
Tehnologie
Toate informațiile esențiale pentru condus sunt proiectate pe un head-up display subțire, care ia locul instrumentarului de bord clasic. Pentru a le citi, șoferii trebuie să privească peste volan. Funcționează într-un mod similar cu acel i-Cockpit de la Peugeot, însă considerăm că ideea este implementată mai bine la Citroën, pentru că volanul nu acoperă niciodată afișajul șoferului.
Ecranul central de 10.25 inch este ușor orientat către șofer și vine standard cu conectivitate wireless Apple CarPlay și Android Auto. Sistemul multimedia integrat este foarte simplu, ușor de navigat și bine structurat, deși uneori mai are mici întârzieri. Pe volan se regăsesc câteva butoane fizice care funcționează bine și sunt practice în utilizare.
Nu există opțiunea de a îmbunătăți sistemul audio de pe Citroën C3 Aircross, singura configurație disponibilă fiind una cu 6 difuzoare. Totodată, echiparea de top vine și cu încărcare wireless pentru smartphone. Ce nu mi-a plăcut a fost lipsa sistemelor keyless entry și keyless go.
De ce e-dct și nu aia veche aisin? Asta noua fiind dct nu cred sa fie așa fiabila că cea clasica cu convertizor de cuplu. Cine o fabrică pe cutie? Cat despre motor, au rezolvat cureaua aia? Cică astea noi ar fi pe lanț sau pe lângă. Vom vedea. Oricum mașină în sine nu e cine știe ce coaja. Vedeți testele de siguranță apoi cumpărați