Performante

5.0

Mulțumită utilizării mai multor materiale ușoare, inclusiv fibră de carbon din belșug, Lamborghini Huracan Tecnica are o masă proprie de 1.379 de kilograme, cu 10 kilograme mai puțin decât Huracan Evo RWD. 

Echipat la rândul său cu roți motrice spate, Huracan Tecnica atinge 100 de km/h în 3.2 secunde. Cu pedala de accelerație la podea și o porțiune de autostradă fără limită de viteză, cum numai în Germania găsești, modelul italian atinge o viteză maximă de 325 km/h. 

Dacă tot suntem la acest capitol, Audi R8 are nevoie de 3.1 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, dar are tracțiune integrală. Apoi, Ferrari F8 Tributo se laudă cu 2.9 secunde, iar Maserati MC20 tot cu atât. În cazul lor vorbim de motoare turbo.

Dacă ne luăm după ce scrie pe hârtie, ar trebui să depunctez Huracan, însă, diferența este atât de mică între el și rivali, iar cele 3.2 secunde sunt atât de savuroase, încât păstrăm nota maximă.

 
  • inexorabil, joi, 24.08.2023 11:28

    Demult n-am mai avut onoarea/plăcerea de a citi un articol atât de reuşit (aproape ireproşabil...) pe AM (iar de regulă eu probez răbdarea de a parcurge cap-coadă ceea ce sesizez de la bun început că merită). Ştiţi butada (emisă de un clasic în viaţă) : iarna nu-i ca vara. Nici…V8 ca V10 (chit că motorul în speţă derivă de la un V8 de A.U. – apropo, tocmai din postura de fan OOOO decretez: singurul V8 al “ingolstadtienilor” de care nu se cade să te îndoieşti este un…”dizăl”, recte 4.2 TDI; toată viaţa îl voi recomanda, feroce chiar, dragă…Mafănikkk). Eh, “sufletul” de Lambo va avea întotdeauna aromă de V12, dar, într-adevăr, acest 5.2 V10 N.A. (deşi – subliniez: opinie pur personală – aş prefera oricând 5.0 V10 TFSI, 100 % concepţia lui A.U., başca exclusivist: doar pentru C6 RS 6) “te bagă în boală”. Totuşi, eu m-aş dedica break-ului de (înaltă) performanţă (de! – de felul meu, sunt net plebeic şi voi avea grijă prioritară ca doar aşa să cobor de pe planetă, între timp şi oprită, şi salvată :D), deşi realizez (în mod obiectiv) că – pe şosea, cel puţin – “ADN”-ul sport al supercarului (oricare!) nu admite comparaţie, implicit nici concurenţă. PS. Viitorul începe cu "V", dar se sfârşeste cu V.

  • Seriff, joi, 24.08.2023 12:11

    Daca nu are stecher tot degeaba.

  • ds, joi, 24.08.2023 13:13

    "sistemul de dezactivare a cilindrilor, pentru un consum redus de combustibil." : ))))) Sistemul ăsta cred că e pus la mișto. Sau cumva să nu aibă propietarul mustrări de conștiință.

  • ds, joi, 24.08.2023 14:01

    * proprietarul ... că de când tot zic că fontul acesta este greu lizibil...

  • Apa plata cu lamaie, miercuri, 13.09.2023 19:39

    Pret model testat 304.000 €! Atââât!!! (Programul "rabla" + împrumut bancar pe "nn" ani )