Calitate / Pret

3.0

Dacă îți dorești cu ardoare un astfel de monstru parcat în fața casei, ar fi bine să știi că prețurile încep de la 190.800 de euro, pe piața din România. Desigur, așa cum este cazul pentru orice model Porsche, acesta e doar începutul. Modelul nostru de test avea o etichetă mai aproape de 240.000 de euro, datorită opțiunilor extra adăugate.

Dintre ele merită să menționăm culoarea exterioară Peridot Metallic (9.165 euro), jantele de 22 de inch (1.000 euro), pachetul Sport Lightweight (14.000 euro), care aduce un acoperiș din fibră de carbon, un eleron din același material și un difuzor pe bara din spate care include două țevi de evacuare montate central. Același pachet anulează scaunul din mijloc în spate și aduce acea combinație de material textil și piele pe cele 4 „fotolii” de care aminteam mai devreme.

Pachetul Sport Chrono a mai adăugat 1.000 de euro la costul total, frânele ceramice au costat 854 de euro, iar sistemul de direcție pe puntea spate a costat 2.131 de euro. Sigur, nu am listat toate opțiunile bifate, dar deja v-ați putut face o idee cu privire la costurile aferente configurării unui Cayenne Coupe.

De cealaltă parte, orice altă opțiune menționată anterior ca potențial rival pentru Cayenne Coupe Turbo S e-Hybrid este mult mai accesibilă. Un BMW X6 M Competition are un preț de pornire de aproximativ 148.000 de euro, iar un Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe urcă la 173.000 de euro.

  • Alfy, joi, 02.03.2023 11:15

    Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...

  • Banditos, joi, 02.03.2023 13:17

    Tehnologia hibrid de pe modelul asta nu are nicio legatura cu ecologia, asa cum scrie si in articol motorul electric aduce un plus de putere si cuplu. E doar o imbunatatire a unor performante deja extrem de ridicate.

  • adi_10, joi, 02.03.2023 13:49

    N-as cumpara masina asta ca deh...sunt acrii strugurii :))) dar mi-ar placea la nebunie sa plec intr-un road trip de vreo 2 saptamani prin Europa cu ea. Cred ca este o incantare sa o conduci pe drumuri ca lumea unde ai spatiu si loc sa ii activezi toate pistoanele :))

  • Snow, joi, 02.03.2023 15:19

    Ar trebui clarificat daca masina are o greutate 'la gol de 2,6 tone' cum scrie in articol sau 2275 kg ca in fisa tehnica. Diferenta de 325 kg e semnificativa. Deasemenea as vrea sa inteleg cum minunea asta a luat abia nota 4,6 iar pick up-ul Ford 4,8 ... ?

  • Andrei, joi, 02.03.2023 21:25

    Catre autor: la tinuta de drum, asteptarile legate de ruliul simtitor au fost infirmate, nu depasite. Nimic eco la monstrul asta, doar o chichita prin care producatorul a oferit si mai multa putere. Nu ca mi-as permite vreodata asa ceva, insa un 911 sau 718 sunt Porsche, asta e o strutocamila.