Vizibilitate

4.5

Parbrizul și luneta sunt mari și vezi bine prin ele. În zona stâlpului C, care este destul de mare, apar niște puncte moarte. Oglinzile laterale au dimensiuni normale pentru un SUV de segment B, chiar dacă mi-ar fi plăcut să fie puțin mai mari.

Așa cum spuneam mai sus, primești o cameră de marșarier cu o grafică decentă, iar în echiparea MAX ai senzori de parcare pentru partea frontală.

  • nsrei, marţi, 09.09.2025 18:56

    De ce e-dct și nu aia veche aisin? Asta noua fiind dct nu cred sa fie așa fiabila că cea clasica cu convertizor de cuplu. Cine o fabrică pe cutie? Cat despre motor, au rezolvat cureaua aia? Cică astea noi ar fi pe lanț sau pe lângă. Vom vedea. Oricum mașină în sine nu e cine știe ce coaja. Vedeți testele de siguranță apoi cumpărați

  • @nsrei, miercuri, 10.09.2025 10:15

    cu o minima documentare ai fi aflat raspunsurile la toate intrebarile tale, dar na, lenea mare, bunavointa lipsa si trollarea sportul tau preferat

  • Kap, miercuri, 10.09.2025 11:00

    A propos de minimă documentare: la C3 Aircross prețul pentru hibridă e într-adevăr 25.300 euro. Din păcate a fost comparat cu prețurile PROMOȚIONALE de la ZS și Duster. Dacă cineva și-ar fi dat un pic osteneala și citea prețurile de listă, ar fi găsit: Dacia Duster Expression hybrid 140 - 25.850 euro MG ZS Hybrid+ - 24.810 euro Zici că s-a supărat cineva pe Citroen și face anti-reclamă.....

  • parere, miercuri, 10.09.2025 11:30

    Ce tristete de masina...

  • Matei_cel_nou, miercuri, 10.09.2025 15:00

    Întrebarea zilei e câte clase are nsrei, 4 sau 5.

  • @matei, miercuri, 10.09.2025 15:17

    esti generos. maxim 2 are. deja copiii de-a 3-a judeca si se exprima incomparabil mai bine.