Interior
Odată ajuns în interiorul lui Porsche Cayenne nu ai cum să nu observi atenția obsesivă a producătorului german pentru detalii, dar și faptul că poți configura aproape orice îți dorești.
Ai o paletă foarte largă de opțiuni. Chiar și cele mai neînsemnate detalii pot fi ajustate conform preferințelor tale. Poți alege cusături contrastante de diverse culori, combinații diferite de nuanțe pentru pernele de susținere laterală ale scaunelor, o culoare și materiale diferite pentru mânerele de pe consola centrală și așa mai departe.
Materialele sunt demne de acest segment: plastic moale, o planșă de bord îmbrăcată în piele, multe inserții din fibră de carbon, unul dintre cele mai frumoase volane din segment și o ergonomie bunicică. Rămâne ușor încărcată consola centrală, chiar dacă butoanele au dispărut aproape complet și au fost înlocuite de zone tactile. Din fericire, comenzile climatizării sunt destul de ușor de folosit în continuare.
Scaunele sunt confortabile, asigură o susținere laterală bună și dispun de multiple posibilități de ajustare electrică. În modelul nostru de test, scaunele au avut o combinație interesantă de material textil pe mijloc și piele în rest.
În buzunarele portierelor față încap chiar și sticle de 1.5 litri, iar în portierele spate sticle de un litru. Cotiera este decentă, spațiul pentru sticle de pe consola centrală este și el încăpător, însă problema apare atunci când vrei să găsești un loc pentru telefonul mobil. La baza consolei centrale nu există așa ceva. Este compromisul făcut pentru a avea o continuitate între planșa de bord și consola centrală, ambele intens digitalizate.
Întrebarea multora dintre voi va fi: cum se stă pe locurile din spate? Iar răspunsul este: surprinzător de bine. Dacă ai până în 1.8 metri înălțime nu vei avea probleme cu spațiul la cap, în pofida profilului acoperișului, care plonjează spre spate. Cât despre spațiul pentru pasageri, depinde ce configurație alegi. Modelul nostru era configurat cu doar patru locuri, zona din mijloc a banchetei din spate fiind ocupată de un suport, dar există și versiuni cu 3 locuri în spate.
Spațiul oferit în portbagaj are de suferit, comparativ cu un model non-hibrid, iar în total te vei putea baza pe maxim 460 de litri pentru bagaje. Asta înseamnă mai puțin cu aproximativ 160 de litri, comparativ cu un Cayenne Coupe normal.
Campion aici pare să fie BMW X6 M, la egalitate cu Maserati Levante, ambele modele oferind 580 de litri de stocare în portbagaj. Dar, să nu uităm că nu sunt PHEV.
Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...