Performante

5.0

SUV-ul german are greutatea unui tanc, dar performanțele unei mașini sport veritabile. Suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.4 secunde, iar viteza maximă ajunge la 210 km/h.

Acesta este unul dintre avantajele majore ale unui sistem de propulsie pur electric. Nu ai zgomot, dar cu siguranță ai performanțe de invidiat.

  • Jian de la Calafat, miercuri, 17.09.2025 17:07

    D-le Monenciu, va apreciez sinceritatea. "....dar nu sunt atât de curajos și nu voiam să îmi forțez chiar atât de mult norocul." Din perspectiva mea, nici laș nu sunteti. Ati optat, ca orice persoana cu instinct de conservare, sa nu va confruntati de tânăr cu inconvenientele teribile generate de BEV-uri: 1)- migrene 2)- tahicardie 3)- inevitabilele stenturi D-le Monenciu, norocul este de partea acelora care-au facut alegerea corecta pentru locomotie: ICE(Otto & Diesel).

  • zarnesteanu, miercuri, 17.09.2025 18:36

    Ca fost client de Mercedes si peste 20 de ani la acelasi dealer, am fost dus de doua ori acasa intr-un EQS SUV si intr-adevar e o experienta deosebita, mai ales cand ai un sofer de la companie. Nici nu pot sa-mi imaginez ceva mai jos intr-un Maybach. Cei suficient de norocosi sa-si permita asa cea vor putea sa guste experienta din plin indiferent de scaunul pe care il ocupa in masina. Interiorul este perfect. Pe un merituos loc 2 as pune interiorul din Cadillac Lyriq, nu pentru ca am unul ci pentru senzatia incontestabila de lux, modernism, comfort si practicalitate. La Maybach, fara indoiala ca materialele si calitatea asamblarii sunt la nivelul urmator, ireprosabile. Nu m-a incantat niciodata designul masinilor electrice de la Mercedes, dar cred ca Maybach-ului asta i-as ierta multe. Artificiile de design chiar imi plac si estompeaza putin din proportiile ciudate si fortzajul de design sacrificat coeficientului aerodinamic. Desi platforma a fost lansata cu 3 ani in urma, tehnologia este totusi cat de cat la zi. Mi-as dori ca viitoarele modele sa fie varful de lance al companiei, asa cum se cuvine la clasa mare. Chiar nu inteleg filozofia celor de la Mercedes. Inclusiv prima generatie de Maybach a fost construita pe o platforma invechita de S Class. Cand ceri de la sfert de milion in sus, totusi asteptarile sunt altele si este absolut normal sa vrei maximul posibil la ora respectiva. Una peste alta, o masina pe care as cumpara-o cu ochii inchisi daca as avea resursele financiare. Iar Lyriq-ul l-as lasa fara regrete ministrului de finante :). Pana atunci, ramane cum am stabilit :)

  • Matei_cel_nou, miercuri, 17.09.2025 18:50

    Tehnologia nu vârful de la Mercedes, e generația precedentă. Viitoarele modele vor veni cu bateriile și motoarele noi, precum noul GLC. Adică eficientă sporită, cel puțin doua trepte de viteza potenți eficienta mai buna pe autostradă, baterii cu densitate mai mare. Totuși, cine ia masina asta nu face sute de km cu ea, ci mai degrabă drumuri de la reședință la aeroport sau la o întâlnire. Pentru asta contează luxul și confortul, și aici e ireproșabilă.

  • Andrei, miercuri, 17.09.2025 23:15

    Am mers, pentru scurt timp, cu un Maybach, pe bancheta din spate. Pentru posesor era un birou mobil. Mie nu mi-a transmis nimic masina aia, foarte batranicioasa, daca imi permiteti exprimarea. O experienta seaca, clinica.