Calitate / Pret

4.0

Land Rover Defender pornește în România de la 68.127 de euro. Desigur, vorbim despre varianta de caroserie 90. Pentru un Defender 110 trebuie să plătești de la 71.519 euro în sus. Dacă vrei să bifezi nivelul de echipare X-Dynamic SE, pe care l-am avut și noi, pregătește-te să dai 84.014 euro.

Mașina noastră de test a avut și câteva dotări opționale, ceea ce făcut ca prețul de listă să urce la 102.500 de euro, cu TVA inclus. Chiar și în aceste condiții, Defender nu se apropie de prețul unui Mercedes-Benz Clasa G (134.200 de euro).

Doar Toyota Land Cruiser este mai accesibil, pornind de la 79.606 euro. Dar, din nou, ai la dispoziție un motor diesel, de 2.8 litri, și "doar" 204 cai putere.

Așadar, Defender se poate dovedi a fi o mașină scumpă, dar și accesibilă dacă o compari cu rivalul său din Germania. Dacă mai primești un discount de la dealer, alegerea e destul de clară.

  • ds, vineri, 02.05.2025 14:35

    De acei 102.500 iei un Lexus Rx 500 F Sport 2.4 Hybrid și ai încheiat orice discuție.

  • zarnesteanu, vineri, 02.05.2025 18:57

    Greutatea de 2.4t pentru un Land Rover nu e o problema prea mare. Obstacolul imposibil de surmontat pentru ei e ancora fiabilitatii abismale pe care trebuie s-o traga oriunde merg.

  • Elektrikkk, vineri, 02.05.2025 23:47

    Termică nu prea fiabilă.

  • Trilulilu, sâmbătă, 03.05.2025 06:18

    Ai avut în textul ăsta niște comparații de-a dreptul stupide. Alegi varianta de motorizare de 250cp și te plângi că este inferior G-ului de 360cp. Păi de ce nu compari varianta de peste 300?! Apoi consumul. Cu mama naibii este mare când unii cu o beșică de Puma consumă la fel?! Exemplele de la concurență sunt iarăși mai slabe, unul cu 4 cilindri, celălalt cu 100cp mai mult. Una dintre cele mai proaste recenzii făcute unei mașini. Atât de puerilă, fără substanță, dar cu concluzii de parcă a-ți avea-o de-o viață

  • aha, sâmbătă, 03.05.2025 13:42

    Rock star in reteaua de service.

  • parere, luni, 05.05.2025 08:12

    Cat de prost sa fii sa dai banii pe o britanica cu proprietari indieni? Cele mai nefiabile si scumpe la intretinere masini din lumea asta.

  • alex_cu_a_mic, luni, 05.05.2025 09:54

    Cum adica e ridicat consumul pentru hardughia asta?

  • @Elektrikkk, luni, 05.05.2025 12:20

    nu prea? @zarne e mai aproape de adevar: fiabilitate abismala

  • Snow, luni, 05.05.2025 13:34

    Ma indoiesc ca garda la sol standard e de 29 cm. Masina arata mai degraba de 18-20 cm. Si ca ai mai putea adauga 7,5 cm, adica un total de 36,5 cm. Rog redactorul sa clarifice ! De asemenea as vrea sa clarifice si daca are reductor si diferentiale blocante (si daca da, care). La o masina cu pretentii de off-road sunt lucruri importante. Alaturi de o eventuala prezenta a scuturilor metalice sub elemnetele importante ale caroseriei care s-ar cuveni mentionata ...

  • alex_cu_a_mic, marţi, 06.05.2025 08:45

    @Snow Noile generatii sunt mai preocupate de garda la sol a pantalonilor decat a masinillor. E mai important cat de goala e glezna decat cat de capabila e in offroad o masina fie ea si de teren.