Artizanat franțuzesc
Atunci când a văzut pentru prima dată lumina zilei, a adunat 12.000 de comenzi într-o singură zi. Și, pe vremea aceea, nu existau computere care să ușureze sarcina agenților de vânzări. Totul se făcea pe hârtie.
Era doar începutul unei epoci glorioase, care avea să-l aducă pe marile ecrane de peste 2700 de ori, în filme, seriale și reclame celebre. Mai mult, într-o perioadă tulbure pentru Franța, este văzut ca salvatorul generalului Charles de Gaulle, într-o ambuscadă armată, care i-a ciuruit anvelopele.
Așadar, toate premizele ca legendarul Citroen DS să rămână în cărțile de istorie și să dea naștere unui brand premium, cu o identitate proprie, începând din anul 2015. De atunci și până în prezent, francezii au reușit să se poziționeze ca o alternativă emoțională, romantică și boemă la rigiditatea și pragmatismul unor rivali consacrați, ca BMW, Audi și Mercedes-Benz. Și au reușit să obțină o cotă de 1.5% din piața premium europeană.
În acest context, tânărul brand DS avea nevoie de un vârf de lance, capabil să înglobeze tot ce are mai bun marca din Hexagon. Așa s-a născut DS9, un sedan premium care se bucură de mult succes pe piețele din Asia, iar acum este disponibil și în Europa. Am vrut să descoperim aerul renascentist al modelului DS9, așa că am mers la Nisa, pe Coasta de Azur, pentru a trăi experiența premium chiar în fieful francezilor.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE ÎN FRANȚA
E de așteptat face-lift-ul care va prelua designul frontal de la DS4, in mod clar superior, precum și sistemul multimedia, heads-up display si altele. Deși masina a fost lansata în Europa acum, ea a fost protestanta înaintea lui DS4.