
Tinuta de drum
Așa cum spuneam, Volkswagen Tayron este o mașină de familie care încurajează condusul blând, fin și cât mai constant. Se conduce plăcut, fără să exceleze la un capitol.
Direcția este decentă pentru un SUV cu 7 locuri, ruliul este prezent, dar nimic neobișnuit și ai și o ușoară inerție la frânare. Ai la dispoziție mai multe moduri de rulare, cum ar fi Comfort, Sport, Individual, Offroad și Snow.
Modul Sport păstrează mai mult treapta de viteză, astfel că motorul este mai turat, dar nu influențează simțitor comportamentul direcției sau al suspensiei.
Că tot veni vorba, suspensia este calibrată pentru confort și, în general, este bine antifonată. Totuși, atunci când treci peste denivelări mai pronunțate, sau peste limitatoare de viteză, vei auzi ceva mai mult zgomot de la suspensia spate.
Cred că este un model de nișă, mai ales dac[ vrei neaparta 7 locuri, au trecut vremurile când toată lumea fugea după tdi. Nu zic că ar avea și tdi-ul rostul lui, dar nu îl iei ca să-l freci în oraș toată ziua. La 60.000 + euro aș opta oricând pentru un Lexus 350 NX h, care doar că este cu 10 cm mai scurt, în rest este peste Tayron cam din toate pozițiile.