Mitsubishi L200 4 usi
Gata de lucru
Nouă ani s-au scurs de la lansarea generației a patra a lui Mitsubishi L200, iar înlocuitorul său trebuie să se ridice la așteptările clienţilor celor peste patru milioane de unități L200 vândute din 1978 până în prezent.
Pentru a face acest lucru, Mitsubishi a plecat de la zero și a dezvoltat în 28 de luni o nouă generație a pick-up-ului său. Rezultatul este descris ca fiind un Sport Utility Truck. Japonezii au păstrat, așa cum era normal, configurația de caroserie pe șasiu și au ranforsat toate elementele platformei pentru a asigura o rigiditate înaltă a caroseriei, necesară atât pentru aspectul de sportivitate, cât și pentru partea de utilitate.
Provocarea inginerilor a fost să facă un model mai ușor care să care mai mult, să consume mai puțin și să fie cel puțin la fel de rezistent ca predecesorul său. Oficialii Mitsubishi au ținut să sublinieze că în Europa se află în circulaţie aproximativ 440.000 de unități L200, semn că ștacheta fiabilității este înaltă pentru acest model.
Teoria spune că raportul perfect dintre lungimea benei și lungimea caroseriei este de 30%, iar cei de la Mitsubishi oferă un raport de 29.2% pentru noul L200. Modelul impresionează prin silențiozitate și consumul redus de carburant în raport cu rivalii, fiind cel mai economic din clasă la momentul lansării.
Da, arată cam asiatică, dar nu uitați că în videoul de la Auto Express i-a bătut lejer la duelul în linie dreaptă și pe fostul Hilux (actualul abia lansat) și pe Amarok și pe șosea și în teren accidentat. Ce performanțe dinamice, dacă nu vă supărați? Modelele astea nu sunt modele de șosea care să îți mărească ție ego-ul masculin. Că unii le folosesc pentru asta, e altceva. Ele sunt făcute să fie practice, să îți faci treaba cu ele. Iar din punctul ăsta de vedere L200 e superior lui Amarok, având și trepte speciale pentru teren accidentat comparativ cu acesta. Vine și VW în segmentul ăsta cu un model de șosea și câștigă toate testele. Bravo lui! Să le câștige. Problema e că mașinile astea nu sunt făcute să fie excepționale pe șosea cum sunt SUV-urile de azi. Ele sunt făcute să fie PRACTICE. Iar Amarok e cel mai slab fix la capitolul UTILITATE. Cum ați spus și voi. E extrem de capabil și confortabil în off-road, ușor, rază de bracare mică etc. Ce mai dorim? Să stea lipit de asfalt și să prindă 250 km/h? Pick-up-ul e pentru muncă, nu ca să arăți tu ce macho ești. Vezi categoria ”Cui i se adresează?” - Celibatari.