Siguranta

5.0

Modelul englez este dezvoltat pe o platformă nouă, care promite o rigiditate structurală considerabil îmbunătățită. Totodată, lista cu sisteme de siguranță, majoritatea oferite în standard, este stufoasă.

Având toate acestea în vedere, nu este deloc surprinzător că actuala generație Defender a primit 5 stele din partea belgienilor de la Euro NCAP. În cadrul testelor de impact, protecția oferită adulților a fost notată cu 85%, protecția pentru copii a prmit 85%, protecția oferită bicicliștilor și pietonilor are o eficiență de 71%, iar sistemele de siguranță au primit 79%.

  • ds, vineri, 02.05.2025 14:35

    De acei 102.500 iei un Lexus Rx 500 F Sport 2.4 Hybrid și ai încheiat orice discuție.

  • zarnesteanu, vineri, 02.05.2025 18:57

    Greutatea de 2.4t pentru un Land Rover nu e o problema prea mare. Obstacolul imposibil de surmontat pentru ei e ancora fiabilitatii abismale pe care trebuie s-o traga oriunde merg.

  • Elektrikkk, vineri, 02.05.2025 23:47

    Termică nu prea fiabilă.

  • Trilulilu, sâmbătă, 03.05.2025 06:18

    Ai avut în textul ăsta niște comparații de-a dreptul stupide. Alegi varianta de motorizare de 250cp și te plângi că este inferior G-ului de 360cp. Păi de ce nu compari varianta de peste 300?! Apoi consumul. Cu mama naibii este mare când unii cu o beșică de Puma consumă la fel?! Exemplele de la concurență sunt iarăși mai slabe, unul cu 4 cilindri, celălalt cu 100cp mai mult. Una dintre cele mai proaste recenzii făcute unei mașini. Atât de puerilă, fără substanță, dar cu concluzii de parcă a-ți avea-o de-o viață

  • aha, sâmbătă, 03.05.2025 13:42

    Rock star in reteaua de service.

  • parere, luni, 05.05.2025 08:12

    Cat de prost sa fii sa dai banii pe o britanica cu proprietari indieni? Cele mai nefiabile si scumpe la intretinere masini din lumea asta.

  • alex_cu_a_mic, luni, 05.05.2025 09:54

    Cum adica e ridicat consumul pentru hardughia asta?

  • @Elektrikkk, luni, 05.05.2025 12:20

    nu prea? @zarne e mai aproape de adevar: fiabilitate abismala

  • Snow, luni, 05.05.2025 13:34

    Ma indoiesc ca garda la sol standard e de 29 cm. Masina arata mai degraba de 18-20 cm. Si ca ai mai putea adauga 7,5 cm, adica un total de 36,5 cm. Rog redactorul sa clarifice ! De asemenea as vrea sa clarifice si daca are reductor si diferentiale blocante (si daca da, care). La o masina cu pretentii de off-road sunt lucruri importante. Alaturi de o eventuala prezenta a scuturilor metalice sub elemnetele importante ale caroseriei care s-ar cuveni mentionata ...

  • alex_cu_a_mic, marţi, 06.05.2025 08:45

    @Snow Noile generatii sunt mai preocupate de garda la sol a pantalonilor decat a masinillor. E mai important cat de goala e glezna decat cat de capabila e in offroad o masina fie ea si de teren.

  • Ursu13, miercuri, 07.05.2025 00:52

    Daca si asta mai e masina pentru manageri...