
Siguranta
Volkswagen Tayron a fost testat, chiar recent, de Euro NCAP și a primit punctajul maxim de 5 stele la testele de impact.
Protecția pentru adulți a fost notată cu 87%, protecția pentru copii cu 85%, protecția pentru pietoni și bicicliști a primit 83%, iar eficiența sistemelor de siguranță a fost notată cu 80%.
În standard, Tayron vine cu Adaptive Cruise Control, asistent virare, apel de urgență, Front Assist și Autonomous Emergency Braking, Front Cross Traffic Assist, Lane Assist, limitator de viteză predictiv, monitorizare oboseală șofer, Park Assist Plus, recunoașterea semnelor de circulație și Side Assist.
Cred că este un model de nișă, mai ales dac[ vrei neaparta 7 locuri, au trecut vremurile când toată lumea fugea după tdi. Nu zic că ar avea și tdi-ul rostul lui, dar nu îl iei ca să-l freci în oraș toată ziua. La 60.000 + euro aș opta oricând pentru un Lexus 350 NX h, care doar că este cu 10 cm mai scurt, în rest este peste Tayron cam din toate pozițiile.