Toyota Land Cruiser

2.8 Diesel 177CP 4x4 Aut6 Luxury
4.1
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai, vineri, 12 februarie

Luptatorul de sumo

In ciuda faptului ca este lent, masiv si putin atragator, un luptator de sumo poate fi un competitor de top in segmentul sau. Toyota Land Cruiser se aseamana in multe privinte cu un luptator de sumo, iar asta nu e deloc un lucru rau. Daca doriti un model de teren care sa va ofere incredere, singuranta si sentimentul ca puteti depasi orice obstacol pe care il poate cuceri un off-roader, trebuie sa incercati Toyota Land Cruiser 150.
  • gtrazvan, sâmbătă, 13.02.2010 07:00
    @ Redactori Automarket

    1.Toyota Land Cruiser 150 nu este un SUV cu abilitati de off-roader ci un OFF-ROADER cu abilitati de SUV, este o foarte mare diferenta. Nici un model de Land Cruiser nu a fost SUV. Definitii SUV: - A sport utility vehicle (SUV) is a generic marketing term for a vehicle similar to a station wagon, but built on a light-truck chassis. - some pretension or ability to be used as an off-road vehicle - De obicei SUV-urile au tracţiune 4x4 şi deşi unele dintre ele au şi capacităţi pentru terenuri grele, SUV-urile nu sunt vehicule off-road. - Au calităţi pentru drum, dar nu mai sunt recomandate pentru ieşiri pe drumuri neamenajate sau pentru tractat. De aici si greseala de a compara LAnd Cruiser compara cu X5, Touareg etc. care sunt niste SUV-uri. 2. Am studiat atent interiorul Land Cruiser-ului (nu in poze) si la capitolul ergonomie gresiti total, fiind un off-roader si nu un SUV multiplele optiuni nu sunt concentrate pe o rotita, 2 butoane si un display (care in realitate sunt mai putin ergonomice), functiile sunt asezate organizat, sanatos si foarte ergonomic. Toate butoanele mai distantate si care ar fi incomod de accesat in timpul mersului sunt butoanele unor functii care nu se folosesc in timpul mersului, chiar mi sa parut totul foarte logic si bine gandit, fiacare functie cu butonul ei nu mai stai sa ratacesti printr-un meniu, obositor uneori, gen smartphone, orice comanda are un loc al ei si o accesezi de 3 ori mai repede decat intr-un X5, Touareg, Q7, ML etc. 3."In ciuda faptului ca este lent, masiv si putin atragator" In ciuda faptului ca e masiv ???? - asa trebuie sa fie In ciuda faptului ca este putin atargator .... a- adevarat nu are faruri cu multe beculete - este un off-roader, nu se agata cu el pe Dorobanti, mie mi s-a parut superb, mult mai frumos decat in poze. La tinuta de drum este confortabil dar este destul de "barcuta" si in modul SPORT, dar mai bine ca modelul anterior LC 120. In rest bun articol iar masina este SUPERBA.

  • ..., sâmbătă, 13.02.2010 08:21
    mijai

    Nu inteleg de ce este numit ...SUV

  • Semtex, sâmbătă, 13.02.2010 11:29
    @AUTOMARKET

    Cum dracu sa dati unui Land Cruiser 150 aceeasi nota la interior ca unui Daewoo Captiva ?!! S-a intors intors lumea cu susul in jos? Ah daca era Jeep Grand Cherokee poate merita un 7 la interior. Dar cand Land Cruiser tinde spre finisaje de Lexus asa ceva e inacceptabil. Iar performantele nu mi se par de nota 4. Acceleratia in 11.7 s mi se pare rezonabila. Santa Fe-ul de 2.7 litri V6 A/T 188 CP cu toate ca are o tona in minus fata de Land Cruiser, dar 13 cp in plus, are aceeasi acceleratie in 11.7 secunde. Asta-i de nota 4, nu Land Cruiser!

  • ReVoLuTiOn, sâmbătă, 13.02.2010 12:01
    Gand:

    Idee: Butoanele sunt multe si din cate am observat eu de marime considereabila pentru a putea fi accesate chiar si cu o manusa. Ei nu pun accent pe touch-screen`uri si alte nebunii. @Poze .Ori face galeria voastra un streching urat, ori in asta si in ultimul test drive Golfuletz a facut niste poze cam blurry.

  • ion, sâmbătă, 13.02.2010 12:02

    Cand a acordat nota poate a tinut cont de faptul ca o sa fie rechemata in service pentru cine stie ce probleme mai apar. Si eu sunt curios de ce este considerat SUV cand este OFF-ROADER toata ziua.

  • ........., sâmbătă, 13.02.2010 12:40
    ............

    prea mare si prea urata....nu-mi place

  • prudentul, sâmbătă, 13.02.2010 15:22
    da' pedala

    ...cum a fost pedala?

  • MCD, sâmbătă, 13.02.2010 18:16
    cai putini

    mda cica "care ofera doar 173 CP si 410 Nm" spre deosebire de altii care de ex mint ca masina lor are 4000 Nm, toyota ofera 173 de cp pur sange la roata nu 500 de cp pe hartie, si nu inteleg de ce comparati mere cu pere, masiba asat se compara cu defender, performanta tr dat nota 9-10 in segmentul sau off-road, pt ca nu e suv, nu e porsche cayenne turbo s, ml amg etc care consuma 3 caleti la 100 si mergi cu ele on road ca atata pot, si la fiecare 400de km stai 10 min in benzinarie sa ii faci plinu Land cruiser merge pe teren accidentat si noroi si nu i tr sa prinda suta in 5 sec ca pe noroi nu se merge cu 100km/h, pacat de lipsa de profesionalism si responsabilitae, nu ar fi rau daca ati da un coment in care sa spuneti parere voastra despre comparatia asta nefericita

  • posesor de TDI, sâmbătă, 13.02.2010 19:44
    @aUTOMARKET

    Dragii mei ziaristi, nu mi-o luati in nume de rau, insa singura voastra legatura cu o off - road-ul consta in aceea ca va parcati masina peste o bordura ... N-are cai destui? Stiti cati are un Defender ? Unde ati testat voi masina asta? Pe autostrada? In oras? Bravo! Exact unde trebuia! Auzi x5 ! Auzi Q paispe! Bagati-va nene mintile-n cap ca pe unde treci cu Land Cruiser, cu hardughiile alea ramai in namol. Asta doar daca nu includ nemtalaii pe lista de optionale un elicopter.

  • ion, sâmbătă, 13.02.2010 22:27

    Multi functioneaza in romanica dupa ureche exact ca o manea.daca vreti sa stiti nu Land Cruiser este suprematia in Off-Road ci G-Classe care vine din fabrica cu 2 diferentiale autoblocant.Asa ca lasati spiritu de turma!!

  • gtrazvan, sâmbătă, 13.02.2010 22:36
    @ion

    ioane, plimba oaia, esti pe langa subiect. G-ul costa cam dublu.

  • adsada, duminică, 14.02.2010 01:24

    gtr-ul e masina suprema in off-road, si aia are 4x4, si e si ieftina.

  • andrei, duminică, 14.02.2010 13:59
    LAND Cruiser

    un adevarat off -roader

  • Razvan, duminică, 14.02.2010 16:37
    LC150

    LC150 este offroader. Care au fost criteriile prin care ati acordat 4/10 la tinuta de drum?? Ar fi mínunat daca ati veni si cu ceva explicatii in privinta asta.

  • slv83, duminică, 14.02.2010 20:30
    fier brut

    Land Cruiser, Pajero si Patrol sunt OFF-ROADERE pur-sange! Nu comparati un break inaltat ca Touareg sau X5 cu cele trei de mai sus! Lucrul asta denota amatorism d-l Toma! Totusi felicitari ca v-ati gandit si la o masina adevarata, buna si pt opera dar mai ales pt un drum la stana lu' badia Vasile!

  • hrn, luni, 15.02.2010 00:22
    nu pot sa cred.

    Rar mi-a fost dat sa citesc un comentariu mai neprofesionist. Un asemenea ghiveci de idei, de amestec de greutate totala admisa cu suv si exprimari fade si total lipsite de substanta nu cred sa fi citit candva...Oameni buni nu va bateti joc de proprii cititori, unii chiar citesc cu interes testele voastre.

  • octav71, luni, 15.02.2010 02:35
    penalizare

    "...fiind mai ieftin decat Mercedes-Benz ML, BMW X5 si Audi Q7. Mai ieftine decat Land Cruiser sunt Land Rover Discovery si Volvo XC90, care au un pret de pornire de 41.626 de euro, respectiv 39.437 de euro. In acelasi timp, actualul Volkswagen Touareg..." "... La o comparatie directa intre cartile tehnice, singurele modele care sunt mai economice decat Land Cruiser sunt BMW X5 facelift in versiunea xDrive 30d, Lexus RX 450h si Noul Volkswagen Touareg in versiunea V6 TDI..." Mai economic este M-jetul de la Fiat, macar daca bati campii, fa-o frumos! Penalizeaza-te cu 50% din salariu... pe 3 luni. Sau, lasa-l pe altul sa scrie despre masina asta! Am mers cu un Land Cruiser: este foarte ok masina cam peste tot, cu straluciri in off-road! Acum ai inteles d-le Toma? Multumesc

  • viorel, luni, 15.02.2010 08:57
    landcruiser

    de 2 saptamani astept sa vad ce o sa scrieti de masina asta... intr-adevar, calitatea materialelor Dvs scade de la o luna la alta, clar ceva s-a intamplat pe la voi, ca nu-mi explic asa o panarama de articol... cat despre masina....e pur si simplu idealul suprem !

  • octav71, luni, 15.02.2010 11:02

    Inca ceva! In segmentul asta, sunt doar 2 masini: Range Rover si Toyota Land Cruiser, atat, doar 2. Defenderul este dedicat off-road si face treaba asta cel mai bine. La performanta, voi dati 4 din 10? La motor/transmisie voi dati 7 din 10. Aici e cat de cat mai bine, ca sunt cativa producatori care scot 185CP din 2,2 tot diesel, cu un cuplu apropiat.

  • george, luni, 15.02.2010 15:55
    atentie, cod portocaliu de aberatii!

    4 din 10 la performante sa iti dai dumneata, domnule Toma! Dar deh, daca nu "trage" ca un X5, deja e praf. Mai nasol e ca am pierdut 5 minute din viata dand click pe articolul vostru de 3 lei doar pentru ca mi-a placut cum suna titlul. Si cand intru, ce sa vad? Compartii aberante cu SUV-uri (mai ramanea sa scrieti "jeep-uri", era tabloul complet), si nota 4 la performante pe motiv ca nu prinde mai mult de 170 km/h! Un 2 din 10 am si eu pentru articolul asta incolor, inodor si insipid. Redactorul puteti sa-l trimiteti la maturat curtea, daca s-o pricepe si la asa ceva.

  • mirel, luni, 15.02.2010 16:19
    ...

    am citit articolul si m-i se pare ok,nicidecum asa cum il descrieti voi in comentarii.singurul lucru care il inteleg din comentariile de mai sus este faptul ca ati sarit cu totii la gatul redactorului cand ati vazut un pic de critica la adresa lui LC.

  • dmd, luni, 15.02.2010 17:56
    aoleo

    Va certati de parca voi ati produce masinile.

  • hrn, marţi, 16.02.2010 00:16
    @mirel

    Daca vrei sa intelegi despre ce e vorba analizeaza citatul: este un off-roader imens, de aproape trei tone si compara cu datele tehnice de unde reiese ca este cel mai usor off roader (greutate gol) si printre cele mai compacte,... asta ca sa nu intram in amanunte care te-ar bulversa si mai tare....

  • unckle, marţi, 16.02.2010 09:49

    trebuie sa recunosc , sunt de acord cu cateva din comentariile mai acide de mai sus ... X5, Q7 si vw-ul ala sunt doar in imaginatia "dorobantierilor" masini din categoria lu' Land Cruiser . Desi Toyota incearca sa aduca ceva la capitolul dotari si confort pentru a se apropia de "premium" .... iar astialalti pun si ei 4x4 ca sa se apropie de off-roadere ..... cele doua categorii de masini sunt destul de "evident" diferite iar comparatiile intre ele .. cam comparam "portocale" cu "mandarine" ( care desi seamana, nu prea sunt la fel :P ) . Dupa zapezile astea frumoase din iarna asta pot spune ca am vazut pe drum destule masini cu pretentii care au dat " chix " pe zapezi mai stralucite ( am vazut la televizor pe unu cu o Rav4 cum tragea un Hummer din zapada :P ) ... si am vazut masini care chiar fac treaba -- un exemplu ar fi un nene care mi-a blocat garajul intr-o dimineata , cu un Pajero ( cam de prin 2000 ) si care a dat un pic inapoi ca sa imi faca loc .... singura treaba este ca intre locul de "parcare" din fata garajului meu si urmatorul loc de parcare era amplasat un mare morman de zapada ( cam 60-80cm inaltime ) ... iar nenea ala a mers drept prin el... si masina nici nu a simtit ... poate umblati la "tinuta de drum" si dam o nota care sa ia in considerare si calitatile off-road , cam 50-50 o medie intre asfalt si off-road ... si faceti acelasi lucru si pentru X5, Q7, etc, daca vreti sa le bagati la categoria off-road :)

  • Cosmin, joi, 18.02.2010 23:34
    Bravo Automarket !

    o nota corecta si ce daca e mai buna cu 10% in off road decat alte "suv-uri"? DEGEABA, pentru ca e cu 50% mai slaba on road p.s. e urata rau, da rau!

  • Gigi, marţi, 02.03.2010 09:52
    SUV-istule!!!

    Initial ma gandeam sa nu postez dar... nu se poate goguleeee!!! Nu-i dai unui Off-road-er 4 la comportament dinamic pentru ca e lent pe sosea! La o masina de teren nota pentru dinamica ar trebui sa fie compusa dintr-o medie on si off-road. E o masina urata, cu tehnologii cam vechi! Are doar 173 CP? In 2010??? Amintea cineva de Grand Cherokee. Si ala are 220 CP cu un motor Mercedes mai vechi. Cutie de viteze cu 5 trepte? Bravos natiune... Consum 8? e o gluma.. pe bune... masina asta chiar consuma muuult. Interior 7 suna ok. Mai ales ca are si priza de 220 in portbagaj. Doar ca navigatia aia din mijlocul bordului parca ar fi soba Godin a strabunicului (fie-i tarana usoara). Domnu' Sebastian... n-ar fi mai bine sa te rezumi la ce te pricepi si sa nu te mai bagi pe off-road? Pe bune... hai ca te-au prins tot userii in colimator.

  • Andrei, joi, 04.03.2010 14:53

    Oricine a auzit, a vazut un LC si se stie cat de bune sunt pe off-road. AutoM. stie doar sa arate cu degetul, compara consumul unui diesel cu un hibrid, iar Touareg consuma mai mult in oras, si in plus ala e SUV. Nu va luati masini in urma testelor facute de ei, verificati siteuri de specialitate, cititi forumuri si faceti testdrive 1 zi si va veti convinge ca este mult peste orice alt model din clasa. Depinde ce vreti, uniforma de dorobanti(Touareg, X5-6, Q7, ML sau o masina serioasa.

  • Valentin, joi, 10.06.2010 19:00

    Eu tocmai vreau sa imi cumpar un Land Cruiser,model 2007.clasa de lux.Cam 26000 euro cu 70000 km. la bord.Are toate dotarile posibile de la data respectiva .Merita ?

  • viorel, miercuri, 16.06.2010 15:22

    da, cam asa sunt preturile la anul 2007.. poate mai stai si prinzi ceva predari de leasinguri..eu asta caut..

  • razvan, sâmbătă, 17.07.2010 16:49
    pareri

    toyota land cruiser 150 este ceea ce se poate numi o masina adevarata.poti merge cu ea peste tot, ofera comfort, performante off-road si on- road excelente, pe langa preturile la intretinere reduse si fiabilitatea aproape fara egal a masinilor japoneze. suv-rile prezentate mai sus, x5 q7 ml, sunt niste breakuri scumpe 4x4,pentru iesiri la snagov cu pitzipoanca si apreciate pentru 2-3 secunde in plus la sprintul 0-100km/h fata de altele din clasa. in schimb au costuri de intretinere foarte mari iar fiabilitatea este o notiune total necunoscuta pentru ele. always land cruiser.

  • acvila, marţi, 27.07.2010 07:32
    off-road

    X5,ML,Q5,CAYENNE sunt masini de fite .daca iesi putin pe iarba cu ele ai ocazia sa suferi ceva traume si tu si pitipoanca, la ochiul maro,de la niste baieti cu ARO ,care sunt intamplator cu oile pe acolo.masini adevarate sunt cateva in off-road.G de la mercedes,chiar si GL,nissan PATROL,mitsubishi PAJERO,land rover DISCOVERY,toyota LC 150,nu mai zic de toyota V8,care da clasa la toate.si 173 CP e de ajuns asta daca nu vrei sa faci liniute, prin dorobanti,ca sa se bucure militieni ca au mai ars un fraier.primele sunt ca sa urci bordura la terasa unde stai cu pitipoanca, iar celelalte sa mergi cat de cat comod prin gropile si noroiul din romania iarna-vara.cand TOYOTA si LAND ROVER ,faceau off-roadere prin anii '60 ceilalti se jucau cu instrumentul prin tarana.asta e adevarul.dureros.in off-road si un suzuki VITARA din ,96 le face pe majoritatea celor de fite.asta pentru cunoscatori.restul poate sa isi dea cu parerea cat vor.tot tinichele de dorobanti raman.

  • vasile, duminică, 02.01.2011 05:27
    fdf

    imi pare rau acvila da ML e bun in off road..si nu GL.....

  • baetuu, marţi, 25.01.2011 19:57
    imi pare rau..de voi

    cel mai bun off road este dacia papuc...1410...tare frate!!!!!!!!

  • dasd, luni, 05.03.2012 18:18
    LC

    Da interesant. Eu am un LC 100 din 2000 4.7l cu 273 CP si nu am nici o problema. SUV? sigur doar in mintea baiatului care scrie articolul. Sigur nu a vazut noroiul modelul testat. X5, Q7 Tuareg niste fumuri care ies de pe teava de esapament.

  • colt daniel, luni, 16.05.2016 14:46

    Am tot vazut pe net afirmatii de genul ,, LC nu e o masina sport nu va asteptati la demaraje, nu va asteptati sa plecati primul si sa ajungeti tot primul la semafor, are spatiu de franare mare franeaza ok cu franele celui din fata are un balans mare datorita suspensiilor si dotarilor de offroad,,Nu stiam ce sa cred ...... Am mers cu masina echipata de top cu KDSS 2.8 l 2016 si am ramas placut surprins: franeaza de a lasat o senzatie dureroasa , de la centura , in umarul sotiei, (de la 70 la ora si apoi de la 40)mi s-a parut spatiul mic de franare, balansul inexistent in fata , in spate la viraje serpentine viteza 60-80 se resimte inertia dar persoana nu isi stransese centura dupa ce a prins-o , sensibila la rau de masina la orice masina in spate in aceasta masina dupa cca 20 min se resimtea putin iar in fata pe locul pasagerului deloc. Acceleratia de la kickdown are cca 05-08 secunde pana reactioneaza dar reactioneaza de te infige in spatar. Mi-a placut. Senzatie incercata la 50 la 60 la 80 la ora. Scaunul are cursa lunga pt reglaj poti sa iti setezi scaunul pe marimea ta chiar daca nu esti de un gabarit similar cu cel al masinii. Serpentinele au fost incercate pe ploaie. Drum cu denivelari cica national. Denivelarile care la o berlina ma fac sa merg cu 10 la ora si sa se balanseze masina ca la balci aici se auzea ceva se simtea un pic dar de balansat masina nici pomeneala. In rest specificatiile masinii si ceea ce poate sa faca se gasesc peste tot la tot pasul. Chiar si cei ce strambau din nas la capitolul on road spun ca impreuna cu LC200 aceasta masina este the best of ca are doar competitori discovery 4 sau Mercedes clasa G.