modul în care vedem maşinile mici produse de nemţi. Citadina din Wolfsburg s-a dovedit a fi surprinzător de distractivă, fără să "bifeze" caracteristicile cu care ne obişnuiesc modelele care ne aduc zâmbetul pe buze în mod obişnuit. Da, am reuşit să ne distrăm de minune într-o maşinuţă de oraş roşie, cu doar 75 de cai putere sub capotă şi cu o gardă la sol relativ ridicată pentru amatorii de senzaţii tari.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
unckle, marţi, 08.05.2012 11:38
asta are 5 stele la ciocnirea cu un fluturaș :) iar "spatiul interior" cred ca trebuie sa fie multumitor numai intr-o relatie relativa la clasa din care face parte ... pentru ca dimensiunile interioare ale acestor masini sunt penibil de mici si nu se poate numi ca este satisfacator pentru altceva decat sofer + eventual pasager sau eventual 2 sacoșe de cumparaturi. Masina asta are scaune si in spate? .. utilizabile?
-
yok, marţi, 08.05.2012 12:28
@bau bau in bani astia iti cumperi niste masini adevarate A6,A8,seria 5,7 etc.,pentru ce sa dam noi romanii 11000 euro pe masini mici,cand putem sa cumparam limuzine? @unckle Pentru ce iti trebuie,la o masina din clasa mica 4 locuri comfortabile,cand rar mergi mai mult de 15 km intr-un drum.Chiar daca par mici buburuzele asta sa sti ca inauntru sunt destul de spatioase pentru dimensiunile lor
-
ras, marţi, 08.05.2012 13:21un vehicul simplu doar
este exagerata prezentarea!
-
C-G-C, marţi, 08.05.2012 14:42Tigaia Dry Cooker
Am vazut masina asta :), penibila si la propriu si la figurat. Trebuie sa nu fii pe treaba ta ca sa dai banii (multi dealtfel) pe asa ceva.
-
Vasilica, marţi, 08.05.2012 15:13
Mda...acelasi lucru pot spune si despre cutia de sardele marca Dacia Sandero trebuie sa nu ai toate tiglele pe casa sa dai banii pe ruginitura aia mega nasoala!In rest ce sa zic fieratanii foarte scumpe!!
-
Baciu, marţi, 08.05.2012 15:20doar 40 de CP??
25000 de euro pentru masina asta este stupid deja. Nu inteleg cum de da lumea banii pe VAG. Varfu de gama cat o sa fie 40 000?
-
ScorpyonVAG, marţi, 08.05.2012 16:25@
Bai Baciule, dute la oile tale si lasa pe cunoascatori. Nu vezi ca versiunea asta full ii 11.000 ? !!!
-
edi80, marţi, 08.05.2012 16:32
Volkswagen Up (3 usi) 1.0 75CP White Up Benzina / Manuală 75 CP / 95 Nm 12.016 € Volkswagen Up (5 usi) 1.0 75CP White Up Benzina / Manuală 75 CP / 95 Nm 12.281 €
-
golo, marţi, 08.05.2012 17:26
Chiar ca ' distractie' nemteasca , masinuta asta parca e un desen animat , urata cu spume , motor de scuter (auzi la ei , distractie cu 95 Nm cuplu pe o caroserie de 929 kg :)))))))))) ) , ajunge la 15000 euro , cat o compacta decenta . Bleah ....
-
bau - bau, marţi, 08.05.2012 18:51
Referitor la masina prezentata de voi pot spune ca este anosta, scumpa, fara valente tehnice spectauloase si in buna traditie a marcii nu este altceva decat o cutie patratoasa fara forme.
-
@edi80, marţi, 08.05.2012 20:13
edi tu nu ai lucruri mai bune de facut toata ziua?? te urmareste in vis vreun vw seara de seara ? dudeeee
-
@automarket tm, marţi, 08.05.2012 20:23
Multumesc echipei automarket care mi-a sters un comment doar pt ca il intrebam pe edi daca are vreun job (la cat comenteaza nu prea vad cum, el este primul comentator al oricarui articol legat de vw ). Ma intreb de ce comentariile in care sunteti acuzati ca faceti reclama agresiva sau in care alt user este jignit "full esti si tu pustiule dar de altceva....." sunt mai ok?!?! Felicitari!
-
antonny, marţi, 08.05.2012 21:02*****
Automarket ......chiar asa de rau ati ajuns sa testati o masina pe versiuni ????...spor la testat mai aveti 3 versiuni Black up / Withe up sau Move up
-
Sharks, marţi, 08.05.2012 21:12Tin (engleza)
Bravo, Automarket! Un review decent, corect, obiectiv si excelent flancat de fotografii reusite! ...Cred ca daca va aduc un cui (da, un cui simplu din acela din fier) care sa aibe sigla VW pe floare, sigur il scoateti de nota 4,3! ----------------------- Fotografii - din nou repetate... dar acum e de inteles, ca din 5-6 cadre ai luat cam totul dintr-un Up! E o performanta sa postezi 25 de poze la o biata conserva...
-
Baciu, marţi, 08.05.2012 21:44scunp si prost
Cum sa dai frate peste 30 000 de Euro pe conserva asta. E doar pentru fitosi de banii gata.
-
LauCalin, miercuri, 09.05.2012 00:22conserva, petarda, pilaf, cutie, penibila, anosta...
Face-ti un drive test cu ea si apoi cu un Logan de exemplu si mai vorbim. Dar pe princiul "cu cat e mai mare, cu atat e mai masina" da, aveti dreptate. PS: acel design sters face parte din politica lui VAG. Niciodata VAG nu va face masini de masa care sa-ti incante inima si ochii, pe altceva se bazeaza si altceva incearca sa transmita prin designul de genul asta. Puneti fata in fara masina asta si un Fiat 500 sau un Golf si un C4 si intrebati-va de ce arata atat de diferit. Oare chiar atat de cretini sa fie nemtii astia incat nu stiu ce inseamna un design "cu sentiment"? Nu au vazut in viata lor asa ceva? Dar...
-
745, miercuri, 09.05.2012 02:54
ce caterinca de masina.... numai reprezentant vanzari vw sa nu fi... deja imi imaginez cand au primit stock-ul de UP pentru vanzari... sa fi acolo si sa vezi cum se descarca tirul cu UP...iti aduci aminte toata copilaria, vorbele alea celor mai mari care iti spuneau sa inveti cand erai mic, zilele cand chiuleai.... depresie deja, sa ajungi ca om sa vinzi o tabla 2 pe 2 cu 10-12-15k euro e ceva, pe langa celalalte modele depresive de la vw.... succes....
-
LauCalin, miercuri, 09.05.2012 10:04
Iti dai seama? Oare acelasi sentiment de rusine il au si cei de la Smart cand descarca ForTwo, sau de la Hyundai cand descarca i10, sau de la Ford cand descarca Fordul Ka? :)) Lasa, ca la 10-12-15000 poti sa iti iei si "tabla" de 4 pe 4. ;) Inca unul care imi "demonstreaza" ca, cu cat ai masina mare mare cu atat esti mai destept si barbat. :))
-
745, miercuri, 09.05.2012 15:52
nu ma asteptam sa intelegi mesajul si ironia... totusi mai bine taceai in orice lume normala, o familie are o masina mica de oras si una de weekend sau de drumuri lungi... nu e nimic rau in asta, dar nu up... cred ca voturile si mesajele anterioare imi dau dreptate...
-
unckle, miercuri, 09.05.2012 16:29
da, intr-o lume normala in care oamenii normali castiga 5000Euro pe luna ... dragul meu, 80% din populatia planetei traieste cu 100E pe luna ... cui spui tu de "normal" ? ... esti ca un fabula aia cu cainele si catelul ;)
-
LauCalin, miercuri, 09.05.2012 17:03
Merci, Unckle! Pe de alta parte masina asta se adreseaza celor care merg in mare parte in oras, celor care vor o masina noua (considerata a fi referinta clasei) si nu au bani de altceva mai mare si intr-o proportie mai mica celor care o aleg ca o a doua masina. Segmentul masinilor de clasa mica si mini va fi tot mai cautat. Gandeste-te ca in privinta spatiului interior este la nivelul unor masini de clasa mica. Sa inteleg ca si tu esti unul din cei care tin cont de voturi? Mie chestia asta mi se pare amuzanta. Pur si simplu spun ce gandesc. Daca esti de acord bine, daca nu iar bine. ;)
-
mowgli, joi, 10.05.2012 01:07
Mie mi se pare cam piperat pretul, nu doar pt Up, ci pentru majoritatea constructorilor care vin cu propuneri pentru clasa asta, 12.000 de euro pentru o masina mica si un motor de 75 de cai care as crede ca isi face bine treaba insa nu pe o masa de 1 tona.UP vine din fericire cu o serie de artificii menita sa atraga clientii insa eu m-as bine as lua un Duster.Da da, stiu... mowgli si Dacia nu prea se pupa, dar in situatia de fata da. Cea mai mare dezamagire vine de la sistemul de franare pe puntea spate.Tamburi?! come on guys! Renault 5 in 87, golf, peugeot, BMW in '80 pe E21 (rechin) ofereau frane pe disc in echipari superioare.Nu cred ca nu puteau adapta o punte de la un model existent cu frane pe disc. @Automarket: am incercat sa postez de pe telefon de 2 ori prin varianta desktop automarket si cand sa-l postez pagina doar isi da refresh.Cred ca de vina este sistemul de securitate si continutul flash bogat si reclamele.Pe varianta mobil nu sunt afisate comentarile.Desi am smartphone, nu pot posta pe nici una din variante.Se poate face ceva in privinta asta?Nu de alta dar prinde bine o mica dezbatere cat timp sunt la job :)
-
mowgli, joi, 10.05.2012 01:11Centru de greutate
Am uitat un aspect, garda la sol cam prea mare.E lesne de inteles ca o garda la sol inalta si un ampatament mic nu e o combinatie prea fericita.Nu e un model cu veleitati sportive, insa atrage mult publicul tanar care are un comportament mai ... dinamic la volan.E bun la drumurile noastre, dar parca prea inalta.Cred ca-ti da o stare de nesiguranta in viraje.De regula masinile de genul asta sunt stabile, dar si cand pleaca spatele... plecat ramane.
-
claus, joi, 10.05.2012 18:18
Ford scoate 125cp din 1.0. VW trebuie sa fure tehnologia de la Ford.
-
chuck norris, duminică, 03.06.2012 11:12buna masina
daca vrei o masina mica ieftina si sub 10000 E ia-ti un vw up
-
tatsergiu, luni, 31.12.2012 18:40
Acum"a" cred ca si partea cu pretul se bazeaza pe un studiu de piata, dar in mare parte se stie ca si +brandul+ se cere platit . Cu siguranta pretul de referinta nu se raporteaza la veniturile medii (cu atat mai putin la cele mici) din Romania . Dar dupa cum ii stim pe germani o sa-si atinga targetul cat de cat ... chestiunea se invarte in jurul chestiei ca o sa se gaseasca destui care sa plateasca pretul asta pe masinuta (banuiesc ca asta era si rezultatul prognozat de studiile de piata).Exista cerere in clasa asta , si ca sa nu piarda adresabilitatea pe acest segment, au "inventat" masinuta asta. Pot spune ca fara sa vad masinile daca e sa aleg intre Vw sau Peugeot\Citroen , o prefer pe prima, si e doar o parere ,fara sa ma las dus de sentimentalisme sau subiectivism vis-a-vis de o marca.Chestiunea se traduce prin faptul sa era o cerere in segmentul asta si probabil cei de la VW se gandeau ca e o paine de mancat si aici ...atata tot. Nu sunt adeptul acestor masini...dar daca esti oiectiv ...in cazul masinilor de orasun diesel la drumuri scurte nu e adecvat in timp iar o "hardughie" mare pe benzina in cazul in care nu iti este necesara reprezinta costuri suplimentare de combustibil(nu vorbim de locuri de parcare aglomeratie care sunt si ele argumente de luat in calcul). Nu vreau sa ma conving nici pe mine nici pe altcineva de nimic insa au si aceste masini locul lor. In concluzie pot spune ca pretul e mare la nivelul nostru de venituri, cu atat mai mult cu cat ati ramane putin mirati sa stiti cat din costul final al masini se regaseste in pretul la poarta fabricii al autoturismului (si asta e valabil pentru toate marcile... mai mult sau mai putin).
-
alex, luni, 29.07.2013 00:10
o masina de risul lumii,asa esti si tu daca cumperi asa ceva 12000 de euro pe mizeria asta caraghioasa ,mai sint masini mici dar cel putin sint frumoase nu ca asta, o porcarie
-
Genu, marţi, 26.08.2014 02:09
Gàsesc cà-i o masinà reusità,..(incà una) si care lipsea din gama VW.Nu se "vrea" si nici nu poate fi o "vedetà"..! Este o mini-citadinà ,rezultatul a multor ani de (foarte) serioase studii,muncà,teste si amelioràri,altfel spus,metoda.."made in Germany" ! Rezultatul este pe màsura efortului:tehnologie (ultra)modernà,5 stele crash-test,consum "ultra" moderat (in stil de conducere,de asemenea "moderat").In privinta pretului,..e rindul nostru,al "clientului" sà fim sau nu,"moderati",càci oferta VW este mai mult decàt completà mergind de la 8500 Eu (Skoda City) la aproape dublu (Vw white/black Up).Succes..? Vom vedea,desigur de aici incolo...Remember you,.."Broscuta/Cocinelle-STORY"...sau "VW/Golf-STORY" !
-
Lauda, vineri, 14.06.2024 19:55
Totul se reduce la un simplu fapt: Esti occidental si cumperi o masinuta noua de care nu ai cum sa nu te bucuri,sau esti dac (in niciun caz roman) si cumperi cu aceeasi bani o vechitura care noua a costat enorm,si te dai si tu rotofei aiurea. Bineinteles ca aici este vorba de gena tracodaca si caracterul de sluga care este multumita sa poarte bracinarii vechi ai stapanului cu toate mirosurile din ei,crezand ca sunt si ei cineva !
eu inteleg ca e nou si are nevoie de reclama dar e prea agresiva reclama asta sincer! gata am inteles e bun e capabil e potent asta in viziunea trepanatilor dar ajunge mai sunt masini de testat!!!