Calitate / Pret
Gama L200 Cabină Dublă pornește de la 27.270 de euro cu TVA inclus. Echiparea testată de noi, Intense, este cea medie și pornește de la 30.370 de euro.
Lucrurile sunt strânse la preț în acest segment, existând alternative mai ieftine, cum ar fi Isuzu D-Max, dar și mai scumpe, cum sunt Ford Ranger și Volkswagen Amarok.
Competitorii de la Toyota și Nissan se încadrează până în 35.000 de euro, cu toate că Hilux tinde să fie mai scump în anumite configurații, iar Navara și Amarok sunt mai accesibile decât L200 în anumite configurații. Pe scurt, D-Max este singurul competitor categoric mai ieftin decât L200. În orice caz, clientul trebuie să se orienteze întâi după capacitățile mașinii în raport cu nevoile sale, apoi la preț și abia în ultimul rând la dotările oferite.
Echiparea medie din gama L200 este bună, având până și sistem de asistență a remorcii, tempomat, jante din aliaj, aer condiționat cu reglare automată și sistem multimedia cu cameră video de marșarier. Lipsește însă sistemul de navigație, oferit totuşi pe echiparea de vârf, Instyle.
Da, arată cam asiatică, dar nu uitați că în videoul de la Auto Express i-a bătut lejer la duelul în linie dreaptă și pe fostul Hilux (actualul abia lansat) și pe Amarok și pe șosea și în teren accidentat. Ce performanțe dinamice, dacă nu vă supărați? Modelele astea nu sunt modele de șosea care să îți mărească ție ego-ul masculin. Că unii le folosesc pentru asta, e altceva. Ele sunt făcute să fie practice, să îți faci treaba cu ele. Iar din punctul ăsta de vedere L200 e superior lui Amarok, având și trepte speciale pentru teren accidentat comparativ cu acesta. Vine și VW în segmentul ăsta cu un model de șosea și câștigă toate testele. Bravo lui! Să le câștige. Problema e că mașinile astea nu sunt făcute să fie excepționale pe șosea cum sunt SUV-urile de azi. Ele sunt făcute să fie PRACTICE. Iar Amarok e cel mai slab fix la capitolul UTILITATE. Cum ați spus și voi. E extrem de capabil și confortabil în off-road, ușor, rază de bracare mică etc. Ce mai dorim? Să stea lipit de asfalt și să prindă 250 km/h? Pick-up-ul e pentru muncă, nu ca să arăți tu ce macho ești. Vezi categoria ”Cui i se adresează?” - Celibatari.