Interior

4.5

Mini facelift-ul primit anul trecut a adus câteva îmbunătățiri la interior. Inclusiv o tapițerie din piele Windsor, bicoloră, scaune față noi, cu tetiere mai moi și mai confortabile, în general. În plus, scaunele sunt reglabile electric pe 14 direcții, au funcție de memorie, încălzire și ventilație.

În rest, Defender a rămas la fel. Are același habitaclu care îmbină luxul cu un caracter spartan. Sau influențe retro, dacă vrei, ca să nu uiți că te afli într-o mașină cu o istorie bogată.

Întâi să clarificăm partea cu "luxul". Materialele sunt neașteptat de moi: ai o piele sintetică moale pe portiere și bord, plastic cauciucat și pe consola centrală, iar butoanele au un finisaj care pare durabil. Că tot veni vorba de butoane, ai destule în habitaclu. Butoane generoase, bine poziționate pe planșa de bord și ușor de folosit. Cum nu mai prea găsești în ziua de azi.

Butoanele de pe volan nu m-au convins atât de tare, în schimb. Sunt destul de alambicate și, până te obișnuiești, găsești destul de greu ce vrei în meniul instrumentarului de bord.

Și acum, caracterul spartan: ai o mulțime de șuruburi la vedere pe panourile ușilor și pe consola centrală. Tot pe portiere este vizibilă și o parte a caroseriei. Mai departe, ai o mulțime de mânere presărate prin toată cabina, o mulțime de spații de depozitare, căptușite cu cauciuc aderent, iar în dreptul pasagerului, pe planșa de bord, scrie mare Defender. În caz că uiți în ce mașină te afli.

Podeaua este îmbrăcată în plastic pentru a putea fi curățată mult mai ușor.

Revenind la spațiile de depozitare, acestea nu sunt doar foarte multe ci și foarte încăpătoare, inclusiv consola centrală adâncă, torpedoul și buzunarele portierelor. Cotiera poate fi comandată și cu funcție de răcire.

Spațiul pe banchetă este și el generos, chiar și pentru persoanele înalte. Podeaua este plată și facilitează găzduirea a trei pasageri.

Portbagajul este și el uriaș. Cu bancheta în poziție normală are 768 de litri, sau 1.875 de litri dacă rabatezi locurile din spate. Chiar și în configurație normală, portbagajul lui Defender este aproape dublu față de ce oferă Mercedes-Benz Clasa G (454 litri). Toyota Land Cruiser are un portbagaj de 556 de litri.

  • ds, vineri, 02.05.2025 14:35

    De acei 102.500 iei un Lexus Rx 500 F Sport 2.4 Hybrid și ai încheiat orice discuție.

  • zarnesteanu, vineri, 02.05.2025 18:57

    Greutatea de 2.4t pentru un Land Rover nu e o problema prea mare. Obstacolul imposibil de surmontat pentru ei e ancora fiabilitatii abismale pe care trebuie s-o traga oriunde merg.

  • Elektrikkk, vineri, 02.05.2025 23:47

    Termică nu prea fiabilă.

  • Trilulilu, sâmbătă, 03.05.2025 06:18

    Ai avut în textul ăsta niște comparații de-a dreptul stupide. Alegi varianta de motorizare de 250cp și te plângi că este inferior G-ului de 360cp. Păi de ce nu compari varianta de peste 300?! Apoi consumul. Cu mama naibii este mare când unii cu o beșică de Puma consumă la fel?! Exemplele de la concurență sunt iarăși mai slabe, unul cu 4 cilindri, celălalt cu 100cp mai mult. Una dintre cele mai proaste recenzii făcute unei mașini. Atât de puerilă, fără substanță, dar cu concluzii de parcă a-ți avea-o de-o viață

  • aha, sâmbătă, 03.05.2025 13:42

    Rock star in reteaua de service.

  • parere, luni, 05.05.2025 08:12

    Cat de prost sa fii sa dai banii pe o britanica cu proprietari indieni? Cele mai nefiabile si scumpe la intretinere masini din lumea asta.

  • alex_cu_a_mic, luni, 05.05.2025 09:54

    Cum adica e ridicat consumul pentru hardughia asta?

  • @Elektrikkk, luni, 05.05.2025 12:20

    nu prea? @zarne e mai aproape de adevar: fiabilitate abismala

  • Snow, luni, 05.05.2025 13:34

    Ma indoiesc ca garda la sol standard e de 29 cm. Masina arata mai degraba de 18-20 cm. Si ca ai mai putea adauga 7,5 cm, adica un total de 36,5 cm. Rog redactorul sa clarifice ! De asemenea as vrea sa clarifice si daca are reductor si diferentiale blocante (si daca da, care). La o masina cu pretentii de off-road sunt lucruri importante. Alaturi de o eventuala prezenta a scuturilor metalice sub elemnetele importante ale caroseriei care s-ar cuveni mentionata ...

  • alex_cu_a_mic, marţi, 06.05.2025 08:45

    @Snow Noile generatii sunt mai preocupate de garda la sol a pantalonilor decat a masinillor. E mai important cat de goala e glezna decat cat de capabila e in offroad o masina fie ea si de teren.