Interior
Prin definiție, pick-up-urile sunt vehicule create să care și să tracteze lucruri grele, adesea murdare. Nu vei căra cumpărături cu el, ci paleți, materiale de construcții și alte lucruri care nu-s curate niciodată. Așa că te vei murdări și vei murdări și interiorul. Tocmai de aceea, cabina unui pick-up trebuie să fie mai dură, cu materiale care nu se strică ușor și nu se murdăresc din prima.
Totuşi, de ceva vreme, clienții cumpără pick-up-uri și pentru partea de lifestyle asigurată de aceste vehicule, iar pretențiile de calitate interioară au crescut cu apariția noilor solicitări.
L200 este un pick-up de școală veche, fără artificii de design interior, fără materiale scumpe și fără dotări de lux. Până și cheia este una simplă, cu doar două butoane și fără sistem de pliere de tip briceag. Latura utilitară a contat mai mult decât partea de lifestyle, de unde și materialele plastice mai tari găsite la interiorul acestui model.
Dar Mitsubishi nu a uitat de clienții mai înstăriți care au nevoie de un pick-up, așa că le oferă scaune confortabile față-spate, una dintre cele mai bune banchete din segment (înclinația spătarului este esențială aici) și spațiu suficient pentru cinci bărbați.
Poziția la volan este una specifică unui pick-up, iar comenzile sunt amplasate ergonomic, cu excepția comutatorului care comandă computerul de bord: o soluție clasică, cu buton integrat în ceasurile de bord. Funcționarea comenzilor este simplu de intuit și butoanele de la bord pot fi folosite și cu mănuși.
În spatele banchetei spate se află un spațiu mic de depozitare, util pentru a ține o haină de ploaie și alte mici lucruri care-ți pot fi utile, dar pe are nu te deranjează dacă le turtești cu bancheta.
Indiferent că vorbim despre varianta de caroserie Cabină Club sau Cabină Dublă, bena lui L200 are o înălțime de 475 milimetri și o lățime de 1.470 milimetri. În funcție de tipul cabinei, lungimea benei este de 1.850 de milimetri sau de 1.520 de milimetri. Varianta cu cinci locuri, testată de noi, are bena mai scurtă. În interiorul benei se regăsesc șase cârlige metalice de fixare, la fel cum au și majoritatea rivalilor.
Da, arată cam asiatică, dar nu uitați că în videoul de la Auto Express i-a bătut lejer la duelul în linie dreaptă și pe fostul Hilux (actualul abia lansat) și pe Amarok și pe șosea și în teren accidentat. Ce performanțe dinamice, dacă nu vă supărați? Modelele astea nu sunt modele de șosea care să îți mărească ție ego-ul masculin. Că unii le folosesc pentru asta, e altceva. Ele sunt făcute să fie practice, să îți faci treaba cu ele. Iar din punctul ăsta de vedere L200 e superior lui Amarok, având și trepte speciale pentru teren accidentat comparativ cu acesta. Vine și VW în segmentul ăsta cu un model de șosea și câștigă toate testele. Bravo lui! Să le câștige. Problema e că mașinile astea nu sunt făcute să fie excepționale pe șosea cum sunt SUV-urile de azi. Ele sunt făcute să fie PRACTICE. Iar Amarok e cel mai slab fix la capitolul UTILITATE. Cum ați spus și voi. E extrem de capabil și confortabil în off-road, ușor, rază de bracare mică etc. Ce mai dorim? Să stea lipit de asfalt și să prindă 250 km/h? Pick-up-ul e pentru muncă, nu ca să arăți tu ce macho ești. Vezi categoria ”Cui i se adresează?” - Celibatari.