Toyota Yaris Hybrid facelift

1.5 Hibrid (VVT-i) 100CP Aut1 Sol

Consum

5.0

Ce altă notă ai putea să îi dai unui model care are cel mai bun consum din segment în afară de punctajul maxim? Toyota anunţă un consum de 3.3 litri la sută în regim mixt pentru Yaris Hybrid. Asta înseamnă un consum de 3.1 litri la sută în oraş şi de 3.3 litri la sută în afara acestuia.

În cadrul testului nostru nu am reuşit să atingem valorile anunţate de producătorul japonez. Pe de o parte, pentru că România este o ţară în care este greu să conduci economic până în pânzele albe, iar pe de altă parte pentru că acele valori sunt greu de obţinut în regimul alert al vieţii de zi cu zi.

Cu Bucureştiul gol, noaptea, am obţinut un consum de 4.1 litri la sută cu instalaţia de climatizare pornită. Pe timpul zilei, consumul urban a urcat la 5.8 litri la sută, într-un regim economic de condus. Dacă ne grăbim prin oraş ca să ţinem pasul cu ceilalţi, deja ne apropiem de şapte litri la sută. Pur şi simplu, stilul de condus abordat de şoferii bucureşteni este total împotriva economiei de carburant, iar dacă ai un stil care implică accelerări puternice de la semafor şi frânări ferme până la următorul, Yaris Hybrid nu este pentru tine.

Pe autostradă, la 130 km/h constant, consumul lui Yaris Hybrid se stabilizează la 7.3 litri la sută. În regim extraurban, rulând în limita normelor de viteză şi aplicând o conduită economică, consumul afişat este de 5.1 litri la sută.

  • wld-ro, miercuri, 12.11.2014 15:25

    e doar parerea mea sau farurile chiar seamana cu o generatie mai veche de clio ?

  • tavone, miercuri, 12.11.2014 16:22

    enorm consumul de 7.3l/100km la 130km/h.

  • gogu, joi, 13.11.2014 10:17

    @tavone consumul de 7,3 la viteza maxima de autostrada nu e deloc mare, tinand cont ca avem de a face cu un motor de 1.5 benzina, aspirat, de generatie mai veche, iar interventia motorului electric la drum lung e aproape de zero dar pe total performantele de consum nu sunt chiar uimitoare, cel putin in traficul din Romania si in special in cel din Bucuresti. poate in alte tari (orase) mai linistite se potriveste manusa un astfel de model

  • Debilu, sâmbătă, 12.12.2015 22:22

    1. are motor tip Atkinson, este din start mult mai economică. 2. Cutia de viteze cu variaţie continuă controlată electrocic iarăşi adaugă eficienţă faţă de orice alt tip de maşină. 3. Posibilitatea recuperării energiei la frânare mai aduce încă un plus economiei, iar un efect secundar este reducerea uzurii sistemului de frânare. 4. Bateria uriaşă cu motorul IMENS electric contribuie la o acceleraţie semnificativă în caz de nevoie. Având în vedere punctele de mai sus, nu văd de ce să îţi mai pui probleme de comparaţie.

  • pif666, miercuri, 16.12.2015 13:01

    am detinut o yaris hybrid 2013. este o masina facuta pt oras . pe autostrada haleste minim 7 litri. cam cat un mercedes s 320 cdi. dar in timp ce s-ul consuma in oras minim 12 litri ca sa nu zic 17 uneori in aglomeratie ,yarisul consuma 4 litri. per total mergi cu o medie de 5.5 litri la suta . valoare reala . cu un mers normal. si din acest aspect,yarisul nu are concurenta. ce masina cu cutie automata -atentie la acest pret de 16.000€- se poate lauda cu acest consum real( si nu ala anuntat 3.1l ). fani golfului sa se abtina . este euro 5 sau 6 in acte ,dar in realitate euro 3 . anunta medie de 5la suta si in realitate ia 7 si etc eu de exemplu merg actualmente cu un cc 2013 cu motor 2000 automata si pe bord am medie 9 litri. in oras sare de 11%. si ea anunta 7 litri maxim. blue motion din kakat eu o recomand cu incredere soferilor cu experienta,celor care sunt temperati,care stiu ca mersul cu 100 la ora prin oras nu poate avea decat consecinte negative-ca sa nu zic extrem de grave-. oricum hybridul este viitorul apropiat. cel indepartat este fara dubii electricul. cand o sa reuseasca renaultul zoe cca 300-500km autonomie, adio dieselul sau benzina

  • mitica, vineri, 13.01.2017 22:52

    ca sa nu ne incurce cu mersul lor de melc,le recomand sa ruleze pe pista de biciclete