Performante
Cu 680 de cai putere și 900 Nm de cuplu la dispoziție, te-ai gândi că Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid Coupe este și liderul incontestabil în ceea ce privește performanța. Ei bine, cam așa e. Din fericire pentru Porsche, greutatea adăugată de bateria sistemului hibrid, precum și de motorul electric, nu schimbă foarte mult datele ecuației.
Cu o greutate, la gol, de 2.6 tone, accelerația de la 0 la 100 km/h durează 3.8 secunde. Mai poți tăia 0.2 secunde din acel timp dacă bifezi și opțiunea Sport Chrono, în stilul clasic Porsche.
Un BMW X6 M Competition, cu motorul său V8 de 4.4 litri și 625 CP va atinge aceeași viteză de referință în 3.8 secunde, în timp ce un Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe, cu 612 CP, are fix același număr listat în cartea tehnică. Un Maserati Levante Trofeo, cu 590 CP, este cu doar 0.1 secunde mai lent.
Din acest careu de ași, doar modelele BMW și Mercedes-Benz au viteza limitată la 250 km/h. Maserati câștigă în ceea ce privește viteza maximă, urcând până la 304 km/h, în timp ce Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid se oprește la 295 km/h.
Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...