Calitate / Pret
Dacă îți dorești cu ardoare un astfel de monstru parcat în fața casei, ar fi bine să știi că prețurile încep de la 190.800 de euro, pe piața din România. Desigur, așa cum este cazul pentru orice model Porsche, acesta e doar începutul. Modelul nostru de test avea o etichetă mai aproape de 240.000 de euro, datorită opțiunilor extra adăugate.
Dintre ele merită să menționăm culoarea exterioară Peridot Metallic (9.165 euro), jantele de 22 de inch (1.000 euro), pachetul Sport Lightweight (14.000 euro), care aduce un acoperiș din fibră de carbon, un eleron din același material și un difuzor pe bara din spate care include două țevi de evacuare montate central. Același pachet anulează scaunul din mijloc în spate și aduce acea combinație de material textil și piele pe cele 4 „fotolii” de care aminteam mai devreme.
Pachetul Sport Chrono a mai adăugat 1.000 de euro la costul total, frânele ceramice au costat 854 de euro, iar sistemul de direcție pe puntea spate a costat 2.131 de euro. Sigur, nu am listat toate opțiunile bifate, dar deja v-ați putut face o idee cu privire la costurile aferente configurării unui Cayenne Coupe.
De cealaltă parte, orice altă opțiune menționată anterior ca potențial rival pentru Cayenne Coupe Turbo S e-Hybrid este mult mai accesibilă. Un BMW X6 M Competition are un preț de pornire de aproximativ 148.000 de euro, iar un Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe urcă la 173.000 de euro.
Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...